Gå til innhold

Etter denne opplevelsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kan du gjøre det helt klart at du iallefall ikke blir med hjem om du ikke får en middag i det minste!? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det var ikke det jeg sa. Jeg sa at hvis man betaler for sex er man en horekunde. Jeg tror fint man kan ha ons uten å ta betalt for det. Ons handler om sex, prostitusjon handler om penger.

Dere svare5r ganske dumt, og drar inn mannen deres også inn i dette. Det er vel for å bortfklare at de fleste her har hatt ONS og er da horer

Traff dere bar pltuselig og hadde ONS

ingen kjøpte middag eller drinker?

Hvis så, så er du hore

Skrevet
Dere svare5r ganske dumt, og drar inn mannen deres også inn i dette. Det er vel for å bortfklare at de fleste her har hatt ONS og er da horer

Hvis så, så er du hore

Nå er man hore også om det ikke ble kjøpt middag eller drinker?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis så, så er du hore

Nå hadde ikke jeg sex med mannen min første gangen jeg møtte han, ikke hadde vi sex heller. Men så lenge "onsingen" ikke innebærer kjøp og salg er det heller ikke prostitusjon. Som jeg skrev over så hender det også at man spanderer kun som en hyggelig gest uten at det er for å ha sex. Det kan faktisk hende begge finner ut at de vil ha sex senere på kvelden, uten tanke på det som ble spandert eller ikke.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nå er man hore også om det ikke ble kjøpt middag eller drinker?

Da er i så fall både mannen og kvinnen horer. Man er da to om å ønske sex?

Gjest Gjest
Skrevet

Så trist syn man har på sex om man mener at sex er noe kvinnen gir og mannen får. Det er jo dette man mener om han har kjøpt middag, og de har sex etterpå, da er det noe hun git tilbake for at han betalte middag og ikke noe de har sammen.

Jeg har også blitt snytt er par ganger av kompiser da, når jeg har spandert middag på dem og ikke fått sex tilbake. Jeg tror jeg skal gå å kreve dette inn nå.

Skrevet
Så trist syn man har på sex om man mener at sex er noe kvinnen gir og mannen får. Det er jo dette man mener om han har kjøpt middag, og de har sex etterpå, da er det noe hun git tilbake for at han betalte middag og ikke noe de har sammen.

Jeg har også blitt snytt er par ganger av kompiser da, når jeg har spandert middag på dem og ikke fått sex tilbake. Jeg tror jeg skal gå å kreve dette inn nå.

Ja og jeg har en del til gode som har laget middag og bydd flere venner på besøk mer enn en gang.. (skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det..). Venninna mi får bare godta at jeg forlanger at mannen hennes må stille opp for å tilfredsstille mine lyster, de tok jo tross alt mot middagen! :skratte: :gjeiper:

Gjest Alabama
Skrevet
Eller se sjokkert ut og spørre om han tror du er hore.... :klø:

:hoho:

Ja og jeg har en del til gode som har laget middag og bydd flere venner på besøk mer enn en gang.. (skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det..). Venninna mi får bare godta at jeg forlanger at mannen hennes må stille opp for å tilfredsstille mine lyster, de tok jo tross alt mot middagen! :skratte: :gjeiper:

:klappe:

Gjest Casey
Skrevet
Men hun sa det, at

"hvis du betaler for middagen så kan vi dra hjem til meg"

Dersom hun forhandlet med deg og sa at du betaler middag i bytte mot at hun blir med deg hjem for sex kan man jo indirekte se på henne som en engangs-prostituert, dersom hun ikke hadde for vane å gjøre dette.

Derimot, hvis hun ikke nevnte middag og det å "bli med hjem", i samme setning, kan man neppe kalle henne for en prostituert. Derimot kan vi kalle deg for mer enn middels sexinteressert, som er villig til å strekke seg ganske langt for å få sex.

Skrevet (endret)
Eller se sjokkert ut og spørre om han tror du er hore.... :klø:

:skratte: No way! Hvis noen på død og liv vil spandere påmeg når jeg er ute ville det jo vært fryyyyyyyyyktelig uhøflig å takke nei... Men ærlig talt, det skal mye til for at jeg ville vært med de hjem..

Endret av Shade
Skrevet
Men hun sa det, at

"hvis du betaler for middagen så kan vi dra hjem til meg"

Alså jeg betale for meg.. det vil si, for oss begge.

Skjønte dere ikke det?

Er redd jeg er en hore kunde...

Det var ingenting forskjell i denne handelen enn den i skippergaten?

Hvor hendelsesløpet var akkurat det samme, og jeg betalte middagen til den jenta også.

Er det ingen som kan si at jeg ikke er en hore kunde og bevise det?

HJELP

Du må slutte å dele ordene på den måten! Det å være horekunde og det å være hore kunde er to vidt forskjellige ting. Sistnevnte kan jo for eksempel betegne vanskelighetsgraden hos en kunde.

Om ei venninne i kassa på matbutikken hadde fortalt at hun hadde en skikkelig hore kunde, hadde jeg nok klappet henne på skulderen og sagt at hun ikke skulle ta ting kunder sier og gjør personlig ;)

Skrevet
Møtte en jente i Stavanger som het Stine for noen år tilbake. Var ute på handletur og hun hadde på seg høye hæler, et veldig kort skjørt og en pen topp hvorav man så BH-en og jeg var 100% sikker på at hun var den jeg ville knulle ikveld.

Stoppet opp og snakket med henne og merket at hun virkelig prøvde å "selge seg" da hun så hvem hun møtte. Jeg er middelmådig kjekk, men det virket som hun likte det hun så. Og jeg ble ikke mindre betatt og endte med at jeg "kjøpte salget" og vi gikk begge for å spise. Etter at jeg hadde betalt for meg(!) så gikk vi hjem og hadde sex og knullet.

Er redd jeg er en horekunde, da jeg ikke har møtt henne siden.

Håper noen jenter på dette forumet kan overbevise meg om at dette var noe annet enn slik man opplever på skippergaten i oslo.

Hvis det er sånn hun får alle måltidene sine, så er hu ei hore, hvis ikke så er a bare lett på tråden

H

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...