Gå til innhold

Reklame-puling på tv3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare legge til at dama er flott hun! Samme med de nakne mennene ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Vel jeg for min del hadde ikke blitt mindre brydd hvis dama var slank, blå eller hva det nå skulle være. Jeg synes rett og slett denne reklamen er pinlig jeg, men det er mulig jeg er prippen. Den andre reklamen med de nudistene som dytter bilen, den er morsom, så det er ikke nakenheten i seg selv jeg reagerer på, det er sexen.

Gjest sverre k
Skrevet
Vel jeg for min del hadde ikke blitt mindre brydd hvis dama var slank, blå eller hva det nå skulle være. Jeg synes rett og slett denne reklamen er pinlig jeg, men det er mulig jeg er prippen. Den andre reklamen med de nudistene som dytter bilen, den er morsom, så det er ikke nakenheten i seg selv jeg reagerer på, det er sexen.

Du mener det ikke er riktig fremvisning at en kvinne rir penis, og har en elsker på siden?

Gjest Naria
Skrevet
Du mener det ikke er riktig fremvisning at en kvinne rir penis, og har en elsker på siden?

Nei. Det jeg reagerer på er som Skorpio sier at jeg får så "mye sex" rett i ansiktet og helt uten at jeg er forberedt på det. Sex på film blir uansett anderledes synes jeg.

Gjest sverre k
Skrevet
Nei. Det jeg reagerer på er som Skorpio sier at jeg får så "mye sex" rett i ansiktet og helt uten at jeg er forberedt på det. Sex på film blir uansett anderledes synes jeg.

Ja, er enig at unger kan være spart for slike reklamer. Ble litt kvalm selv når jeg sitter og spiser og får slikt sendt rett i trynet.

Gleder meg til bakkenettet slik at jeg kan spole rett over dette

Skrevet (endret)

Syns reklamen er utrolig ekkel og unødvendig... To bleikfeite folk som humper med svetten rennende over alt. Det er bare nasty å vise i en reklamefilm midt på lyse dagen. Forsåvidt nasty uansett tid på døgnet egentlig...

Endret av Tillepike
Skrevet

Må ærlig si at reklamen er veldig morsom, men er vel kanskje litt unødvendig.

Hva med de som har barn i 6-10års alderen som sitter å venter på "barne-tv" så drar denne reklamen seg frem...

Holder det ikke at det nakne kvinner i hip-hop videoene. Så det må komme i gule sider reklamen også.. Jaja..

Gjest Gjest
Skrevet

De er jo ikke nakne, det er bare en illusjon - og sexen er ikke akkurat superintens. Jeg synes det er en helt uskyldig reklame, også for barn.

Skrevet
Syns reklamen er utrolig ekkel og unødvendig... To bleikfeite folk som humper med svetten rennende over alt. Det er bare nasty å vise i en reklamefilm midt på lyse dagen. Forsåvidt nasty uansett tid på døgnet egentlig...

Ekkelt fordi det er to "bleikfeite" folk? Om det hadde vært to slanke "deilige" mennesker, hadde det ikke vært like ekkelt?

Skrevet (endret)
Ekkelt fordi det er to "bleikfeite" folk? Om det hadde vært to slanke "deilige" mennesker, hadde det ikke vært like ekkelt?

Nei. Men like unødvendig

Endret av Tillepike
Skrevet

Nei, saken var ikke at dama var feit. Jeg tror absolutt at det hadde vært større reaksjoner på reklamen om det var ei tynn og hot jente med.

Har ingenting i mot litt ekstra på magen eller hengepupper. Har aldri sett noe lignenede på en reklame før.. ble veldig satt ut!

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Har ikke sett reklamen, men ble nysgjerrig, så så den på Youtube nå.

Reagerte egentlig mest på hvordan de ler mens de holder på. Skulle tro de kilte hverandre, ikke hadde sex. :fnise:

Skrevet
Har ikke sett reklamen, men ble nysgjerrig, så så den på Youtube nå.

Reagerte egentlig mest på hvordan de ler mens de holder på. Skulle tro de kilte hverandre, ikke hadde sex. :fnise:

Skjønte du ikke at de hadde sex?

Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig smakløs reklame, en gavepakke til konkurrenten. Skulle faktisk bedømme denne reklamen i en spørreundersøkelse for en tid siden, og dømte den nord og ned. Regnet ærlig talt med at den ikke ville komme på lufta, men så feil kan man ta.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Skjønte du ikke at de hadde sex?

Eh, jo, selvfølgelig, men hadde jeg bare hørt lydene hadde jeg ikke trodd det var det de drev med ;)

Skrevet

Vet enda ikke hva slags reklame det er snakk om jeg!! Har den sluttet å bli sendt? Jeg har sittet foran skjermen i hele dag ;P

Gjest Gjest
Skrevet

Den reklamen med de mannlige nudistene var jo bra da....Dessuten...var det bare jeg som fikk det med meg, eller hadde de mennene cellulitter?? Ha ha, jeg synest det var digg og se at menn og kan ha cellulitter... :ler:

Om gutter klager over vores cellulitter, kan vi jo bare si at...ha ha, dere kan jo ende opp med dette selv....

Skrevet

Herregud da, når skal dette samfunnet skjønne at nakenhet og sex faktisk er det mest naturlige i verden. Hva med å fjerne alle nyhetsinnslagene der de viser vold og drap, tipper det er nokså mye verre for ungene å se det enn å se litt tildekket nakenhet.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Vet enda ikke hva slags reklame det er snakk om jeg!! Har den sluttet å bli sendt? Jeg har sittet foran skjermen i hele dag ;P

;)
Gjest Gjestfrid
Skrevet

herregud, jeg hadde ikke sett reklamen dere snakket om og så den nå på youtube... gjett om jeg ble skuffa!! Den var jo ganske så uskyldig da! Ikke noe nakenhet der, i hvertfall ikke mer enn den nakenheten som dukker opp i sarte sjelers skitne fantasi :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...