Gjest Elastica Skrevet 4. desember 2008 #661 Del Skrevet 4. desember 2008 Du må ha glemt å notere mel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #662 Del Skrevet 4. desember 2008 Du må ha glemt å notere mel. Jeg så det, førte det inn nå etterpå. Men det er ikke med på lappen, altså. Men jeg har skrevet med miniskrift under, så mel skal nok med: Doble: 1 eggeplomme 20 g sukker 20g mel 2 dl melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. desember 2008 #663 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skjønner ikkeno'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2008 #664 Del Skrevet 4. desember 2008 Som kjent er jeg en idiot på kjøkkenet og rotete sånn rent generelt. Jeg pleier å ta vare på oppskrifter jeg synes er bra etter å ha prøvd dem ut. Her om dagen fant jeg følgende skriblet ned på en post-it-lapp: 100 g smeltet smør 0,5 l melk 50 g gjær 1 ts salt 2 ts kardemomme 1 dl sukker 1 egg Stekes til gylne 225-250 g, 10 min. Hva i all verden er dette oppskriften på? Hva med mel? Boller? Muffins? Noe bra må det jo være, siden jeg har tatt vare på oppskriften? Høres akkurat ut som min bolleoppskrift, bortsett fra at jeg erstatter halvparten av melken med vann og har mel i også. Til passende deig. Skal først heve til dobbel størrelse, deretter lages boller som etterhever til dobbel størrelse igjen. Jeg ville ha stekt dem tre - fire minutter mer, på noe lavere temp. Men det der ekstragreiene med doble var meget kryptisk. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #665 Del Skrevet 11. desember 2008 WTF? Hvem i all verden fant ut at det var naturlig å invitere Jan Thomas Himself på Nobelfesten? Og hva i all verden gjorde at han fant det naturlig å stille i slaskeklær når alle andre går i dress og smoking? http://www.kjendis.no/2008/12/10/557739.html?i=6 *hisser seg opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. desember 2008 #666 Del Skrevet 11. desember 2008 WTF? Hvem i all verden fant ut at det var naturlig å invitere Jan Thomas Himself på Nobelfesten? Og hva i all verden gjorde at han fant det naturlig å stille i slaskeklær når alle andre går i dress og smoking? http://www.kjendis.no/2008/12/10/557739.html?i=6 *hisser seg opp* Thihi! Snakk om skivebom. Lurer på om han synes han ser kuul ut? *gidder ikke å hisse meg opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 11. desember 2008 At han i det hele tatt ble ivitert er det verste. Men klart, han er sikkert stylisten til Scarlett, han stylet jo Sharon i fjor. JT er på fornavn med de fleste. Vedder på at han i USA så vidt så nesetippen på kjendisene (og da som assistent til assistenten til cateringfyren eller noe), til tross for en annen fremstilling her hjemme i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. desember 2008 #668 Del Skrevet 11. desember 2008 Ekle, ekle mannen. Donaldmunn og faketan har han også, i tillegg til dårlig klessmak, affektert måte å snakke på, og pannen full av botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. desember 2008 #669 Del Skrevet 11. desember 2008 Også han lille tvillingtoyboyen hans, da. Men han var visst ikke der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. desember 2008 #670 Del Skrevet 11. desember 2008 WTF? Hvem i all verden fant ut at det var naturlig å invitere Jan Thomas Himself på Nobelfesten? Og hva i all verden gjorde at han fant det naturlig å stille i slaskeklær når alle andre går i dress og smoking? http://www.kjendis.no/2008/12/10/557739.html?i=6 *hisser seg opp* Også yndige yndige Scarlett. Jeg er litt forelsket i henne. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #671 Del Skrevet 11. desember 2008 Scarlett er en kjekk jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 12. desember 2008 #672 Del Skrevet 12. desember 2008 Også han lille tvillingtoyboyen hans, da. Men han var visst ikke der? Nei, han hadde bare smoking å ha på seg, så han måtte bli igjen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. desember 2008 #673 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Scarlett er en kjekk jente. *pinlig* Endret 12. desember 2008 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #674 Del Skrevet 12. desember 2008 Er ikke det Reese W.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #675 Del Skrevet 12. desember 2008 Scarlett er i Pike med perleøredobb ( en film jeg synes var ganske saktmodig, taus, spesiell og fin). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. desember 2008 #676 Del Skrevet 12. desember 2008 Er ikke det Reese W.? Det er det vel! Scarlett er i Pike med perleøredobb ( en film jeg synes var ganske saktmodig, taus, spesiell og fin). Ja, den er nydelig, og hun gjør en veldig fin jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 12. desember 2008 #677 Del Skrevet 12. desember 2008 Scarlett er hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #678 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har fått baggasjelapp av mannen i dagens kalender. Det er så mye kult i den serien! På min står det: someone was going to have to set a bad example. Mange produkter som hadde passet ypperlig for kaklehøner, men de er så bra nesten alle som en, så jeg kan ikke begynne å linke til. Ta en titt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. desember 2008 #679 Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, fantastisk side! Det minner meg om et kort i samme gate som jeg fikk av mannen for noen år siden med teksten: "Who are these kids & why are they calling me mom?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. desember 2008 #680 Del Skrevet 12. desember 2008 Utrolig kule ting, Donpedro, takk for lenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå