Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

:hoho:

Fylleposting er alltid like gøy!

*mumle*

Aner ikke hvordan jeg fikk til det innlegget, med reklamen over og alt. Forsøkte egentlig å slette det i natt, for jeg kom til fornuft, men det var jo plent umulig. Så da får det stå, til spott og spe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffamæjjen, Jan Thomas er såret.

Takk og lov for at han ikke var invitert.

Til informasjon har jeg her vært på jobb med Scarlett

Kommentar ang. boblejakke og slitt jeans kan jeg glede dere i redaksjonen med at jakken er fra LV til 16000, jeans fra DG til 6000 og skjorte til 5000, toppet med LV sko til 6500

.....

Jan Thomas presiserer overfor Dagbladet.no at han ikke sendte eposten for å skryte av prislappen på arbeidsantrekket eller oppdraget med Johansson.

Så da vet vi det.

Han ønsket også å formidle dette budskapet på vegne av alle landets stylister, frisører og «makeupartister».

- For alle mine kolleger som hver dag må kjempe for å bli tatt seriøst

JT står på krava for folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.oslokino.no/incoming/article167375.ece

Nylig var jeg og så Flammen og Citronen på kino, om den danske motstandsrørsla på slutten av 2. verdenskrig. Delvis sann historie som anbefales, for de som synes slikt er interessant. Og for de som synes Mads Mikkelsen er interessant....

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. En ting er at han glemte å skifte. Men han kunne i det minste kle på seg skikkelig først. Jfr. oppkneppet skjorte.

:fnise:

Akkurat det samme tenkte jeg og.

Donpedro:

Mads Mikkelsen er alltid interesang (nei, jeg klarer ikke stave det ordet... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk.

To timer med hysterisk toåring på fly (non-stop skriking og sparking og hiksting), lenket til stolen pga turbulens er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk.

To timer med hysterisk toåring på fly (non-stop skriking og sparking og hiksting), lenket til stolen pga turbulens er ikke å anbefale.

Man må yte før man kan nyte ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du delvis døv på det ene øret nå? :fnise:

Hele hodet er fylt med bomull fordi jeg er så ør (og det skyldes ikke det ene glasset med vin) og mannen gikk akkurat og la seg. Turen tok på, kan man mildt sagt si. Å herregud jeg gruer meg til returen.

Vi måtte fysisk holde ham fast i overkropp og bein pga han nektet å sitte stille store deler av turen, til tross for bok, bokstavkjeks, fruktbeger, juice mm. Sove skulle han slettes ikke (bortsett fra 25 min), han skulle ikke sitte på fanget, ikke gå mellom radene, ikke bæres, ikke synges og ikke noe annet. Bare skrike ukontrollert og sprelle. Mao en drøm å ha med på fullt fly. Når det ikke var turbulens sto jeg med ham på armen ute i pantryet og bedrev underholdning etter den store gullmedalje.

Til hans forsvar viser det seg at han er blitt litt syk med lett feber og slikt. Hadde opprikitg vondt av ham. (Og passasjerene rundt, men vi fikk mange trøstende blikk heldigvis)

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, han hadde kanskje vondt i ørene sine? Det kan ikke ha vært mye moro for dere i alle fall. Håper han kommer seg til returen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned gikk greit, så tror ikke ørene var problem. Også gått fint før.

OK, jeg tenkte på det med feber og sånn. Men huttetu for en tur. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er her over jul ja. Nå har jeg varmet opp rester av hjemmelaget lasagne med kald cola light til, det er 12 grader og jeg skal snart ned til den største gaten for å handle litt for meg og Arran.

I går var vi på fotballkamp, deretter mexikansk restaurant med dertil drinker og deretter nabopuben. I dag blir det indisk, har barnevakt fra kl 14 og utover. Je! Det brenner i lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...