Linn3c Skrevet 5. juni 2008 #1 Del Skrevet 5. juni 2008 Ååååh! Denne tikka nettopp inn!!! Kom nett inn på fødestua m 4cm åpning og gode rier, etter lett rieaktivitet i ettermiddag. Eg har lite vondt, og trur knapt at fødselen e i gang. :) Og så sendte eg lykke-ønskje-sms tilbake til henne, og fekk denne i retur: Takk for d! Hadde kje trudd at d sku gå så lett å komme t 4 cm, sist holdt eg på å dø etter stakkarslige 3. Tenk, no er ho snart her, vesle jenta di! Og så flott fødselsdato då! Sjette i sjette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 6. juni 2008 Og der var ho i mål allereie! Vesle I kom til verda etter ein fantastisk fødsel kl 04.17. Ho e 3730 gram og 50 cm lang, og har masse svart hår. Gratulerar så masse med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juni 2008 #3 Del Skrevet 6. juni 2008 Oi, så ikke denne tråden før nå jeg. Gratulere så mye Veslo :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. juni 2008 #4 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulere veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 6. juni 2008 #5 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer så mye Veslo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2008 #6 Del Skrevet 7. juni 2008 Grattulerer så mye! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 7. juni 2008 #7 Del Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer sååå mye, Veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå