Gå til innhold

Reklame-puling på tv3

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

La oss unngå amerikanske tilstander hvor det er greit å se noen bli slaktet og drar ut innvoller, men det er ikke ok å se litt pupp og mus.

Sist jeg sjekket så ble vi ikke født med klær på, men du.. jeg skal sende en mail til GUD!!! om ikke vi kan få til det.. altså bli født med klær på

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns reklamen var jævlig drøy. Til og med i filmer er det sjelden å se så "mye sex". Jeg har ikke noe i mot sex på film/tv, og jeg har ikke noe i mot tjukke mennesker, men i en reklame ble det litt mye, spesielt siden det var så rett på.Og at sex skal ha noe med gule sider å gjøre skjønner jeg hvertfall ikke!

Helt enig med deg! Reagerte på den jeg også, synes den er ganske unødvendig. Og så lurer jeg egentlig på hvorfor tv2 osv har gått med på å sende den, med tanke på at mange barn også ser den.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_cilla_*
Skrevet

Jeg har alltid ment at det må være artig å få lov til å få være med å lage reklamefilmfilm,det meste er jo mulig,kun fantasien som setter en stopper,men nei,moral osv osv.

I dag ser barn alt fra krig til drap på tv,internett reklamefilmer,dataspill og lign. og det i ofte meget ung alder. Er sex så mye verrre?? Jeg tror ikke det.

Her må vi foreldre heller prøve å forklare våre barn hva dette dreier seg om. Uten å gjøre det for spennende,innviklet,flaut eller unaturlig. Reklamen er en ting,sex-biten en annen.

Tynn eller tykk,lang eller kort... Er det så viktig å fokusere på dette?Reagerer barna på dette? Jeg tror ikke det.

Så til alle foreldre som synes dette var så ille. Bli voksen,forbered heller barna på den verden og virkelighet de skal leve og vokse opp i !!!!

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg synes det er forskjell på sex og vold i reklamer. Det er en grunn til at "trenger du en flørt"reklamer sendes på kvelden, man kan skjerme barna sine mot serier og filmer, men ikke reklamer som dukker opp imellom de mest uskyldige serier.

Jeg tror ikke de tar skade av det, men jeg synes ikke vi trenger å trøkke det i trynet på dem heller.

For øvrig har jeg aldri sett noen dra ut innvoller eller blåse ut hjernen på noen i en reklame, hvordan hadde dere reagert da?

Skrevet

Syns det er bra de bruker mennesker med normal str og ikke mini sizes.. Men reklamen er ikke bra, men er ikke så fæl som mange skal ha det til heller lissom..

Den naf reklamen var artig.. :fnise:

Gjest Betty89
Skrevet

Jeg synes også reklamen var drøy!

Kan ikke fatte at en dame går med på å lage en slik reklame, tenk på naboer og familie! :haar:

Skrevet

reagerte ikke noe på figurene deres ,helt gjennomsnitt stk ,sier legene.

men jeg ser ingen HUMOR i utroskap.

Skrevet
reagerte ikke noe på figurene deres ,helt gjennomsnitt stk ,sier legene.

men jeg ser ingen HUMOR i utroskap.

Det var faktisk dette jeg reagerer aller mest på! Jeg er så drittlei av at mediene gjør utroskap til noe gøy. Det er IKKE gøy for de involverte parter, og det burde ikke vært akseptert at det uskadeliggjøres på denne måten.

Ellers synes jeg det er flott at de har brukt vanlige mennesker i voksen alder. DET har det kroppsfokuserte samfunnet vårt veldig godt av!

Skrevet (endret)

Ja, tenk om barna ble eksponert for en seksuell handling på TV. Det ville rive ned den postitive eksponeringen for vold og drap - som i aller høyeste grad foregår både på dag- og kveldstid. Makan - dette er som tatt rett ut av valgkampanjen til Palin, og som en parodi på 50-talls seksualmoral.

Endret av Trampe
Skrevet
Jeg og samboer ble helt sjokkert! Har dere sett reklamen på tv3 der ei feit dame rir en mann naken? Syns det her er drøyt! Må vi virkelig kle av oss alle klærne for å reklamere for gulesider også nå da...

den er da bare søt!

Skrevet

Jeg ser at noen her sier at de tror folk ikke hadde reagert så mye om det hadde vært to pene, slanke, unge mennesker som hadde vært med i den reklamen. Jeg tror det hadde blitt mer ramaskrik da. Sånn som den er nå er den humoristisk vinklet, hadde den hatt en mer sexy tvist kan dere jo tenke dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...