Gå til innhold

Reklame-puling på tv3

Fremhevede innlegg

Skrevet
Herregud da, når skal dette samfunnet skjønne at nakenhet og sex faktisk er det mest naturlige i verden. Hva med å fjerne alle nyhetsinnslagene der de viser vold og drap, tipper det er nokså mye verre for ungene å se det enn å se litt tildekket nakenhet.

Man kan bare slå av tv når nyhetene kommer men dette er en reklame som man ikke har kontroll på. Nakenhet og sex er helt naturlig men her blir det alt på en gang. Humoren er dessuten også helt uforståelig for en unge. Den med de nudistene er lettere å forklare liksom......

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg syns reklamen var jævlig drøy. Til og med i filmer er det sjelden å se så "mye sex". Jeg har ikke noe i mot sex på film/tv, og jeg har ikke noe i mot tjukke mennesker, men i en reklame ble det litt mye, spesielt siden det var så rett på.Og at sex skal ha noe med gule sider å gjøre skjønner jeg hvertfall ikke!

..det er bare en ting gule sider ikke kan hjelpe deg med ?

Skrevet
..det er bare en ting gule sider ikke kan hjelpe deg med ?

Det står jo sikkert erotiske butikke der også...

Skrevet
Har ikke sett reklamen, men ble nysgjerrig, så så den på Youtube nå.

Reagerte egentlig mest på hvordan de ler mens de holder på. Skulle tro de kilte hverandre, ikke hadde sex. :fnise:

Helt enig. Det ser ut som mannen skal sprenge i latter. Hun også for den saks skyld. Ja, da fikk jeg meg en latterkrampe før jeg skal legge meg :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

hadde hørt så mye om denne reklamefilmen, hvor fæl den skulle være osv, før jeg fikk sett den selv, og forventet det verste. Men da jeg endelig fikk se den:"var det alt?"

Ser ikke helt problemet med filmen. Men den er ikke morsom heller, dog.

Gjest Tnita
Skrevet

Jeg syns den var drøy. Og tenker på alle små ungene som ser reklamen og hva må de tenke? De har vel ikke godt av å se det der, så tidlig? Det er mye mer sex enn det som vises på vanlig film og reklamen er bare så sykt dårlig og hvorfor vise dvaske svette mennesker. Nei, æsj! Uansett, hadde ikke hjulpet om det var pene mennesker heller. Å sende slike reklamer på dag/ettermiddagstid når barn kan se dette, er helt utrolig...

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å forbinde at fire føtter i en seng betydde sex når jeg var liten. Syns selv at reklamen ikke var noe drøy. Syns heller reklamen fra kondomeriet er drøyere.

Skrevet (endret)
Herregud da, når skal dette samfunnet skjønne at nakenhet og sex faktisk er det mest naturlige i verden. Hva med å fjerne alle nyhetsinnslagene der de viser vold og drap, tipper det er nokså mye verre for ungene å se det enn å se litt tildekket nakenhet.

Jeg er enig med Gaby i dette. Reklamefilmen var uskyldig, den.

Og til deg som sier at man kan slå av TVen når det er vold og drap på nyhetene: News for you - det går an å slå av TVen i reklamepausene, også!

Endret av Wadjet
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes reklamefilmen var tåpelig, men ikke støtende på noe vis. De ler jo!

Gjest Gitte
Skrevet

ehm.. vi ser ryggen hennes, brystet og magen hans, samt litt pupper (uten vorter!) på slutten. Herregud så støtende! Syns det er flott at de bruker normale mennesker istedet for alle supermodellene vi alltid ser i alle reklamer. Det er jo ikke engang et stønn i hele filmen.

Jeg ble litt overrasket første gang jeg så den, fordi jeg ikke er vant til å se sånne reklamer, men støtt?? Nei det skal jaggu mer til...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns den var drøy. Og tenker på alle små ungene som ser reklamen og hva må de tenke? De har vel ikke godt av å se det der, så tidlig? Det er mye mer sex enn det som vises på vanlig film og reklamen er bare så sykt dårlig og hvorfor vise dvaske svette mennesker. Nei, æsj! Uansett, hadde ikke hjulpet om det var pene mennesker heller. Å sende slike reklamer på dag/ettermiddagstid når barn kan se dette, er helt utrolig...

Oh please..

Jeg tror denne reklamen er mindre "farlig" enn alle reklamene med syltynne, vakre supermodeller som reklamerer for undertøy.

Skrevet
jeg reagerte mest på at reklamen ble vist midt på dagen... mens barn sitter og ser tv.... :s

Det reagerte jeg på også.

Jeg er enig med Gaby i dette. Reklamefilmen var uskyldig, den.

Og til deg som sier at man kan slå av TVen når det er vold og drap på nyhetene: News for you - det går an å slå av TVen i reklamepausene, også!

Det går ann å slå av TV ja, men nå er det faktisk ikke sånn at man alltid sitter sammen med ungene og ser på TV. Og spesiellt ikke når de går på dagen og før barne-TV.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som er så rystet, jeg bare lurer på hvilken skade dere tror barna får av å se denne reklamen?

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud,.....blir dere støtt av denne reklamen her??? :ler: Jøss...hvordan reagerer dere på andre reklamer da der de spiller på sex?

Reklamen var kanskje teit, men reklamer jo som oftest teite... Jeg blir ikke brydd nei. Synest ikke dama var så ekkel akkurat.

Gjest Oxford
Skrevet
Jeg må si jeg reagerte litt på den første gangen, men ikke noe mer enn det.

Da må jeg nesten si at jeg blir mer "flau" over reklamen til kondomeriet. Den damen som kjører fram og tilbake over en rist i veien....

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er slike reklamer det burde blitt mer av. Ja til mer nakenhet i reklamer.Gjerne sex også, men i hvertfall synlig nakenhet.

For kanskje 13-15 år siden så jeg en sort/hvitt reklame der det var en naken voksen dame og en naken jente på kanskje 3-5 år. Man så alt forran på begge to.

Jeg lurer på om det var noen som reagerte på det, jeg?

Gjest Gjest
Skrevet
Dere som er så rystet, jeg bare lurer på hvilken skade dere tror barna får av å se denne reklamen?

Barna blir nok kriminell. :ler::hoho:

:ironi:

Skrevet
Jeg syns reklamen var jævlig drøy. Til og med i filmer er det sjelden å se så "mye sex". Jeg har ikke noe i mot sex på film/tv, og jeg har ikke noe i mot tjukke mennesker, men i en reklame ble det litt mye, spesielt siden det var så rett på.Og at sex skal ha noe med gule sider å gjøre skjønner jeg hvertfall ikke!

Enig.

Gjest Gjest
Skrevet

Var det tv3 eller tv2?

Tror jeg skal ta å sende en mail til dem. Og nei, jeg skal ikke si at de skal fjerne reklamen, jeg skal si at de skal beholde den. At de ikke må gi etter for hva folk sier. Barn tar ikke skade av dette.

Gjør det du også, send mail og se at de ikke må fjerne den fordi noen få vil ha den fjernet.

Gjest StockDama
Skrevet
ehm.. vi ser ryggen hennes, brystet og magen hans, samt litt pupper (uten vorter!) på slutten. Herregud så støtende! Syns det er flott at de bruker normale mennesker istedet for alle supermodellene vi alltid ser i alle reklamer. Det er jo ikke engang et stønn i hele filmen.

Jeg ble litt overrasket første gang jeg så den, fordi jeg ikke er vant til å se sånne reklamer, men støtt?? Nei det skal jaggu mer til...

Signerer. Ser virkelig ikke problemet med reklamen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...