Fakse Skrevet 7. januar 2009 #781 Del Skrevet 7. januar 2009 Det høres ikke særlig gøy ut. Er det noen du kan få hjelp fra, som kanskje har det kurset eller litt mer erfaring på området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 7. januar 2009 Det høres ikke særlig gøy ut. Er det noen du kan få hjelp fra, som kanskje har det kurset eller litt mer erfaring på området? Ja litt kanskje, men det faglige må jeg nok stå for selv, og det er ille nok i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 9. januar 2009 #783 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Takk for en overraskende, småfuktig, fnisete, glimtvis seriøs og veldig hyggelig kveld. Du skal få være lokkedame flere ganger. Jeg er som kjent ikke så vanskelig. Og så var det hyggelig å hilse på junior senior. Hyggelig kar. Me like. Edit3: taseleif Endret 9. januar 2009 av Arran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #784 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jo takk, det var hyggelig du stilte opp. Jeg ser du skrev innlegg trygt forvart hjemme kl 2250. Da var ikke vi hjemme, for å si det mildt. Vi havnet seriøst på galeien, og jeg er riiiimelig sliten på det nåværende tidspunkt. Junior junior leveres straks på døren og energinivået mitt er relativt lavt. Endret 10. januar 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 10. januar 2009 Verdens søteste mest velopdragne gutt har ankommet, og sover nå søtt i sengen. han har lekt så fantastisk fint i dag, med masse humor og ord. Bittert nok sov han til 0815 kunne mormor fortelle. Selvsagt. Det må jo bare skje når han sover borte, mens vi andre må opp i otta hver bidige dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #786 Del Skrevet 10. januar 2009 Hm, her sover alle fremdeles. Burde vel strengt tatt vekket Junior for en stund siden, men det var så deilig med fred og ro... *ego* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. januar 2009 #787 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo en klassiker at barna er engler når de er på besøk, selv om de ikke nødvendigivs er det hjemme. Har observert det som tante mange ganger, regner med jeg får se den andre siden av medaljen også snart . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 11. januar 2009 #788 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo en klassiker at barna er engler når de er på besøk, selv om de ikke nødvendigivs er det hjemme. Det er en naturlov som skal sørge for at foreldrene får avlastning en annen gang også. På samme måte som selv kolikkbarn er verdens søteste engler når barnløse vennepar er på besøk. Hvordan skulle ellers verden blitt befolket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. januar 2009 #789 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er en naturlov som skal sørge for at foreldrene får avlastning en annen gang også. På samme måte som selv kolikkbarn er verdens søteste engler når barnløse vennepar er på besøk. Hvordan skulle ellers verden blitt befolket? Åh, jeg vet ikke helt om det funker sånn. Jeg har mange ganger fått høre at hjemmet vårt fungerer som den beste prevensjonsinnretningen som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. januar 2009 #790 Del Skrevet 11. januar 2009 Åh, jeg vet ikke helt om det funker sånn. Jeg har mange ganger fått høre at hjemmet vårt fungerer som den beste prevensjonsinnretningen som finnes. Åpenbart ikke da vi var på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen ganger skulle jeg ønske at noen ting var annerledes enn hva det er. Hva er greit og hva er ikke greit, det er ikke alltid så lett å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. januar 2009 #792 Del Skrevet 11. januar 2009 Du har egen tråd, dersom du føler behov for å utdype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 12. januar 2009 *sur* Nå føler jeg meg lurt. Var innom apoteket, og de hadde flere ting på tilbud. Alle tilbudene hadde lilla plakater. På den ene plakaten stod det 3 varer, 50 % med store tall midt på, men bare en av varene hadde før/etter-pris. Jeg rasket den med meg, tenkte det kunne vær en ok gave. Etterpå viste det seg at den var ikke på tilbud, kun den med før/etter-pris. Det synes jeg var rimelig sleip markedsføring, hadde aldri kjøpt den ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 12. januar 2009 For øvrig snakket jeg idag med en kontaktperson jeg har, som er lovpålagt å spørre i visse tilfeller. Hun kunne fortelle meg at hun ikke kom til å vurdere forespørslene mine selvstendig, da hun anså seg selv for en formalitet. At loven sier at hennes bransje skal ha fagkunnskap på området (og de derfor skal spørres) er visst ikke så nøye. Så nå må jeg mao skrive brev og vente på svar, men vil aldri få noe annet enn "ok". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. januar 2009 #795 Del Skrevet 12. januar 2009 Høres ut som en lettvint ansvarsfraskrivelse spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 12. januar 2009 I dag har jeg googlet noen gamle kjente. Noen tenker jeg mye på, noen mindre - men de har alle vært viktige deler av mitt liv på ulike stadier. Noen hadde det vært hyggelig å møte på gaten, andre absolutt ikke. Resultat: Irritasjon. Jeg hater å se at andre gifter seg happy ever after og kjøper dyre hus, når de i lengre tid har trygdesnyltet og ikke minst gått inn for å gjøre meg svært lei meg. Det verste er at jeg gjerne skulle bodd i området selv, og nå kan jeg ikke - hvis vi en gang skulle få råd. Jeg synes det er skikkelig urettferdig, og håper virkelig lykken snur for for den det gjelder. Jepp, en SÅ smålig person er jeg altså. (Arran; du vet hvem det gjelder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. januar 2009 #797 Del Skrevet 12. januar 2009 Full forståelse herfra, Donpedro, selv om jeg ikke vet hvem det gjelder engang. Men jeg kjenner følelsen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 12. januar 2009 #798 Del Skrevet 12. januar 2009 Jepp, en SÅ smålig person er jeg altså. (Arran; du vet hvem det gjelder) Jeg skjønte hvem du mente lenge før de siste linjene, og om det er noe du ikke er oppi dette, så er det smålig. Veldig langt ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. januar 2009 #799 Del Skrevet 13. januar 2009 Tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) I dag har jeg impulshandlet bok (som regel ønsker jeg meg eller låner eller kjøper på salg). http://www.cappelendamm.no/main/katalog.as...n=9788204112804 http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.as...n=9788202294762 Denne lå og lokket på disken, og jeg lurer på hvordan den er. Spennede at det er en barne- og ungdomsbok. Men først må jeg bli ferdig med Pulitzerboken min om slaveri som jeg hadde så høye forventninger til, men som nå har tatt ca 4 mnd å lese pga litt avansert språk for meg, hopping i tid og enormt persongalleri. Nå som jeg ikke lenger reiser kollektivt speedes ikke akkurat tempoet opp. Endret 15. januar 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå