Teriyaki Skrevet 29. juni 2008 #21 Del Skrevet 29. juni 2008 Huff av meg at noen fortsatt har disse holdningene. Jeg og kjæresten lager som regel mat sammen, en skjelden gang lager jeg til han og omvendt. Hadde jeg hatt en mann som deg, så hadde jeg gått i fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #22 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjære trådstarter. Jeg er, etter dine definisjoner, en god hustru! Jeg er hjemmeværende, tar meg av alle barnas behov, steller hus og hage, gjør alt av husarbeide, vasker alle klær, hjelper til med lekser, har middagen klar til samme tid hver eneste dag, ca 15 minutter etter at han har kommet hjem fra jobb... da rekker han å vaske av seg før han setter seg til middagsbordet. Jeg sørger for å dekke mann og barns behov hver eneste dag, men sørger også for å ta vare på meg selv for å kunne ta vare på familien på best mulig måte. Jeg kan jo ikke ta vare på dem dersom jeg er utslitt selv? Jeg prioriterer familien, og jeg sørger for at hjemme er et godt sted å være for oss alle. Det er rent nok til å bo, og rotete nok til å leve. Derfor er jeg såkalt "perfekt" i følge mange av innleggene her inne. Spørsmålet er da, hva gjør du og dine like for å fortjene en hustru som meg? Mannen min gjør veldig mye for meg, og det er han som gir meg lyst til å være en god mor, husmor, hustru og elskerinne for ham og barna. Det er han som hver eneste dag viser at han setter pris på alt jeg gjør for ham og familien. Det er han som takker meg hver eneste dag for at han har et hjem han gleder seg til å komme hjem til. Det er han som viser meg at han har det godt fordi jeg gjør det jeg gjør, og han klager heller aldri hvis jeg spør ham om hjelp til noe. Jeg hadde aldri i verden gjort alt dette for en mann som tok det som en selvfølge, og ikke satte pris på at jeg gjorde det. Jeg gjør dette fordi jeg vil, ikke fordi han forventer det! Og jeg vil gjøre det fordi han fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #23 Del Skrevet 1. juli 2008 Mannen min gjør veldig mye for meg, og det er han som gir meg lyst til å være en god mor, husmor, hustru og elskerinne for ham og barna. Den setningen kom litt skeivt ut... Må bare poengtere: jeg er ikke barnas elskerinne, og jeg er ikke mannens mor! Jeg er en god mor for barna, en god hustru og elskerinne for mannen, og en god husmor for hjemmet. ,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 1. juli 2008 #24 Del Skrevet 1. juli 2008 Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #25 Del Skrevet 2. juli 2008 Ts spurte: Er ikke kvinner lenger gode hustruer? Vel, du veit det vøttø ts, at nå ere lov med homofilt ekteskap, så du kan jo satse på å skaffe deg en annen "frue" som sikkert er mer lydhør til dine ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #26 Del Skrevet 2. juli 2008 Menn i dag er sjåvinister: de vil kjøre bilen selv, de vil kontrollere alt. bestemme alt og styre hus og hjem. De skiller seg, vil ha ansvaret for barna og de går til rettsak for å få foreldreretten Alt var mye bedre før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #27 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kan ganske enkelt ikke fatte hvorfor menn synes det er så festlig å klage på at konene ikke "lenger" bare lager mat og vasker og suger! Hva er greia med at damene ikke har krav på å få middag når de kommer fra jobb? Hvem vil være sammen med en de ser ned på, en slags slave? (litt sm egentlig) Er vel en grunn til at så mange jenter foretrekker jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ralmi_* Skrevet 18. juli 2008 #28 Del Skrevet 18. juli 2008 Fikk nettopp en mail og telefon fra min elskede gravide samboer om at jeg burde skrive noe her.... Og da gjør jeg selvfølgelig det!!!! Må selvfølgelig si noe politisk korrekt og skryte litt (så ikke helgen blir ødelagt;-)) Liker lister, så her kommer listen om min elskede:I går fikk jeg sex, kaffe, frokost og hun tok bikkja på tur før jeg dro på jobb, og var ellers i strålende humør! Dagen endte opp med sex tre ganger, hun satt på Star Wars Episode I (hvor jeg fingret henne...m.m.) Det ble ikke middag i går.... synes det var litt sløvtHun lager stort sett maten hver dag, da hun kommer hjem førstHun er et fantastisk menneske, som ikke kan gjøre mannen sin godt nok!Hun kommer til å være superdigg å være med i helgen (for det er hun ALLTID!) og vi samtidig synes det er kjempesjarmerende at jeg blir uvettig beruset, selv om hun ikke kan drikke..... fordi hun er så fantastisk!!!Nevnte jeg hvor fantastisk og gravid hun er....? Elsker deg masse jenta mi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gravide-Samboeren Skrevet 18. juli 2008 #29 Del Skrevet 18. juli 2008 Fikk nettopp en mail og telefon fra min elskede gravide samboer om at jeg burde skrive noe her.... Og da gjør jeg selvfølgelig det!!!! Må selvfølgelig si noe politisk korrekt og skryte litt (så ikke helgen blir ødelagt;-)) Liker lister, så her kommer listen om min elskede:I går fikk jeg sex, kaffe, frokost og hun tok bikkja på tur før jeg dro på jobb, og var ellers i strålende humør! Dagen endte opp med sex tre ganger, hun satt på Star Wars Episode I (hvor jeg fingret henne...m.m.) Det ble ikke middag i går.... synes det var litt sløvtHun lager stort sett maten hver dag, da hun kommer hjem førstHun er et fantastisk menneske, som ikke kan gjøre mannen sin godt nok!Hun kommer til å være superdigg å være med i helgen (for det er hun ALLTID!) og vi samtidig synes det er kjempesjarmerende at jeg blir uvettig beruset, selv om hun ikke kan drikke..... fordi hun er så fantastisk!!!Nevnte jeg hvor fantastisk og gravid hun er....? Elsker deg masse jenta mi:-) Tusen takk min skatt!! Elsker deg også..... PS: Det med drikkingen i helgen tar vi når vi kommer hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ralmi_* Skrevet 18. juli 2008 #30 Del Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk min skatt!! Elsker deg også..... PS: Det med drikkingen i helgen tar vi når vi kommer hjem.... Skal vi drikke allerede når vi kommer hjem Tenkte vi måtte vente til vi kom på hytten jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gravide-Samboer Skrevet 18. juli 2008 #31 Del Skrevet 18. juli 2008 Skal vi drikke allerede når vi kommer hjem Tenkte vi måtte vente til vi kom på hytten jeg.... Ja, der ser du! du er mye smartere og kjappere enn meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2008 #32 Del Skrevet 18. juli 2008 Må selvfølgelig si noe politisk korrekt og skryte litt (så ikke helgen blir ødelagt;-)) Liker lister, så her kommer listen om min elskede:I går fikk jeg sex, kaffe, frokost og hun tok bikkja på tur før jeg dro på jobb, og var ellers i strålende humør! Dagen endte opp med sex tre ganger, hun satt på Star Wars Episode I (hvor jeg fingret henne...m.m.) Det ble ikke middag i går.... synes det var litt sløvt Hva er poenget med å sitte på en dvd når du fingrer henne, som du sier? Jeg antar at hun satte på den dvd-en, jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 19. juli 2008 #33 Del Skrevet 19. juli 2008 Selvfølgelig har jeg alltid middagen klar når husets frue kommer hjem fra arbeidet, presis klokken 17. Da står jeg klar med tekoppen og tøflene hennes, og gir han den nypressede avisen. Da kan hun hygge seg med det, mens jeg kler meg om til nystrøket bukse og stilig bluse. Ikke å forglemme at barna allerede har spist, og blitt forvist til rommet sitt, slik at den slitne familieforsørgeren ikke blir forstyrret av dem mens han spiser. De må også holde seg fullstendig i ro mens hun hviler middag etterpå. Jeg passer også på å spørre hvordan dagen hennes har vært, og lytter mens hun forteller. Jeg snakker ikke i tide og utide, og jeg belemrer henne ikke med mine små problemer. Hun har da nok i det intelligent hodet sitt som overgår min tankekapasitet ganger tusen. Fritt etter Hanna Winsnes den tredjes bok om ekteskapet fra 2008.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 19. juli 2008 #34 Del Skrevet 19. juli 2008 Ups, bytt ut han med henne, og bluse med skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juli 2008 #35 Del Skrevet 19. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juli 2008 #36 Del Skrevet 19. juli 2008 Syns den var morsom, for jeg er tidligere gjest-M-. Artig at Thea lagde den vrien på mitt innlegg. Vi liker å sette det på spissen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 4. september 2008 #37 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg syns det virker som om kvinner/jenter bare blir mindre og mindre serviceinnstilte ovenfor mannen sin med tiden. Jeg har nettopp blitt samboer med ei dame... Senest i går kom jeg skrubbsulten hjem fra jobb, men til min store forskrekkelse lå ikke maten ferdiglaget og varm på bordet da jeg kom hjem. Ingen "ojda, dette hadde jeg visst glemt". Og det er ikke noe koselig når jeg ikke får middagen jeg har krav på når jeg er skrubbsulten. Poenget mitt er bare at jeg syns ikke kvinner gjør sånt lenger, og jeg vet ikke med andre menn her, men jeg kunne trengt litt hver eneste dag. bored2.gif Kjenner dere noen som er sånn, så for all del; shout out! Happy.gif (jeg vurderer å forlate henne). Ble inspirert til å skrive om dette da jeg leste en blogg om dette. Huff .... Jeg er som jenta du beskriver .Jeg er dårlig å lage mat generelt og har liten intresse for det . Har aldri hatt TID å oppholde meg på kjøkkenet - livet har alltid dreid seg om studie , lekse eller jobb .... så kunn kjedlig helt enkel mat kan jeg ordne ...Mannen min er mye flinkere kokk enn meg - så hvorfor ikke la han gjøre det da ? han gjør jo ellers ALDRI noe husarbeid hjemme .Så litt må han nå gjøre i huset han og . Jeg er huslig ellers - liker å rydde og vaske , og klesvask er helt ok - men liker ikke matlaging da jeg er lite flink til det også .Jeg gjør utendørs mannfolk arbeid også ..måker snø ..maler huset osv kjører vekk søppel m.m lURER PÅ om mannen min også tenker som deg - at han vurderer å forlate meg forde jeg er elendig til å lage mat ? Men tror ikke han greier det ....jeg er jo en kjempegod elskerinne ....den beste han har hatt noensinne sier han .. Da er det vel verd å bli hos meg .....til tross for elendig kokkekunnskaper ....Hva tror dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heeggee Skrevet 5. september 2008 #38 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg syns det virker som om kvinner/jenter bare blir mindre og mindre serviceinnstilte ovenfor mannen sin med tiden. Jeg har nettopp blitt samboer med ei dame... Senest i går kom jeg skrubbsulten hjem fra jobb, men til min store forskrekkelse lå ikke maten ferdiglaget og varm på bordet da jeg kom hjem. Ingen "ojda, dette hadde jeg visst glemt". Og det er ikke noe koselig når jeg ikke får middagen jeg har krav på når jeg er skrubbsulten. Poenget mitt er bare at jeg syns ikke kvinner gjør sånt lenger, og jeg vet ikke med andre menn her, men jeg kunne trengt litt hver eneste dag. bored2.gif Kjenner dere noen som er sånn, så for all del; shout out! Happy.gif (jeg vurderer å forlate henne). Ble inspirert til å skrive om dette da jeg leste en blogg om dette. Har du krav på noe som helst? Er det sånn du ser på denne saken så er det kanskje like greit å forlate henne.. hun fortjener bedre enn en som forlanger ting...!! Hvilken rett har du til å forlange noe som helst? Ønsker kan man alltid komme med, og man kan også sammen bli enige om slike ting.. men du kan ikke bare forlange slikt..!! Tror du ikke har forstått at verden har gått en del videre enn fra de tidene da det var slik..! Her deler vi på det.. Sambo er ikke noe glad i å lage mat.. så det er ofte sånn at han kjøper inn og ordner,. mens jeg lager når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå