Gå til innhold

Vitiligo og sex


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Er ei jente på 17 år som har vitiligo (dvs hvite flekker rundt omkring på kroppen. søk på google om du vil vite mer), har det blant annet nedentil, og syns det er helt utrolig flaut. Gruer meg skikkelig til å ha sex pga det. Men syns dere gutter (om det er noen her) at det er/virker helt utrolig ekkelt? Vet jo at folk er forskjellige, men er jo greit å få ett par meninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutt92

Jeg googlet det, og så på noen av bildene. Noen synes jeg var ganske ekkle, men da var jo kroppen omtrent totaldekket av rosa flekker. Men noen få flekker her og der hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Men det er godt :)

Men tenker egentlig mest på nedentil da. Har egentlig ikke noe spesiellt på kroppen, så det gjør ikke så mye. Føler jeg er skikkelig "hemma" på grunn av dette, føler jeg kommer til å være jomfru resten av livet :P Bryr meg nok altfor mye om hva folk synes, men sånne ting føler jeg er litt viktig, er nok ikke det mest tiltrekkende som finnes liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når en gutt faller for deg blir dette ubetydelig, men forstår at du er bekjymret over det.

Alle har noe med dem selv de ikke liker, men jeg mener at det der ikke er noe ekkelt, jeg synes andre ting er mye viktigere enn slike "bagateller" (ikke for å bagatellisere det for deg, jeg er selv rimelig usikker pga enkelte små skavanker)

Hilsen

Gutt 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er bekymret, men prøv å ikke tenk så mye over det. Når du treffer en som er glad i deg så betyr ikke det noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt92
Men det er godt :)

Men tenker egentlig mest på nedentil da. Har egentlig ikke noe spesiellt på kroppen, så det gjør ikke så mye. Føler jeg er skikkelig "hemma" på grunn av dette, føler jeg kommer til å være jomfru resten av livet :P Bryr meg nok altfor mye om hva folk synes, men sånne ting føler jeg er litt viktig, er nok ikke det mest tiltrekkende som finnes liksom :P

Hvis det er nedentil, så er det vel egentlig enda mindre grunn til å bry seg. Jeg mener, når du har sex så ligger han jo ikke akkurat og ser på underlivet ditt hele tiden :) Det går nok helt fint, jeg hadde ihvertfall ikke brydd meg noe om det hvis kjæresten min hadde det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ei jente på 17 år som har vitiligo (dvs hvite flekker rundt omkring på kroppen. søk på google om du vil vite mer), har det blant annet nedentil, og syns det er helt utrolig flaut. Gruer meg skikkelig til å ha sex pga det. Men syns dere gutter (om det er noen her) at det er/virker helt utrolig ekkelt? Vet jo at folk er forskjellige, men er jo greit å få ett par meninger :)

Det er overhodet ikke ekkelt. Litt rart og uvanlig- ja, men ikke ekkelt.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, og det plaget meg når jeg var tenåring, men ingen jeg har vært sammen med har brydd seg. Og i dag tenker jeg ikke over det engang. Flekkene mine er blitt mye mye mindre og det har de blitt fordi jeg har solt de forsiktig gjennom alle år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei.

Jeg er sammen med en gutt som har det, har aldri tenkt over det som ille i det hele tatt. Har nå vært sammen i 16 år, og jeg legger ikke merke til det lenger engang.

Så ikke tenk på det, er noen glad i deg så bryr de seg ikke om sånn en bagatell.

Lykke til med jakten på et skikkelig mannebein :sengekos:

Klem fra jente på 30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner en gutt som liker deg for den du er så driter han garantert i det. Mange folk har forskjellige ting som komplekser. Selv har jeg et stort arr på låret som jeg har brukt mange år å skjemmes over, sydd 40 sting, men typen driter jo i det. Andre bekymer seg over for små pupper eller for store pupper som henger, penisstørrelse er det tyeligvis mye snakk om her på forumet, men bryr du deg virkelig om en person så spiller det vel ingen rolle om man ikke er heeelt perfekt barbiedukke. Det er jo bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thomas_*

Heisann!

Jeg er en 33 år gammel mann som har Vitiligo og som har hatt det siden jeg var 12-13.

Innlegget er redigert iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Dette var virkelig beroligende å lese :)

Er forsatt litt bekymret, men det er jo virkelig ingenting å gjøre med det, så jeg må jo nesten bare leve med det..

