Gå til innhold

Reklamere på sko


Gjest Barføtt

Anbefalte innlegg

Jeg ga meg ikke den ene gangen, men etter tre runder med forskjellige brødhuer, så kastet jeg inn håndkleet...

Jeg sa klart ifra at jeg aldri kom til å handle der igjen, og da svarte hun "Vi overlever nok...".

Jada, dere gjør nok dèt, men ingen av mine venninner, eller familiemedlemmer handler der lenger heller, så dere hadde nok tjent på å gi meg litt service... Snuppa.

Nei, fy søren, for en oppførsel!

Syns i grunn det er alt for mange ansatte i butikker - særlig på vestkanten i Oslo - som oppfører seg som de er så mye bedre enn kundene som kommer inn. Måler deg opp og ned, og vurderer om du har råd til å handle i butikken deres. Jeg blir kvalm... :kjefte: Får jo ikke lyst til å handle der selv om jeg har råd!! (Men dette er vel strengt tatt tema for en ny tråd kanskje...) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fy søren, for en oppførsel!

Syns i grunn det er alt for mange ansatte i butikker - særlig på vestkanten i Oslo - som oppfører seg som de er så mye bedre enn kundene som kommer inn. Måler deg opp og ned, og vurderer om du har råd til å handle i butikken deres. Jeg blir kvalm... :kjefte: Får jo ikke lyst til å handle der selv om jeg har råd!! (Men dette er vel strengt tatt tema for en ny tråd kanskje...) :jepp:

Ja, men det rare er at det var ikke en ung bimbo, liksom, de var voksne damer hele gjengen... Så jeg synes det er helt sært. Jeg var sytten år. Så står det en dame på trettifem (?) og forteller meg at jeg sikkert går rart... Jeg forventer litt mer i topplokket til en voksen dame enn som så.

Hadde det enda vært en ung bimbo, så hadde jeg bare ledd høyt, og bedt om å få prate litt med sjefen.

Edit: Tenkte at jeg ikke skulle overta hele tråden likevel, men så ombestemte jeg meg visst. Hoppsan!

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forbruker
Nå har jeg reklamert på skoene, og sitter her som et spørsmålstegn...

Jeg gikk til butikken med sandalene som var slitt istykker etter bare ei uke. Jeg var blid og spørrende. Damen i butikken var ikke veldig imøtekommende. Hun nølte veldig, og studerte sandalene nøye. Rynket litt på nesen og spurte om jeg hadde gått mye på asfalt med de. Eh, ja, det har jeg jo. Er ikke så mye annet enn asfalt og betong å gå på i en vanlig norsk by. Skulle jeg liksom brukt dem som fjellsko? Eller tøfler til innendørsbruk? Butikkdamen sa at med en sånn type sko burde man skjønne at de ikke egner seg til å gå på asfalt noe særlig med. Men jeg trodde da vitterlig at det var snakk om sommersko, ikke tøfler!!!

Må innrømme at da hun la det fram på den måten var jeg ikke særlig blid lenger. Neida, jeg kjeftet ikke, det gjør jeg aldri. Men jeg stilte et veldig tydelig spørsmålstegn ved det at sommersko ikke skal kunne brukes på asfalt. Og jeg kommenterte at dersom skoene deres ikke kan brukes på asfalt så er dette noe de virkelig bør informere kundene sine om. Men det hadde de naturlig nok ikke anledning til...

Hun gikk noe motvillig med på å gi meg pengene tilbake. Og HELDIGVIS for meg så hadde jeg funnet kvitteringen etter å ha endevendt vesker, lommer og plastposer i hele leiligheta. For hun ble liksom litt oppgitt over at jeg ikke godtok at man ikke burde gå på asfalt med sandalene, og krevde kvitteringen lagt på bordet.

Neste gang jeg kjøper sko skal jeg spørre om de kan brukes på asfalt! :)

Å nei ... brukte du skoene UTE og på ASFALT? :fy_fy:

For en ufattelig tåpelig ting å komme med. Skulle likt å se den på tv i TV2 hjelper deg.

Bra at du fant kvitteringen ... og fikk ordnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forbruker
:hoho:

Ja, jeg skulle sagt "Jeg går da for faen ikke rart! Catwalk-modell, som jeg er!", og så humpet ut på en helt absurd måte.

Oiiiii ... du gikk med sko som var beregnet for skolhyllen du - du vet den "shopaholic" skohyllen med bakgrunnsbelysning og det hele. Ikke rart hælen knekker da gitt.

Gosj ... at det går an - både å hevde at kjøperen må ha brukt skoen som hammer og at de ikke skal brukes på asfalt.

"ja asså hver gang jeg kjøper sko så kjører jeg hammertesten asså ... og gud de knakk asså ..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...