Gå til innhold

Nippel piercing


Gjest Gjest_spent_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_spent_*

Jeg har så fryktelig lyst på piercing i nippelen! Syns det ser så utrolig sexy ut!

Jeg er 18 år gammel, og har ikke vokst siden jeg var 15. Utenom puppene da kanskje, som hoppa fra en koselig 70B til 70C på noen uker :sjenert: Men der skylder jeg på p pillene.

Jeg har vel.. "myke" nippler til normalt, ikke noe som stikker ut. Men når de blir stiv er det jo selvfølgelig en liten "dings" der, i mangel for bedre forklarende ord. Men dere skjønner vel hva jeg mener.

Hvordan blir å ta piercing da? Kan jeg evt. gå inn på en salong og be dem se på puppene mine? :ler:

Og til dere som allerde har, hvordan var det å ta? Og hva er å anbefale mtp. type piercing og evt andre ting dere selv kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lacuna

Du mener piercing i brystvortene? Det er nemlig det norske ordet. ;)

Det var ikke vondt der og da, men jeg holdt på å besvime i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_spent_*

Joda, selvfølgelig mener jeg i brystvortene. Trodde da ikke det SÅ viktig å bruke det norske ordet, da jeg titt og stadig hører folk bruke ordet "nippel".

Men takk for svar! Jeg er ganske redd for sprøyter, men har tatt flere piercinger tidligere, og klarer nok å komme over smerten. Håper jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i begge mine. Barbell (stang) da vel å merke, mye finere synes jeg. Ikke vondt å ta, og ikke vondt etterpå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest M i r i a m

Jeg har stang jeg også. Tok mine to i sta og det gjorde ikke noe vondt å ta det, har hørt att bedøvelsen gjør kjempe vondt men selv kjente jeg så vidt noe, men i den ene puppen gjorde det litt vondere siden det var litt hardere eller hva jeg skal kalle det. I ettertid veit jeg ikke helt, men frem til nå har det i allefall ikke gjort vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser det er en gammel tråd, men men... jeg har veldig lyst på piercing i brystvortene, men kan ikke. Var innom et studio, men det viser seg at brystvorten på ene puppen ikke er stor nok, så smykket ville mest sannsynlig vokse ut rimelig fort. Og når den puppen som kunne fått piercing allerede er litt større enn det som ikke kunne, lot jeg være..

Men, noen som vet om det er mulig å sette smykket litt lengre inn, eller må det på død å liv sitte i den lille knoppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei, ser det er en gammel tråd, men men... jeg har veldig lyst på piercing i brystvortene, men kan ikke. Var innom et studio, men det viser seg at brystvorten på ene puppen ikke er stor nok, så smykket ville mest sannsynlig vokse ut rimelig fort. Og når den puppen som kunne fått piercing allerede er litt større enn det som ikke kunne, lot jeg være..

Men, noen som vet om det er mulig å sette smykket litt lengre inn, eller må det på død å liv sitte i den lille knoppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Snodig at du skriver "sette i den lille knoppen", var nettopp og fikk satt i begge, de ble satt i "grobunnen" av "knoppen" om du skjønner og ikke i selve derten.

Må innrømme jeg gruet meg noe, er svært så følsom når det gjelder brystene, dette var nok ingen fornøyelse, men fort gjort heldigvis... selv om det er ganske så ømt nå.

Navlen som jeg tok for noen mnd siden var helt grei, gjorde meg ingenting. Vi er nok alle forskjellig bygget. :)

Vet ikke hvor du holder til, men jeg har vært hos Pinpoint i Oslo, superseriøst og skikkelig, ta deg en tur dit om du kan!

Lykke til! (Du har kanskje fått gjort det by now) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Simo!

Nei, har ikke fått satt ennå (meg du svarte forresten). Husker ikke navnet nå, men det var et ganske seriøst studio i Bergen som sa at det ikke gikk, siden de skulle settes rett i... ja, knoppen.

Men de setter den lengre inn på Pinpoint? Da skal jeg innom der neste gang jeg er i Osloområdet, takketakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...