lillesky Skrevet 8. juni 2008 #21 Del Skrevet 8. juni 2008 Rexina: skikkelig gjennomført! Gull er lekkert! Jeg er ikke SATC-fan jeg heller, men synes det er skikkelig kult at folk dresser seg opp til denne filmen. Også synes jeg SATC-jentene har mange fine klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handis Skrevet 9. juni 2008 #22 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann!! Jeg så filmen i går, og synes den var veeeeeeeeldig bra. Veldig god oppfølger til serien, etter min mening:) Pynta meg litt, da; lilla/mønstret satengtopp, caprijeans, smalt sølvbånd i håret og sølv-ballerinaer. Også litt "ekstra" sminke. Er såpass sjelden jeg er ute på noe sånt, at det er skikkelig gøy å gjøre litt ut av antrekket, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2008 #23 Del Skrevet 9. juni 2008 Var på premieren, og det var så utrolig GØY!!! Kjempegod stemning i salen, og masse stæsja damer! Vi gikk ut og spiste etterpå, da var det stas å ha pyntet seg litt. Hadde på en litt vid fargerik bluse, nedi et highwaist skjørt, og høye pumps. (Angret litt på pumpsene, for det var så varmt den dagen at føttene hovnet opp som to ballonger, og gjorde at skoene ikke passet lenger på slutten av kvelden.. AU! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk, lillesky. det var ikke så mange som hadde pyntet seg skikkelig, men det var endel 13 årige fans der da:P Nesten bare damer.. Vi jentene gjorde det til en skikkelig kveld med pizza og kos først:) Ble ikke spesielt imponert over filmen egentlig. Den var bra, men ikke fantastisk.. men det var veldig gøy å se den for det da. Morsomt er det jo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå