Donpedro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det vil jo gjenspeiles i potten. Du kan regne deg ut fra hva total %-økning er, for å finne hvor mye du minst bør få for å unngå å tape. 3 trinn er nok ganske standard. Jeg fikk 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. september 2008 #362 Del Skrevet 9. september 2008 Takk for tips, forresten. Jeg skal ta det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. september 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 11. september 2008 Hoho, jeg ler meg ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. september 2008 #364 Del Skrevet 11. september 2008 Hoho, jeg ler meg ihjel. Øy, ikke mobb 80-tallet, spjæling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. september 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg levde på 80-tallet, assa! Digga både bandet Europe og Jurup (jadda, tok en stund før jeg skjlnte at det var samme band), Samantha Fox og Rick Astly. Hadde en nydelig neonrosa/gul/grønn genser jeg fikk mye skryt for, for ikke å snakke om ferskenfarget skjørt til knærne, tilhørende dressjakke, bluse og lysegrønn smokingsløyfe i halsen når jeg skulle være ekstra fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. september 2008 #366 Del Skrevet 12. september 2008 Oioioi, det var litt av noen bilder. Jeg husker forresten godt den turkise Ball-genseren jeg endelig fikk mast meg til, lenge etter "alle de andre" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. september 2008 #367 Del Skrevet 12. september 2008 Ha en riktig god helg, Donpedro! Og nå bør det snart bli litt sol og varme på oss også, altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 12. september 2008 En av mine kolleger er en supersøt, flink og hyggelig muslimsk jente. Hun er nylig tilbake fra svangerskapspermisjon. En mann i 50-60 årene som er innom jobben vår i ny og ne i embedets medfør, kommenterte at hun hadde vært lenge borte, hvorpå hun fortalte grunnen. Og hva var hans svar? "Jasså, du har kost deg med gutta? Harr harr" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2008 #369 Del Skrevet 12. september 2008 Atdetvar???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 12. september 2008 Twin Peaks bringer mange gamle minner gitt. Nydelig musikk, som jeg hadde på en kassett jeg omtrent slet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2008 #371 Del Skrevet 12. september 2008 Oj, det gikk jeg glipp av. Jeg har veid tiur istedet. Jeg kjenner at det nesten er det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 12. september 2008 Sendes nå, er ikke slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 12. september 2008 Log lady har gitt meg varig mên. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 12. september 2008 En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer att de ska tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man. De bestämmer att, samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och så ska de ha välmålade ögon som är förföriska och i den utstyrseln ta emot gubben när han kommer hem. Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått. Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn och högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet. Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken. Den gifta tjejen: Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollern i handen och sa: - Hörru Batman, vad blir´re för mat idag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september 2008 #375 Del Skrevet 13. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2008 #376 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg levde på 80-tallet, assa! Digga både bandet Europe og Jurup (jadda, tok en stund før jeg skjlnte at det var samme band), For ikke å snakke om den kule sangen De Fainel Kontdovn! Den var kul den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. september 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 13. september 2008 Man skjønner at en ny fase av livet har begynt, når man lørdag morgen er på det lokale kjøpesenteret før butikkene har åpnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 13. september 2008 #378 Del Skrevet 13. september 2008 Hjemme igjen. Sliten og med hodet fullt ting å tenke på, så det er godt å være hjemme igjen. Ble møtt av en stk vrangsøyd datter og pappaen hennes. Siden flyet mitt ble forsinket, tok han henne med over til meg for å legge henne der, men sove, det skulle hun ikke. Nå ligger hun i senga og leser Ludde for koseelefanten, og jeg koser meg med å høre på pludringen. Det er godt å være hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. september 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 13. september 2008 Det er så hyggelig når bitene faller på plass og man kommer Hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. september 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 13. september 2008 Ååååå, anbefaler filmen som begynner på TV2 nå; Italiensk for begynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå