Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Pick your battles....

Nettopp.

En mulig bivirkning er riktignok så høyt blodtrykk at blodet spruter ut av ørene mine, men den dagen får i ta når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Donpedro! Takk for sist!

Det var veldig koselig å treffe deg, selvom jeg føler meg litt snytt siden det ikke ble noen knøttekamp. Det hadde vært fire i ringen samtidig og en slagkraftig på kommentarfronten ved siden av meg!

Og forresten er jeg glad for at vi kom såpass langt ned i flaskene at jeg virkelig fikk opplevd deg slik du så malende har beskrevet tidligere. :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten er jeg glad for at vi kom såpass langt ned i flaskene at jeg virkelig fikk opplevd deg slik du så malende har beskrevet tidligere. :klem: !

Jo takk. Jeg kom tilsvarende langt ned i går, og endte opp med heftig lobbyvirksomhet som jeg har litt kalde føtter for i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :hår: :skaal::hoppe:

Hvor er ny-jobb-med-$-tegn-i-øynene-smilyen når man trenger den?

:danser:

Gratulerer massemassemasse, Donpedro! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så superhyggelig! Ikkenonysgjerrigidetheletatt, nei! PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

Er det lobbyvirksomheten som har båret frukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lobbyvirksomheten som har båret frukter?

Nei, jeg hadde større vyer enn meg selv når det gjaldt den virksomheten, for å si det slik. (Og jeg skjelver litt i buksene om jeg noensinne ser resultater...)

Nei, jobben er skaffet på ærlig vis, med rent selvskryt (som jeg faktisk kan stå inne for). Den er tilsynelatende et skritt nedover mht karriere, men gir meg en lønnsvekst på ca utrolige 20 % (!!!), og har også noen andre konsekvenser som passer bra for øyeblikket.

Gruer meg skikkelig til å si opp, for selv om det kanskje ikke virker slik her inne så har jeg mange gode kolleger på det mellommenneskelige planet. En del vet jeg kommer til å bli veldig lei seg for at jeg slutter og ta det tungt.

På den annen side har jeg i dag atter sett i praksis hvor jeg tilsynelatende står på den interne karrierestigen, og synet er deprimerende og tar fra meg mer og mer selvtillit. Og slik jobb kan man ikke ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobben!

Leser stadig vekk her inne, men er ikke så flink til å legge igjen tegn etter meg....

*tar meg sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg er litt flau over at jeg først nå så at du hadde fått jobb. :sjenert:

Jeg var nemlig opptatt med gjestekurver i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer enn god nok grunn det. Selv skal jeg seminariere neste uke.

Nå må jeg si at du skrur opp forventningene mine noe så vanvittig her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Seminar = legendariske tråder på kg, liksom? (Ikke beskjeden, jeg, dessuten deler jeg æren med Fresi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tror jeg skal være glad for at jeg ikke hadde med noen pc da jeg alene skulle feire en høytid på fancy hotell i utlandet for en lengre tid tilbake. Vin på mottakelse (der jeg ikke kjente noen = trygt med et glass i hånden til enhver tid)), vin i hotellbaren (hyggelig bartender = litt selskap) + dertil tømming av minibar førte til at jeg faktisk ramlet ut av sengen i våken tilstand og slo hodet i veggen (meget høy og komfortabel seng). My o my....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare få understreke at jeg oppførte meg meget bra helt til jeg kom inn på hotellrommet mitt. Og jeg stod tidlig opp dagen etter og hadde fullt program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der skrudde du forventningene et par hakk høyere opp, DP!

...jeg tør ikke en gang skrive om min verste hendelse på jobbseminar, som attpåtil kom en kveld jeg hadde relativt begrenset inntak. Ergo prøver jeg faktisk å ta det litt med ro i slike sammenhenger.

Ingen ønsker å ende opp slik en venn av meg opplevde; at den ekstremt nyansatte var på julebord og flæsha overkroppen, kranglet og deretter stod for et sippende "ingen liker meg"-scenario.

(Hm, jeg føler at jeg fremstår relativt forfyllet og alkoholisert, men det er jeg ikke altså. Har bare hatt noen *kremt* uheldige episoder som ung og lettpåvirkelig.)

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...