Gå til innhold

Etter denne opplevelsen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Møtte en jente i Stavanger som het Stine for noen år tilbake. Var ute på handletur og hun hadde på seg høye hæler, et veldig kort skjørt og en pen topp hvorav man så BH-en og jeg var 100% sikker på at hun var den jeg ville knulle ikveld.

Stoppet opp og snakket med henne og merket at hun virkelig prøvde å "selge seg" da hun så hvem hun møtte. Jeg er middelmådig kjekk, men det virket som hun likte det hun så. Og jeg ble ikke mindre betatt og endte med at jeg "kjøpte salget" og vi gikk begge for å spise. Etter at jeg hadde betalt for meg(!) så gikk vi hjem og hadde sex og knullet.

Er redd jeg er en horekunde, da jeg ikke har møtt henne siden.

Håper noen jenter på dette forumet kan overbevise meg om at dette var noe annet enn slik man opplever på skippergaten i oslo.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Møtte en jente i Stavanger som het Stine for noen år tilbake. Var ute på handletur og hun hadde på seg høye hæler, et veldig kort skjørt og en pen topp hvorav man så BH-en og jeg var 100% sikker på at hun var den jeg ville knulle ikveld.

Stoppet opp og snakket med henne og merket at hun virkelig prøvde å "selge seg" da hun så hvem hun møtte. Jeg er middelmådig kjekk, men det virket som hun likte det hun så. Og jeg ble ikke mindre betatt og endte med at jeg "kjøpte salget" og vi gikk begge for å spise. Etter at jeg hadde betalt for meg(!) så gikk vi hjem og hadde sex og knullet.

Er redd jeg er en horekunde, da jeg ikke har møtt henne siden.

Håper noen jenter på dette forumet kan overbevise meg om at dette var noe annet enn slik man opplever på skippergaten i oslo.

Kommer an på om du betalte for middagen eller sexen, og hvordan betalingen ble diskutert.

Skrevet

Hvis du betalte for deg, og hun for seg.

Så kanskje hun bare var ute etter en ONS akkurat som deg?

Skrevet

Jeg tror du kan slå deg til ro med at ingen tar med jentene i skippergaten ut for å spise før de drar hjem for å ha sex med dem.

Gjest Alabama
Skrevet

Du skal være ekstremt sulten for å selge kroppen din for en posjon middag.

Gjest Gjest
Skrevet
Du skal være ekstremt sulten for å selge kroppen din for en posjon middag.

Men hun sa det, at

"hvis du betaler for middagen så kan vi dra hjem til meg"

Alså jeg betale for meg.. det vil si, for oss begge.

Skjønte dere ikke det?

Er redd jeg er en hore kunde...

Det var ingenting forskjell i denne handelen enn den i skippergaten?

Hvor hendelsesløpet var akkurat det samme, og jeg betalte middagen til den jenta også.

Er det ingen som kan si at jeg ikke er en hore kunde og bevise det?

HJELP

Skrevet

Hva er egentlig problemet her? Du har kjøpt horer i skippergata og da er du en horekunde. Det er det ingen tvil om. Hvis du møtte ei jente i stavanger som sa "hvis du betaler maten så kan vi dra hjem til meg" så er det jo akkurat det hun sa. Da betalte du for maten.

Det virker som om du synes det er helt ok å kjøpe deg ei hore uansett så da vet du vel foskjellen selv?

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Hvis du betalte kun for å få sex og hun tok imot kun for å gi deg sex, så er det prostitusjon, ja.

Endret av Bellatrix
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Hva er egentlig problemet her? Du har kjøpt horer i skippergata og da er du en horekunde. Det er det ingen tvil om. Hvis du møtte ei jente i stavanger som sa "hvis du betaler maten så kan vi dra hjem til meg" så er det jo akkurat det hun sa. Da betalte du for maten.

Det virker som om du synes det er helt ok å kjøpe deg ei hore uansett så da vet du vel foskjellen selv?

men da er det bekreftet. Spanderer du middag på en jente i skippergaten, uansett hvem det er, og hun vil knulle deg så er du en horekunde og hun en hore.. Det høres rimelig ut. Håper alle her hørte det.

Alle dere som har ONS er horer ifølge denne personen

Endret av Kari
Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du betalte kun for å få sex og hun tok imot kun for å gi deg sex, så er det prostitusjon, ja.

Takk Bellatrix, slik at jeg forstod!

Du sier at alle som har ONS er horer og horekunder. Det var det jeg visste

Takk!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk!

Hihihi. Det var så sannelig dette jeg også tolket ut i fra det hun sa ja.

Skrevet (endret)
men da er det bekreftet. Spanderer du middag på en jente i skippergaten, uansett hvem det er, og hun vil knulle deg så er du en horekunde og hun en hore.. Det høres rimelig ut. Håper alle her hørte det.

Alle dere som har ONS er horer ifølge denne personen

Hm....nå måtte jeg le litt. Har jeg sagt at alle jenter i skippergaten er horer? det finnes horer i skippergaten og jeg regner med at det var de vi snakker om her? Må bare si at jeg synes det er noe merkelig å gå rundt å spandere middag på fremmede jenter hvor enn de befinner seg. Prostituerte eller ikke.

Du kaller det for en handel det du gjorde i skippergata og da er det normalt å trekke slutningen at du handlet ei hore.

Endret av Kari
Gjest Elfrida
Skrevet
Men mannen er hore hvis damen har spandert drink eller middag? Hvem er hore og hvem er horekunde hvis de ikke har spandert noe på hverandre? Og hva skjer hvis damen ikke vil ha sex når mannen har betalt middagen? Er han allikevel horekunde siden han hadde tenkt at det var betaling for sex?
Gjest Gjest
Skrevet

Crap. Mannen min spanderte en hamburgermeny til 100 kr i går, og sannelig hadde vi sex om kvelden også. Hmmm jeg er visst ei billig hore jeg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Takk!

Det var ikke det jeg sa. Jeg sa at hvis man betaler for sex er man en horekunde. Jeg tror fint man kan ha ons uten å ta betalt for det. Ons handler om sex, prostitusjon handler om penger.

Skrevet

Moralen er tydeligvis at man bare må spandere eller bli spandert på av folk man absolutt ikke vil eller ikke kommer til å ha sex med..

Skrevet

Jeg har aldri følt meg som ei hore hvis jeg har vært ute og spist med en mann hvorpå han har betalt og vi ikke har hatt sex etterpå. Føler meg helt sikker på at det aldri har vært noe misforståelser rundt dette altså!!! :fnise:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Moralen er tydeligvis at man bare må spandere eller bli spandert på av folk man absolutt ikke vil eller ikke kommer til å ha sex med..

Man skal ikke det heller. Jeg mener å huske å ha lest om i hvert fall en mann her som skrev at om han hadde spandert en drink på en dame, så hadde han rett på sex med henne. Moralen er vel at man skal takke nei til en øl om noen spør om å spandere.

Gjest Elfrida
Skrevet
Moralen er vel at man skal takke nei til en øl om noen spør om å spandere.
Eller se sjokkert ut og spørre om han tror du er hore.... :klø:
Gjest Bellatrix
Skrevet
Eller se sjokkert ut og spørre om han tror du er hore.... :klø:

Noe i den duren.

Om du deriomt treffer en hyggelig kar, dere sitter og prater, han skal kjøpe øl til seg selv og tar med en til deg også så vet jeg ikke hva du skal gjøre. Det hender at jeg spanderer en kopp kaffe eller noe på en kompis bare for å være hyggelig. Så hva man skal gjøre om noen spanderer kun som en hyggelig gest, vet jeg ikke. Takke nei? Spørre hva han forventer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...