Er takknemlig for flere svar :D

Og ja, så at ei nevnte at hun hadde solt seg forsiktig opp igjen årene, og jeg gjør det samme, hadde en flekk på leggen som nesten er helt borte nå :) Men er jo litt vanskelig å sole underlivet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det sikkert ikke er helt enkelt å la være å tenke på det, men det er ikke så lett å sette seg inn i situasjonen din på en måte..

menneh, det er jo som de andre sier, hvis gutten er betatt av DEG så vil han ikke bry seg om noen små flekker vel.. Jeg tror bare det er viktig at du blir godt kjent med han først slik at du føler det fortrolig med han, så du ikke får helt panic første gangen en gutt ser underlivet ditt.. i tillegg må du huske på at det er fullt mulig å ha sex med lyset av, eller dempet belysning så ikke flekkene synes like godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei på deg!

Dette er absolutt ikke noe å tenke på i det hele tatt! Vil tro at det er ytterst få menn som ville "snudd i døra" på grunn av en sånn bagatell som dette egentlig er. Vi er født forskjellige alle sammen, og noen av oss har pådratt oss diverse andre større eller mindre skavanker opp gjennom årene på andre måter.

Hvis gutten skulle finne på å dumpe deg på grunn av dette, gitt at han ellers synes at du er ei kjempeflott jente på alle andre måter, ja så sier det vel rett og slett en hel del om typen vil jeg tørre å påstå!

Jeg tror rett og slett at dette er en sånn type ting som veldig mange jenter går rundt og tenker på, og som ikke foresvever oss menn i det hele tatt.

Det er veldig få av oss som er "skjønnhetsidealer", men duverden så mange skjønnheter som går der ute likevel...!

Lykke til, og jeg er helt sikker på at dette går veldig bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Jeg googlet det, og syntes faktisk det ser litt tøft ut, selv om jeg forstår godt at det er noe mange sliter med og som sikkert er vanskelig å forholde seg til for noen.

Jeg hadde noe som lignet på magen en periode, vet ikke hva det var, men jeg ble fin og brun om sommeren på magen, men med masse uregelmessige helt bleke prikker. Syntes det var kjempekult og viste det stolt fram til alle, tøysemeg... :P Blir noe annet når det er noe vedvarende over hele kroppen sikkert.

Uansett, jeg syntes jeg så helt merkelig ut nedentil og attpåtil har jeg (syntes jeg) stygge, innklemte brystvorter, så jeg var overbevist om at jeg kom til å være jomfru for alltid og ville aldri at noen skulle se meg naken. Men det gikk bra gitt, og ingen av de som har sett meg naken har kommentert noe som helst! Vi har alle noe vi er misfornøyd med, men som ingen andre tenker på ;)

Endret av lillagubban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg ingen erfaring med akkurat din tilstand, men for å berolige deg, kan jeg fortelle at ei venninne av meg har arr over store deler av kroppen etter brannskade. Selvfølgelig noe hun har hatt/har komplekser for, men ikke var hun sist ute med å få kjæreste, og ikke har hun noengang hatt problemer med gutta. Hun har samboer, vært sammen i flere år, han er kjekk og vellykket - de elsker hverandre, hva betyr vel noen arr?

Kjenner forresten til ei som har enda mere arr; venninnen min har bare på kroppen, men denne dama ble skadet i en brann som barn, og arrene dekker hele henne, unntatt overkroppen - dvs hele hodet blant annet. Hun er gift og har barn, mannen hennes er utrolig vakker (noe hun ville vært om hun ikke ble skadet) - og de er like vakre på innsiden begge to.

Med andre ord; flekkene dine har ingen betydning i det hele tatt. :) jeg synes forresten ikke det er hverken stygt eller ekkelt, og jeg tviler på at jeg er den eneste med det standpunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvanlig, ja - men det betyr absolutt ingenting. Dette har kun med selvtillit å gjøre, og det vil du opparbeide deg i monn etterhvert som du merker at kjæresten elsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det hjelper å lese dette :)

Men syns dere jeg bør si fra "lenge" før sex er aktuelt, mens vi er på vei til å ha sex (det ødelegger jo sikkert stemninga da?) eller bare la han finne det ut selv? Jeg har mest lyst til å fortelle det. Men når liksom? Er ikke akkurat noe man bare kan si helt uten videre når jeg er ganske flau over det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...