Gjest Arran Skrevet 14. november 2008 #581 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, ikke sant? Derfor har jeg bestemt at vi skal ha et kaffetreff til. Muuuligens kombinert med mat og vin i en eller annen form her eller der en barnefri kveld. Ka du sei? Jeg sier ja *enkel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. november 2008 Forfatter #582 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det hjelper ikke med narkotøffitrynetmetoden, skjønneru. Yo! Værsåsnill? Tror du de lager flere sesonger nå? (Og PS: Jeg, som nå kjenner gatespråket inngående, vet at de ekte gutta, de hverken spør eller forlanger, de bare tar. Hm, hvor kan jeg ta en ny sesong, tro?) Her er noen utvalgte fra de siste kvelders omgangskrets: (Ikke les for mye hvis noen skal se serien) Snoop Duquan Stringer Bell Omar Marlo Skjønneru? Endret 14. november 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. november 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg sier ja *enkel* Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. november 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg hoster og hoster og hoster og hoster. Det er så slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. november 2008 #585 Del Skrevet 15. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. november 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg koser meg med portvin (Sandeman), noe jeg ikke har drukket på en 10-års tid. Det er godt og koselig, men jeg er jo ikke veldig bevandret. Noen som har tips som bør testes ut? Vil ha rød, ikke gul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. november 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/16/magasin...rvjuet/3719083/ Smilte godt av dette intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. november 2008 #588 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg koser meg med portvin (Sandeman), noe jeg ikke har drukket på en 10-års tid. Det er godt og koselig, men jeg er jo ikke veldig bevandret. Noen som har tips som bør testes ut? Vil ha rød, ikke gul. Grahams Late Bottle Vintage er min favoritt! God bedring med hosten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. november 2008 Forfatter #589 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke uventet har jeg bronkitt. Føler meg ikke dårlig akkurat, men blir jo så sliten og får ikke sove mer enn ca 3 timer om natten før det er på tide å stå opp. Så nå er jeg sykemeldt ut uken. Jeg føler meg litt som hypokonder, jeg er jo aldri syk og ikke har jeg feber eller noe, men det var legens forslag, så da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. november 2008 #590 Del Skrevet 19. november 2008 Hypokonder, du! Syk er mer og annet enn feber. Feberfri bronkitt er vanlig (derfor går folk ofte lenge med det, for de tror de ikke er syke), og bronkitt blir man innmari sliten av. så vær syk med god samvittighet, du. Da blir du bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. november 2008 Forfatter #591 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, ønsker ikke hangle meg inn i ny jobb heller. Selv om det nå kanskje kan virke som at jeg gir beng i jobben de siste ukene nå som jeg skal slutte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. november 2008 #592 Del Skrevet 19. november 2008 God bedring, og forsøk nå å ikke ha for dårlig samvittighet. Jeg synes ærlig talt ikke den jobben fortjener så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. november 2008 Forfatter #593 Del Skrevet 19. november 2008 Sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. november 2008 Forfatter #594 Del Skrevet 19. november 2008 Mange her inne skriver jo om middagene sine, og andre kan bli inspirert. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme, Deception sliter jo feks litt med matlysten. Altså i dag hadde jeg overstekt Dr. Ötker mozzarella-pizza. Skru på ovnen, la pizzaen stå for lenge inne (fordi man skal bare) og ta den deretter ut. Ikke spis skorpene, da de er harde som stein. :bukker: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. november 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 19. november 2008 I morgen skal jeg være med barnehagen på tur og gleder meg veldig til det. Vi skal til et sted fullt av opplevelser hvor jeg ikke har vært før. Var avtalt før jeg ble "syk" og er bare to timer, så det går sikkert greit uten at samvittigheten min slår for store sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. november 2008 #596 Del Skrevet 19. november 2008 Mange her inne skriver jo om middagene sine, og andre kan bli inspirert. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme, Deception sliter jo feks litt med matlysten. Altså i dag hadde jeg overstekt Dr. Ötker mozzarella-pizza. Skru på ovnen, la pizzaen stå for lenge inne (fordi man skal bare) og ta den deretter ut. Ikke spis skorpene, da de er harde som stein. :bukker: Vær syk med god samvittighet, Donpedro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 #597 Del Skrevet 20. november 2008 *noterer middagstips * Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. november 2008 Forfatter #598 Del Skrevet 20. november 2008 Kos deg på tur! Det var kjempegøy! Barna koste seg skikkelig og det var artig å se samspillet til de små. Man kan dra dit privat også, og det tror jeg vi skal gjøre i løpet av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. november 2008 Forfatter #599 Del Skrevet 20. november 2008 ARGH!!!!!!! Jeg skriver mailer som er utrolig vanskelige å forstå, tydeligvis. Pleier ikke akkurat å ha det problemet, men nå har jeg visst veldig vanskelig for å gjøre meg forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2008 #600 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg liker brente Dr.Oetkerskorper, jeg. Og ja, jeg har smakt. Angående mailene: Det er selvsagt mottakeren som er helt tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå