ashera Skrevet 13. september 2008 #381 Del Skrevet 13. september 2008 Mh, kanskje se den filmen? Welcome to Norway, Arran! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. september 2008 Forfatter #382 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, filmen er hjertevarm og menneskelig. Bør sees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. september 2008 #383 Del Skrevet 13. september 2008 Vi ble for sene. var på loftet og hengte opp tøy (alle fire maskinene) så anne film istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. september 2008 #384 Del Skrevet 16. september 2008 Har du lyst til å svare på noe jeg har skrevet i bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. september 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 16. september 2008 Har du lyst til å svare på noe jeg har skrevet i bloggen? *iler til* Blogg er lett å glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 18. september 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ja..... da kan jeg melde om at middagen med Arranmat er overstått.. Din mat ble nok bedre, men jeg er godt fornøyd. Imidlertid kommer jeg jeg nok ikke til å lage det på en stund, da INGEN av gjestene likte maten. *gråte* 1. "For sterk" 2. "Interessant" 3. "Skikkelig vondt, men tok to ganger for syns skyld" 4. ""Takk, jeg er mett" Pussig situasjon, siden jeg vanligvis er den kresne, og her var den eneste i favør. Fikk for øvrig anbefalt vin på polet, og ba om at den ikke skulle være for søt. Men det var den likevel ("neiiiida, ikke søt, den er halvtørr"). Så har igjen en flaske av det også gitt. Sjokoladekaken kjøpt hos Samson, samt I Borbouni (eller hvordan det nå staves) gikk ned på høykant hos alle da. Og det var hyggelig selskap. Og det er atter et år til jeg fyller år. (Og Chardonnay er også godt, særlig i kombinasjon med fri i morgen) Endret 18. september 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 #387 Del Skrevet 18. september 2008 Bursdag? Hurra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. september 2008 #388 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer med dagen!!! Utrolig... eh, interessante gjester du hadde på dagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #389 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, jeg lurer nå litt på den omgangskreten din, Donpedro... fy for kresenhet. Men gratulerer så masse med dagen! Håper det ellers var hyggelig og at du fikk fine gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 18. september 2008 Forfatter #390 Del Skrevet 18. september 2008 Ingenting slår eget kjøtt og blod. Fikk mye skryt for maten da, men man kan da lese mellom linjene og se hvor mye folk forsyner seg med. Samt at noen er veldig ærlige, og slettws ikke kresne personer til vanlig. Så når de da plutselig tsar 1/4 porsjon, så tenker man jo sitt. Men hyggelig var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 18. september 2008 #391 Del Skrevet 18. september 2008 Uff da... de var vel ikke egersundere, de gjestene dine? *tilføyer "se an målgruppen" som første punkt i oppskriften* For øvrig: Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. september 2008 #392 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer med dagen. Slemme gjester du har, forresten. De burde heller fått Grandiosa og Amigo rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. september 2008 #393 Del Skrevet 19. september 2008 Gratulerer med gårdagen Bra det var hyggelig, selv om gjestene ikke visste å sette pris på maten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. september 2008 #394 Del Skrevet 19. september 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. september 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 19. september 2008 Mange takk. Fridag i dag, men sendte Junior i barnehagen likevel. Så vi voksne har hatt en deilig dag med sløving, nyttige ærend og koselig lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. september 2008 #396 Del Skrevet 19. september 2008 Vi har hatt barnebesøk i ettermiddag, og nå piper det i ørene. Og nei, denne gangen er det ikke hunden som har skylden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. september 2008 #397 Del Skrevet 20. september 2008 Så inne hos A. at du også er syk. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. september 2008 Forfatter #398 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg er ikke dævvsjuk, men helvt døv, snufsete, tett i nesen og hostete + føles som om fjeset har hovnet opp. Ellers frisk og raskt. I går fikk jeg noen nydelige (selvutplukkede) YSL solbriller av min mann. Har prøvd å finne dem på nett, men null resultat. De koste ca 3 ganger så mye som jeg synes solbriller bør koste, så de bør ikke bli ødelagt. Likner litt på disse, men mine er mer spettet i innfatningen (kommer opp nest nederst hvis man trykker på view larger image her, men bildet er så lite). Endret 20. september 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. september 2008 #399 Del Skrevet 20. september 2008 fine briller! Jeg leste først "selvplukkede" og fikk assosiasjoner i retning jordbær, mais og epler. Tenk om det fantes et accessoir-tre der vi kunne ta det vi ville for femti kroner kiloet, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 21. september 2008 Forfatter #400 Del Skrevet 21. september 2008 Mannen mente at vi trengte å kjøpe nye votter til Junior, for de han hadde passet så dårlig og datt så lett av. Da jeg informerte om at det Junior hadde hatt på hendene var raggsokker, fikk imidlertid pipen en annen lyd. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå