tuttelutten :) Skrevet 5. juni 2008 #1 Del Skrevet 5. juni 2008 1)Jeg bestilte 2 bikinier på victoria secret. Det sto at det skulle komme 3 juli eller noe, det er da veldig lang tid? er det ikke? 2) hvor lang tid tok det for deg? 3) Hvordan fikk du pakken din, på døren? hentet den på postkontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 5. juni 2008 #2 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva slags shipping valgte du? Med billigste shipping fra USA tar det ca 3-4 uker, ogsaa har de kanskje beregnet litt tid for aa pakke ned o.l.? Jeg synes ikke det var altfor lenge. Har ikke bestilt fra VS til Norge foer, saa kan ikke svare paa de andre spoersmaalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Del Skrevet 5. juni 2008 Fikk mine etter et par uker, valgte standard levering, fikk en pakke i postkassen og den andre måtte jeg hente på posten da denne var for stor til å få plass der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå