DDuck Skrevet 25. september 2008 #621 Del Skrevet 25. september 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #622 Del Skrevet 26. september 2008 Nå skal jeg en liten tur på skolen før det bærer avsted på helgetur! Kommer kanskje inn her litt senere idag mellom skolen og togavgang, men så er jeg ikke tilbake før på søndag! Så dere får klare dere så godt dere kan uten meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #623 Del Skrevet 26. september 2008 Edit: Skal ikke på skolen likevel! Skulle på oppgaveløsning, men nå har de lagt ut fasiten på internett, så da gidder jeg ikke stikke helt opp på skolen! Jippi, jeg har fri en hel formiddag med han godeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #624 Del Skrevet 26. september 2008 Ooo så deilig Skal dere langt avgårde?? Hyttetur eller annen tur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #625 Del Skrevet 26. september 2008 Han godeste skal ikke være med... Jeg skal til en plass rundt 4 timer herfra med tog! Hyttetur med en gjeng nordmenn og svensker! Kjenner ikke en kjeft, så det kan bli spennende..! Skjønner ikke helt hva som gikk av meg da jeg meldte meg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #626 Del Skrevet 26. september 2008 Ojjsann... ja det høres spennende ut Er det igjennom noe sånn forening eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #627 Del Skrevet 26. september 2008 Det blir bra skal du se, sikkert kjempekoselig gleder meg til å høre alt om helgen når du er tilbake koooooose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #628 Del Skrevet 26. september 2008 Cøliakiforeningas ungdomsgruppe! Takker ikke nei til en gratis tur! Vi snakkes på søndag folkens! Nå stikker jeg avsted til ! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #629 Del Skrevet 26. september 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #630 Del Skrevet 26. september 2008 God helg og god tur, snuppelupp Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2008 Forfatter #631 Del Skrevet 28. september 2008 Hjemme igjen etter en artig helg! Er sliten, for har bare sovet 6-7 timer til sammen hele helga, men pytt sann.. Moro var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. september 2008 #632 Del Skrevet 28. september 2008 bra det var moro og at du har kost deg det er tross alt det viktigste av alt godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 28. september 2008 Oh yes, I'm back! Var gøy, men det er godt å komme tilbake til normalen! Er litt surrealistisk å ta boblebad og badstu med en haug homofile svensker og sånt f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2008 #634 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Gojenta Endret 28. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2008 Forfatter #635 Del Skrevet 29. september 2008 Bra smiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #636 Del Skrevet 29. september 2008 :skratte: knall kul smiley ja :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #637 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) I dag er det skole igjen, og jeg merker at motivasjonen ikke er spesielt tilstedeværende! Jeg har lyst til å ha ferie, og ikke gjøre noen verdens ting! Nå er det alltid noe som henger over meg, sånn at jeg aldri får slappa av med god samvittighet! Endret 30. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #638 Del Skrevet 30. september 2008 Negativ-Mazilla er innom en tur igjen.. Litt over halvveis i skoledagen, men tankene er fortsatt et annet sted... De faga jeg tar er så inderlig kjedelige! Jeg vil heller være hjemme og planlegge bryllup, f.eks! Eller, jeg vil heller være hjemme og gjøre hva som helst annet enn dette! Til og med oppvask eller støvsuging!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #639 Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor er det ingen andre her?? Jeg kjeder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #640 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er her Mazzi, går litt fra og til.. men jeg er her stakkars, har du ingen god dag idag vennen min?? det er snart helg da snart!! bare onsdag, torsdag og fredag igjen! så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå