DDuck Skrevet 19. september 2008 #561 Del Skrevet 19. september 2008 Kansje jeg også skal ha det da?? Jeg har en pakke lasagne i skuffen nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #562 Del Skrevet 19. september 2008 Og så kan vi møtes her mens vi spiser, sånn at vi på en måte spiser sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2008 #563 Del Skrevet 19. september 2008 Jaaaa, ååå så koselig Det kommer til å bli en sånn romantisk middag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #564 Del Skrevet 19. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. september 2008 #565 Del Skrevet 19. september 2008 ååhh... :rødme: en skikkelig romantisk middag da vi stiller vel med hverty vårt glass vin ikke sant?? lasagne er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #566 Del Skrevet 19. september 2008 Vi skal ihvertfall drikke rødvin til! Holder på å smake på diverse viner vi får anbefalt på polet, for å finne en vi liker som vi kan ha til bryllupsmiddagen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2008 #567 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg skal drikke bailey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #568 Del Skrevet 19. september 2008 Dagens rødvin fikk strykkarakter av han godeste, så den blir ikke bryllupsvinen vår! Det er bra, for da må vi fortsette å lete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2008 #569 Del Skrevet 19. september 2008 Det er en baktanke med å plukke ut dårlige viner skjønner jeg Det ble ikke lasagne her i dag Firmaet til Ælen skulle på blåtur i dag og han skulle ikke være med siden han har vært så syk denne uken og mesteparten av aktivitetene skulle foregå ute, men så ombestemte han seg plutselig å dro alikevel... så jeg sitter her alene Men litt deilig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #570 Del Skrevet 19. september 2008 Både trist og deilig skjønner jeg! Uff, jeg tror jeg hadde blitt kjemperastløs hvis han godeste reiste bort en helg... Neste helg reiser jeg bort, men det er liksom litt annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2008 #571 Del Skrevet 20. september 2008 Det var bare i går han var De kom hjem igjen i natt Så det var bra Når han kom hjem var han i kjempe godt humør og i dag har han også vært blid og fornøyd så det er nesten en fryd å ha han i huset nå Håper bare det holder seg sånn resten av helga, for han skal ut å skrue litt på min bil og hvis han begynner å plages da blir han kansje sur å negativ igjen.. Men krysser fingrene for en blid mann i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2008 Forfatter #572 Del Skrevet 20. september 2008 Blide menn er bra! Min har vært flink og kjøpt bursdagsgave til meg, men nå har han gjemt den, og jeg får den ikke før i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2008 #573 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg veit ikke når jeg får min i det hele tatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2008 Forfatter #574 Del Skrevet 20. september 2008 I dag fikk jeg den nye pcen min forresten! Uvant, men vi skal nok bli venner etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2008 #575 Del Skrevet 20. september 2008 Morsomt med ny PC Nå har jeg laget lasagne siden det ikke ble noe av det i går Så kommer siripiri og Luna_82 og skal hjelpe meg inne på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2008 Forfatter #576 Del Skrevet 20. september 2008 Det hørtes koselig ut! Her står middagen i ovnen, blir visst litt sein middag i dag... Blir en rolig kveld på meg og han godeste i dag. Koselig det også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2008 #577 Del Skrevet 20. september 2008 Blir rolig her også Sånn bortsett fra oppussingen da Nå har vi nettopp spist og jeg må få tørre å påstå at jeg er en ræser på å lage lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2008 Forfatter #578 Del Skrevet 20. september 2008 Gårsdagens lasagne var visstnok den beste han godeste hadde spist noengang, så jeg er ikke så verst flink jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2008 Forfatter #579 Del Skrevet 21. september 2008 :hoppe: Jeg har bursdag i dag! :hoppe: Fikk bok og spinningsko av han godeste! Nå venter jeg bare på at han skal få tatt oppvasken fra i går kveld, sånn at jeg kan lage sirkusmuffins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2008 Forfatter #580 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Dobbeltposting... Endret 21. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå