Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Deception

Hvordan står det til på fredagen? Vi har spist litt tapasmat, og skal snart drikke i Borboni. Jeg er veldig fornøyd, merker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til på fredagen? Vi har spist litt tapasmat, og skal snart drikke i Borboni. Jeg er veldig fornøyd, merker jeg. :)

Maten deres hørtes veldig god ut, drikken likeså.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Hos oss så går det gjerne på denne måten:

Mannen: "Hvor er xxxx?" eller, mer sannsynlig: "Hvor har du gjemt xxx?"

Jeg: "Den ligger på xxxx (spesifikt sted)".

Og så, når han ikke finner det han leter etter: "Du har kastet den bort/gjemt den"

Og så går jeg og finner tingen fram fra der hvor jeg sa den var, og hvor han ignorerte å lete. :murvegg:

Han: "Åh, er det der du har gjemt den!" :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, din scene kunne vært tatt ut av vår husholdning også. Bare at jeg ikke beskylder Mannen for å gjemme tingene mine, jeg har selvinnsikt til å skjønne at det er jeg som har somlet den vekk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Vel, du har møtt morroklumpen, og jeg tippet han ikke gav den type inntrykk da. :ler: Men her i gården kjeder vi oss i det minste aldri, og det er faktisk aldri kjefting, heller. Merkelig nok. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han ga et godt innrykk, hadde humoristiske øyne.

Nå har vi sett første sesong av Entourage. Litt småkjedelige de første episodene, men tok seg opp. Lett underholdning som vi ler en del av. HBO kan jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommedag er over oss grunnet uønsket fotballresultat. Det innebærer enstavelseskommunikasjon og at alt er for slitsomt til å gjøre noe med (feks plukke ut bilde til julekort og bestille dette, noe som tidligere har blitt påpekt (ikke av meg) at vi snart må få gjort. Nå er det redusert til at det "kanskje" kan presses inn i kveldens ikkeeksisterende program)

Herregud jeg er glad jeg ikke har en hobby som tar sånn på humøret. Og det hadde ikke akkurat gjort så mye om andre ble litt mindre revet med også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde programmere ham til å bli medgangssupporter og skifte lag etterhvert. Slik minimeres risikoen for tap og dårlig humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det noen enighet om bilde til julekort? Holder på å leke meg selv med å lage julekort på pc'en, jeg. Ingen scrappede julekort i år, i år blir det datakort med bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekort er bestilt. Er ikke noe vi legger sjelen vår i, ble bildet fra barnehagen og Foto Knudsen. Voila - ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotball-humør må være slitsomt å leve med. Hjemme hos oss er det stor Formel 1-interesse, men det påvirker heldigvis ikke humøret i noen særlig grad, enten det går den ene veien eller den andre. Like greit skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi besøkt en liten ny verdensborger, kun noen dager gammel. Hm, synes hun var bitteliten, rart at Junior kun var halve størrelsen (og var 2 mnd gammel da han hadde størrelsen til hun vi besøkte i dag, mener da vitterlig at han var ganske stor da, jeg, men tok visst feil). De kan jammen meg skrike ganske høyt. Junior skrek omtrent aldri, så å måtte bysse og bære for å roe gråt har vi aldri opplevd. Kan ikke si jeg helt ser for meg å ha en baby akkurat nå gitt. Særlig ikke hvis de skriker. Og det må man vel regne med, kan vel ikke ha flaks mer enn en gang.

Men nydelig nydelig var hun, med et rynkete lite ansikt, bitteliten munn og oppkrøllede ben. Velkommen.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...