Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja..... da kan jeg melde om at middagen med Arranmat er overstått.. Din mat ble nok bedre, men jeg er godt fornøyd. Imidlertid kommer jeg jeg nok ikke til å lage det på en stund, da INGEN av gjestene likte maten. *gråte*

1. "For sterk"

2. "Interessant"

3. "Skikkelig vondt, men tok to ganger for syns skyld"

4. ""Takk, jeg er mett"

Pussig situasjon, siden jeg vanligvis er den kresne, og her var den eneste i favør. Fikk for øvrig anbefalt vin på polet, og ba om at den ikke skulle være for søt. Men det var den likevel ("neiiiida, ikke søt, den er halvtørr"). Så har igjen en flaske av det også gitt. Sjokoladekaken kjøpt hos Samson, samt I Borbouni (eller hvordan det nå staves) gikk ned på høykant hos alle da. Og det var hyggelig selskap. Og det er atter et år til jeg fyller år.

(Og Chardonnay er også godt, særlig i kombinasjon med fri i morgen)

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg lurer nå litt på den omgangskreten din, Donpedro... fy for kresenhet.

Men gratulerer så masse med dagen! :hoppe: Håper det ellers var hyggelig og at du fikk fine gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting slår eget kjøtt og blod. Fikk mye skryt for maten da, men man kan da lese mellom linjene og se hvor mye folk forsyner seg med. Samt at noen er veldig ærlige, og slettws ikke kresne personer til vanlig. Så når de da plutselig tsar 1/4 porsjon, så tenker man jo sitt.

Men hyggelig var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... de var vel ikke egersundere, de gjestene dine? :fnise:

*tilføyer "se an målgruppen" som første punkt i oppskriften*

For øvrig: Gratulerer med dagen!! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange takk. Fridag i dag, men sendte Junior i barnehagen likevel. Så vi voksne har hatt en deilig dag med sløving, nyttige ærend og koselig lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke dævvsjuk, men helvt døv, snufsete, tett i nesen og hostete + føles som om fjeset har hovnet opp. Ellers frisk og raskt.

I går fikk jeg noen nydelige (selvutplukkede) YSL solbriller av min mann. Har prøvd å finne dem på nett, men null resultat. De koste ca 3 ganger så mye som jeg synes solbriller bør koste, så de bør ikke bli ødelagt. Likner litt på disse, men mine er mer spettet i innfatningen (kommer opp nest nederst hvis man trykker på view larger image her, men bildet er så lite).

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: fine briller! Jeg leste først "selvplukkede" og fikk assosiasjoner i retning jordbær, mais og epler. Tenk om det fantes et accessoir-tre der vi kunne ta det vi ville for femti kroner kiloet, du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen mente at vi trengte å kjøpe nye votter til Junior, for de han hadde passet så dårlig og datt så lett av. Da jeg informerte om at det Junior hadde hatt på hendene var raggsokker, fikk imidlertid pipen en annen lyd. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...