Donpedro Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #681 Del Skrevet 14. desember 2008 Punkt nr 1: kun ute etter svar fra enige folk. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<hypotetisk spørmsmål: HVIS mor (mot all formodning - gud forby -skulle bli lettere beruset av det hun inntar på byturen: -er hun en forkvaklet person som deiser i gulvet fordi det er vanskelig å ta av sokker? -er hun en riktig festlig person fordi hun høyst tilfeldig skiftet balanse når hun skulle bytte tyngdepunkt så hun deiset på sin brede rev? Jeg stemmer form festlig. Mannen min tror jeg stemmer for "forkvalket". Muuuuuligens det har å gjøre med at nnnooooen glemte nøkler slik at de måtte ringe på midt på natten - hva vet jeg....... Jajaja, jeg vet det er noen skrivefeil her og der, men jeg lar det stå - jeg vil sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #682 Del Skrevet 14. desember 2008 Sove nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. desember 2008 #683 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg stemmer på tidenes festligste, kuleste og morsomste. Jeg høyner med: Hva hvis mor sjangler i trappa, ringer på feil dør og fniser uavbrutt en time etterpå av tabben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. desember 2008 #684 Del Skrevet 14. desember 2008 Og pst! Du er i alle fall en teknodronning. Måtte bedrive serriøs adblocking for å få lest innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #685 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg høyner igjen: Hva hvis mor ankommer hjemmet midt på natten, etter fuktige jobbrelaterte eskapader i sko så høye at de neppe egentlig er laget for å gå på, oppdager at husnøklene ligger igjen på jobb? Og så innser at hun bor alene. Da er det praktisk med en vennligsinnet barnefar rett borti gata som kan vekkes for å kaste ned nøklene til dette vaklevorne vesenet som kommer vaklende bortover gata. Moral i historien: Det er bare tull å gå hjem alene. En trenger en arm å holde seg i helt til det er på tide å ta skoene av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. desember 2008 #686 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg høyner igjen: Hva hvis mor ankommer hjemmet midt på natten, etter fuktige jobbrelaterte eskapader i sko så høye at de neppe egentlig er laget for å gå på, oppdager at husnøklene ligger igjen på jobb? Og så innser at hun bor alene. Da er det praktisk med en vennligsinnet barnefar rett borti gata som kan vekkes for å kaste ned nøklene til dette vaklevorne vesenet som kommer vaklende bortover gata. Moral i historien: Det er bare tull å gå hjem alene. En trenger en arm å holde seg i helt til det er på tide å ta skoene av. Jeg signerer. Tør ikke tenke på hvordan det hadde gått hvis jeg hadde sjanglet hjem alene. (hva sa barnefar?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #687 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har fått baggasjelapp av mannen i dagens kalender. Det er så mye kult i den serien! På min står det: someone was going to have to set a bad example. Mange produkter som hadde passet ypperlig for kaklehøner, men de er så bra nesten alle som en, så jeg kan ikke begynne å linke til. Ta en titt selv. Fantastisk kule ting, men dumme butikken sender ikke til Norge, og på ebay finner jeg ikke det jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #688 Del Skrevet 14. desember 2008 (hva sa barnefar?) Han sa noe sånn som: mumle mumle send melding når du gjesp har kommet deg trygt hjem. Og luciafeiringen begynner kl 08 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. desember 2008 #689 Del Skrevet 14. desember 2008 Han sa noe sånn som: mumle mumle send melding når du gjesp har kommet deg trygt hjem. Og luciafeiringen begynner kl 08 i morgen. Moderskapets gleder med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #690 Del Skrevet 14. desember 2008 Moderskapets gleder med andre ord. Yepp Fresi, jeg tror vi har funnet forklaringen på hvorfor jeg var så sippete i bloggen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. desember 2008 #691 Del Skrevet 14. desember 2008 Yepp Fresi, jeg tror vi har funnet forklaringen på hvorfor jeg var så sippete i bloggen i dag Hvadda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #692 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvadda? At jeg egentlig ikke var rørt over å se de søte små i luciatoget. Bare bakfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. desember 2008 #693 Del Skrevet 14. desember 2008 At jeg egentlig ikke var rørt over å se de søte små i luciatoget. Bare bakfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #694 Del Skrevet 14. desember 2008 Fantastisk kule ting, men dumme butikken sender ikke til Norge, og på ebay finner jeg ikke det jeg vil ha. Sandvika storsenter er svaret. Selges en del ting i en butikk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #695 Del Skrevet 14. desember 2008 At jeg egentlig ikke var rørt over å se de søte små i luciatoget. Bare bakfull. Hihi. Jeg er i fin form i dag (takket være Ibux tror jeg), men føler meg småfull fremdeles gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 14. desember 2008 #696 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg ble litt forelsket i de Anne Taintor-greiene. Spesielt sminkeveskene og lommelerka. Ebay har litt, men ikke sminkevesker, så vidt jeg kunne se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 14. desember 2008 #697 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har også sjekket ebay, men fant ikke det jeg ville ha. Ser at Handysize er forhandler i Norge, så tar turen innom Byporten og sjekker der før jeg evt beveger meg ut i grisgrendte strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. desember 2008 #698 Del Skrevet 14. desember 2008 Fylleposting er alltid like gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2008 #699 Del Skrevet 14. desember 2008 Sandvika storsenter er svaret. Selges en del ting i en butikk der. Hvilken? Jeg skal en tur eller to (hjelpe meg....) til uken, og er gjerne luftbro for alle som bor litt mer grisgrendt enn jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvilken? Jeg skal en tur eller to (hjelpe meg....) til uken, og er gjerne luftbro for alle som bor litt mer grisgrendt enn jeg gjør. Ligger i gangen mellom nye og gamle, ca midt på. Er butikk som selger reiseartikler i små størrelser (Handysize som Arran nevnte?) vis a vis en koffert/veskebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå