Zita Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 Knokene på stortærne mine er litt store, spesielt den ene (etter at den ble forstuvet). Dette gjør at smale sko fort blir ødelagt. Det er et mareritt å finne seg passende sko som ikke avslører for mye av en klump på ene foten. Noen som har fått fjernet deler av knoken på stortåen? Hvor skal jeg henvende meg? Få henvisning fra fastlegen min, eller gå igjennom en privat klinikk? Hvor mye hadde eventuelt slikt kostet? Og når kan føttene brukes normalt igjen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 Kjenner en, hun var sykemeldt i flere måneder pga tok lang tid å hele det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvis du mener den store knoken som ligger nedenfor stortåa, så tok min mor nettopp denne operasjonen. Hun ble henvist av sin fastlege og betalte ingenting for det. Det var heller ikke særlig lang ventetid på det sykehuset hun var (tror ca. 2 mnd). Hun ble sendt hjem samme dag og måtte gå med gips nederst på foten i 6 uker. I begynnelsen brukte hun krykker, men det tok bare en ukes tid før hun kunne begynne å trå forsiktig med hælen. Nå tok hun nettopp av gipsen, og da fikk hun litt problemer med gnagsår etter gipsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 20. mai 2003 #4 Del Skrevet 20. mai 2003 eg har også dette problemet.. eg gjek til doktor. han henviste meg til ein homopaut( trur eg det heite).. der fekk eg ein spesial sole eg skal gå med i skoen sån att ikkje stor tåa mi skal strekke seg over dei andre.. men når foten min er ferdig utvokst, skal eg sikkert operere.. det er sikkert det du må også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Fint med tilbakemeldinger. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå