Gå til innhold

Dritlei stygge jenter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nei jeg veit ikke. selv synes jeg det er overdrevent, men poenget er at menn ikke skal bli fristet... det er grunnen til at hun jeg kjenner/alle bruka damene dekker seg med den.

Interessant , er det mannen som bestemmer at hun skal gå med burka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få dere selvtillit, riv i stykker Sex og Singelliv-billettene (du er IKKE Carrie) og kanskje en teskje jordnærhet så bytter jeg kanskje mening.

Er det virkelig noen som vil se ut som henne som ble kåret til verdens minst sexy kvinne da? LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg som vanlig gikk forbi Uranienborgveien på vei til bislett så jeg tre jenter i sorte truser. Skjønte liksom ikke helt poenget med å gå bare i truse.

Skjønt at de er pene, har fine kropper, men det var ikke så varmt ute akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant , er det mannen som bestemmer at hun skal gå med burka?

Nei. Hun bor med moren sin. Hun ble ikke tvunget til å begynne med det, valgte det av egen fri vilje for å kle seg mer sømmelig. Jeg veit det er en god del jenter som blir tvunget, men det betyr ikke at alle gjør det. Det høres rart ut, men det er mange som velger å gå med det uten press fra foreldre eller venner. Også er det jo noen som faktisk har foreldre som ikke går med det, selv om de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress
:Nikke: Her om dagen tok jeg meg i å se misbilligende på et par tenåringsjenter og tenke: -"Er det sånn man skal kle seg nå for tida?" Da følte jeg at jeg begynner å bli gammel :sjenert:

Vi er fleire, er eg redd. Eg lurer på kva som er poenget med å tette igjen heile fjeset med foundation og pudder, men eg har jo også bikka 30, så det har nok noko med det å gjere, ja. Ellers synes eg det er flott med korte skjørt og korte shortsar. Det ville vore verre om heilt normale ungdomar ikkje torde gå i korte skjørt fordi dei er redde for å ikkje vere like bra som photoshoppa modellar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Siste jeg bryr meg om er hva 30-årskrise-meggene på forumet her tenker om hvordan jeg fremstår.

Da tror jeg kanskje du har funnet deg feil forum å skrive i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh.. kanskje jeg er sutrete også, men jeg kan ikke fordra de fleste av de store brillene, den hele looken med 'rufsete hår', overdimensjonert briller, utrolig mye sminke, knalloransj spraytan, lik dresscode..

Hva skjedde med å ha personlig stil?

(egentlig er jeg bare sjalu fordi jeg starter å bli gammel, selvfølgelig altså)

Her er jeg faktsik enig. Er fryktelig lei av denne stilen du beskriver her.

Selv bruker jeg bare mascara, av og til øyenskygge. Jeg kler best litt store solbriller, men ikke sånne diiigre. Ikke det at jeg har store solbriller, men det er det jeg kler best.

Det er så mange jenter som hadde sett mye bedre ut om dem ikke donget på med sminke. Men hvis de absolutt må, så bør de ta sminkekurs, for sminkingen til noen av disse jentene er helt forferdelig, for å være dønn ærlig.

Ikke gidder jeg å bry meg om dette maset med "slutt å bry deg om hvordan andre ser ut". Jeg bryr meg faktisk ikke så veldig mye, men når man først snakker om emnet, så må man få lov til å ha en mening, uten at folk skal påstå at du bruker tid og energi på å se etter feil på andre.

Er sikker noen som ikke synes jeg er pen. Neivell, det får så være. Men da vet jeg i det minste at det er mitt naturlige utseende som gjør at jeg tydeligvis ikke er pen i deres øyne, og at de da dermed ikke er personen for meg. Mye bedre det, enn å sitte der og lure på om det er sminken som tar fra meg "skjønnheten".

Men nå anser jeg meg selv som pen da, så da er jo den saken biff. :)

Det er så flott med jenter som sminker seg naturlig (for ja, det var en tid da hele poenget med å sminke seg, var å sminke seg sånn at det ikke vistes på 10 mils avstand), og går i det de liker og føler seg vel i. (Nei, nå mener jeg ikke slippers og joggebukse, men for all del, om dem vil så må dem bare gjøre det). Det utstårler en mye bedre selvtillit, og at personen har et mye bedre selvbilde når hun (eller han for den saks skyld) spiller på det naturlige, ikke skjuler hver minste skavank.

Mening fra snart 18 år gammel jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg faktsik enig. Er fryktelig lei av denne stilen du beskriver her.

Selv bruker jeg bare mascara, av og til øyenskygge. Jeg kler best litt store solbriller, men ikke sånne diiigre. Ikke det at jeg har store solbriller, men det er det jeg kler best.

Det er så mange jenter som hadde sett mye bedre ut om dem ikke donget på med sminke. Men hvis de absolutt må, så bør de ta sminkekurs, for sminkingen til noen av disse jentene er helt forferdelig, for å være dønn ærlig.

Ikke gidder jeg å bry meg om dette maset med "slutt å bry deg om hvordan andre ser ut". Jeg bryr meg faktisk ikke så veldig mye, men når man først snakker om emnet, så må man få lov til å ha en mening, uten at folk skal påstå at du bruker tid og energi på å se etter feil på andre.

Er sikker noen som ikke synes jeg er pen. Neivell, det får så være. Men da vet jeg i det minste at det er mitt naturlige utseende som gjør at jeg tydeligvis ikke er pen i deres øyne, og at de da dermed ikke er personen for meg. Mye bedre det, enn å sitte der og lure på om det er sminken som tar fra meg "skjønnheten".

Men nå anser jeg meg selv som pen da, så da er jo den saken biff. :)

Det er så flott med jenter som sminker seg naturlig (for ja, det var en tid da hele poenget med å sminke seg, var å sminke seg sånn at det ikke vistes på 10 mils avstand), og går i det de liker og føler seg vel i. (Nei, nå mener jeg ikke slippers og joggebukse, men for all del, om dem vil så må dem bare gjøre det). Det utstårler en mye bedre selvtillit, og at personen har et mye bedre selvbilde når hun (eller han for den saks skyld) spiller på det naturlige, ikke skjuler hver minste skavank.

Mening fra snart 18 år gammel jente! :)

kunne ikke sakt det bedre selv=) (bortsett fra at jeg er 20 år;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Tøs meg her og tøs meg der. Tilbragte tiden med en gjeng med bergensere igår, der er tøser=jenter!

:popcorn:

Dritfestlig tråd forresten! Mysan og freckels m.fl har noen bra svar!

Dustetråder krever dustesvar. Bortsett fra at kommentarene er temmelig underholdende og med en snert!

Hurra for Norske Damer/Kvinner/Jenter! (med eller uten burka eller shorts, NAKEN synes jeg)

ps. jeg er forresten driitlei stygge menn! Pretty Boy stilem må bare uuuut azz! Men er jo mulig at jeg bare er for gammal.. ER over 30 jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...