Gjest Arran Skrevet 25. desember 2008 #741 Del Skrevet 25. desember 2008 DP er skikkelig god til å shoppe Jeg har litt dårlig samvittighet når jeg leser om dårlig koffertplass ettersom jeg vet at deler av lasset er til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 25. desember 2008 #742 Del Skrevet 25. desember 2008 Fine klær. Jeg føler at jeg aldri skal shoppe mer, men vet jo at det bare er løgn. Det er bare to dager siden jeg kjøpte en cardigan som fikk mannen til å klø seg i hodet og spørre om den skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 25. desember 2008 #743 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har ikke åpnet linkene, siden jeg sitter på min fars forhistoriske monstermaskin. Men jeg er helt sikker på at den nye vennen din er kjempefin, og at alt det andre er tommelopp. Jeg håper også dere nyter rolige dager, er friske (her er nemlig to stykker syke, de har ligget til sengs hele dag, og minsten kastet opp i gangen idet vi kom hjem), får litt hjelp, får litt øl og får litt fred. Ellers ville jeg bare si at livet er dynamisk, meninger likeså, selvom det kan synes fastlåst til visse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #744 Del Skrevet 25. desember 2008 A: Slapp av, dine saker er ca 1/8 av totalen, MAX. D: Slapp av, det er kun en kort periode igjen nå, sett livet under ett. E: Takk! Vi hadde jo vår del av sykdom på veien over, håper det blir bedre hjem. Og atter takk, håper det er sannhet i det du sier (og uansett må jeg jo bestemme meg selv) Kvelden har gått relativt smertefritt (dog med noen Gode Råd og Bedrevitenhet om Økonomi på veien). Stella Artois! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #745 Del Skrevet 25. desember 2008 A: Mannen mener det er mye mindre enn 1/8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. desember 2008 #746 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er innom på KG-visitt etter å ha hatt juleferie fra det meste. Ha en fortsatt fin julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2008 #747 Del Skrevet 28. desember 2008 Hils på min nye venn East West Bayswater Fy f å lekker! Jeg er GRØNN av missunnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. desember 2008 #748 Del Skrevet 28. desember 2008 veska di! Og fine, fine klærne. Jeg drar over på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 28. desember 2008 #749 Del Skrevet 28. desember 2008 OMFG! *dån* *summer meg* Veldig lekker, Donpedro, veldig lekker. Skammelig lekker. *har shoppestopp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 29. desember 2008 #750 Del Skrevet 29. desember 2008 Takk for veldig hyggelig besøk! Stakkars deg som skal på jobb i morgen... Den prikkete toppen er super, den røde kjolen som bestilt og den rutede blusen utrolig liten. Si fra hvis du vil overta den. Hvis ikke blir den hengende i skapet og vente på bedre tider. Penger er på vei. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #751 Del Skrevet 29. desember 2008 Enda godt å høre at skjorten ikke passet, med tanke på at min heller ikke gjorde det. Puh! Skulle gjerne tatt den, men siden jeg har kjøpt en kopi (slik at vi kan kle oss som tvillinger på neste kaklemøte), kan den jo henge i skapet ditt og vente på sommeren. For den er jo ganske kul. Supert at det andre passet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #752 Del Skrevet 30. desember 2008 Når barna ber om kake (= pepperkake) og sesk (=kjeks) til frokost og gråter når det er middag fordi de heller vi ha ovennevnte, da er det på tide å trappe ned. Særlig for de mannlige i denne husholdningen, som vel aldri kommer i Guinnes rekordbok for å være mest konsekvent på området. *svett i ørene* NMen snart kommer noen folk over på middag, og det blir nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 30. desember 2008 #753 Del Skrevet 30. desember 2008 For å være helt ærlig gleder jeg meg nesten til hverdagen igjen. Men bare nesten. For i januar skal jeg ha en hvit måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #754 Del Skrevet 30. desember 2008 Å huff. Det er jo lurt, men jeg husker med gru den sommeren da jeg ble gravid og gikk fra et rimelig høyt vininntak pga en rekke sammenkomster og fint vær - til null. Huttetu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 31. desember 2008 #755 Del Skrevet 31. desember 2008 Donpedro + Arran + Page = moro. Jeg ler så jeg griner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 31. desember 2008 #756 Del Skrevet 31. desember 2008 Morsomme Donpedro! Godt nytt år. Jeg håper året bringer flere treff, mer rødvin og mange morsomme innlegg. Husk gassmaska i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. desember 2008 #757 Del Skrevet 31. desember 2008 Ønsker deg en flott kveld og et strålende nytt år, Donpedro! Det har vært hyggelig å bli kjent med deg her og å treffe deg IRL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 1. januar 2009 #758 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår, DP! 2009 blir et spennende år for oss begge, og jeg gleder meg til å følge med på et hjørne. Måtte vi begå mye cyberfjasing, litt alvor, noen vinflasker, et par kaffekopper, litt shopping og noen leketreff i året som kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 1. januar 2009 #759 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 2. januar 2009 Husk gassmaska i kveld. Er du gal, vi var da ikke ute og så på rakettene, det kan være farlig. Ergo trengte vi heller ikke masker, der vi var ute på landet. Godt nytt år til alle som leser i denne boken. Har ikke orket å ta noen runde til alle og enhver, særlig ikke fordi jeg har hatt pc-kræsj hjemme og liten tid til surfing. 2008 kan vel i korthet sies å være et år med fokus på jobb. Videre synes jeg på et vis at det er mer slitsomt med barn nå enn før, fordi det kreves mer mental tilstedeværelse. Oppsummering: -permisjon og glede seg til å begynne i jobb -jobbstart med dertil suffelser -begynne å kikke etter ny jobb -søke nye jobber -intervjuer -få ny jobb og mye bedre lønn -si opp gammel jobb med gråten i halsen -slutte i gammel jobb med bittersøtt humør -begynne i ny jobb og føle at det er rett -Juniors første bursdag, som resulterte i en del mimring -Et nytt liv som "ekte foreldre" i barnehagesammenheng -første skikkelige sommer med Junior -Junior begynner å gå og prate -Juniors vilje vokser til uante dimensjoner 2009 blir nok bra, men uten de store utskeielsene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå