Anglofil Skrevet 9. juli 2014 #1141 Del Skrevet 9. juli 2014 Ja, han er fin. Nå sitter jeg her foran vifta. Sukk og stønn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1142 Del Skrevet 9. juli 2014 Temperaturen har ligget gjevnt på 31º på jobben min i dag også, jobber på bensinstasjon, det er utrolig slitsomt. Hos oss virker ACen, men de vi har klarer ikke å holde temperaturen nede, og de høye herrer i kjeden synes vist ikke vi trenger å ha det noe kjøligere. Håper på snarlig kulde Anonymous poster hash: 586e5...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. juli 2014 #1143 Del Skrevet 9. juli 2014 Leste akkurat at varmen skal ned allerede til helgen, så da går det kanskje an å bevege seg ute uten å gå i koma... Jeg har lovt ungene tur på Tusenfryd i morgen... og nå gleder jeg meg plutselig ikke så mye lenger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1144 Del Skrevet 9. juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/skynd-deg-varmen-varer-ikke-evig/a/23250205/ (Dette er meg i skrivende stund: ) Anonymous poster hash: 29fd1...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1145 Del Skrevet 9. juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/skynd-deg-varmen-varer-ikke-evig/a/23250205/ (Dette er meg i skrivende stund: ) Anonymous poster hash: 29fd1...3f9 Leste ikke hele artikkelen før nå... Det "fine" været varer til helgen? Usj. "Allerede til helgen", står det på VG, allerede my ass! Anonymous poster hash: 29fd1...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1146 Del Skrevet 9. juli 2014 I dag har det vært super varmt! Synes det er varmt enda! Gud vet hvor mye jeg har svettet i dag. Nå er sommeren virkelig kommet. Anonymous poster hash: ac71d...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. juli 2014 #1147 Del Skrevet 9. juli 2014 Isbit vann er tingen. Samt ansiktsspray med kildevann fra apoteket..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. juli 2014 #1148 Del Skrevet 9. juli 2014 Var i en kjent fornøyelsespark i utlandet for noen år siden, da ble det oppmot 40 grader. Ikke mye vi fikk ut av det besøket! Det var plagsomt, og dette var i juni...! Huff. Husker at på begge hotellene vi overnattet på var det ikke/virka ikke air conditionen...! Men slutten av turen ble bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1149 Del Skrevet 9. juli 2014 Åh, nå er jeg drittlei! Takler ikke varmer mer, det er 28 grader her nå og her på hybelen min koker det. Det hjelper ikke å ha alle vinduene åpne, det er like varmt ute som inne - eller jeg har mistanke om at det er varmere inne på hybelen. Jeg er kvalm og føler meg dårlig på grunn av varmen. Det verste er at jeg ikke får skikkelig kaldt vann i springen, vannet er lunkent, og lunkent vann er ikke noe jeg har lyst på når det koker her inne. Jeg er så irritert på den forferdelige dumme varmen. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. juli 2014 #1150 Del Skrevet 9. juli 2014 Varmen kødder sånn med hormonene mne, jeg får alltid småblødninger når det er sånn ekstrevarme (går på p-sprøyte). Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1151 Del Skrevet 9. juli 2014 Varmen kødder sånn med hormonene mne, jeg får alltid småblødninger når det er sånn ekstrevarme (går på p-sprøyte). Flere som har det sånn? Har ikke samme problemet, men jeg forstår ikke hvorfor folk er så begeistret for denne varmen. Er det så vanvittig gøy å rå rundt og svette og føle seg kvalm og klam? Gleder meg til høsten!! Anonymous poster hash: d92f5...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 9. juli 2014 #1152 Del Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke varmen, det er luftfuktigheten. Jeg snur døgnet, siden jeg har ferie og det er mest levelig på natten, for nå er det både uutholdelig varmt og klamt. I dag tok jeg meg en tur til byen. Det er nedoverbakker til, og oppoverbakker hjem igjen. Vel hjemme silte svetten av hele kroppen, enda jeg hadde dusja før jeg gikk ut. Det var godt å få bevegd seg litt, men da jeg kom hjem tok jeg enda en iskald dusj og byttet ut klær med bikiniunderdel og lang trøye. Har ihvertfall vært flink til å få i meg væske. Orker ingenting. Drittdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 9. juli 2014 #1153 Del Skrevet 9. juli 2014 Tok noen pils etter jobben i dag, resten av folket skulle videre til Kontraskjæret, men jeg orket bare ikke på grunn av varmen. To øl i 30 grader så er jeg helt kokt, blir sløv og søvnig av det og bare rett og slett lei av å være varm. Hadde jeg fått bestemme så hadde vi sittet inne i aircondition og tatt den pilsen, men nordmenn er så opphengt i at man bare mååå sitte ute når det er sol. Var deilig å komme hjem til leiligheten, den er heldigvis veldig sval og et fint sted å være når det koker som verst ute. Balkongen er derimot et rent inferno, jeg har aldri skjønt hvorfor, men jeg kan sverge på at det alltid er 10 grader varmere der enn det er ute generelt. Den har såkalt ideelle solforhold.. med andre ord er det en balkong som folk som meg bare kan bruke på kvelden/natta om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 10. juli 2014 #1154 Del Skrevet 10. juli 2014 22,8 ute nå. Bor i Oslo. Var varmt i går. Var på besøk og måtte ta to busser som ikke korresponderer før jeg kom hjem. Da var det tredve pluss... Hjemme var det ikke så ille, markisa var nede og dører og vinduer lukket siden jeg har vært borte par dager, men varmt nok. Hamstret mat i går, men glemte selvsagt noe og må på butikken. Ellers satser jeg på å bare være hjemme med tilgang til kald dusj, vann og pc. Men så er det på jobb imorgen... Føler ikke at varmen er overveldende plagsom så lenge det er utsikt til lavere temperaturer allerede fra lørdag. Husker sommeren 2007 eller 06. Da var det ukevis med tropevarme og asfaltjungelen var varmet opp grundig. Slet med hodepine og søvn. Får håpe vi ikke får tilsvarende i år. Og har trøstet meg med at vi slipper insektene som har vært en uvanlig stor plage mange steder i Nord-Norge og for de som driver med dyr og hester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. juli 2014 #1155 Del Skrevet 10. juli 2014 Det er meldt 24 grader for i natt i Oslo. NULL vind. Jeg tror jeg kommer til å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1156 Del Skrevet 10. juli 2014 Nå har det begynt å gå rundt ett bilde på facebook med biler begravd i snø, med ett hint til alle oss som klager på varmen... Men faen heller da, det er en grunn til at helvete beskries som varmt! Gi meg heller like mye snø som det var i vinter, dette her er rett og slett tortur! Vi bor i NORD, vi skal ikke ha det så varmt her! Anonymous poster hash: 991ba...beb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1157 Del Skrevet 10. juli 2014 Herregud, skjerp dere for faen… makan til mye syting og klaging!!!!!!!! SKAFF DERE EN JÆVLA VIFTE!! Anonymous poster hash: 0e5c3...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 10. juli 2014 #1158 Del Skrevet 10. juli 2014 Fordelen med varmen er at man har en fin unnskyldning til å slippe å gjøre stort husarbeid. 24 grader på natten er ikke så ille, jeg sover uten klær, har to dyner i senga, men de ligger i hver sin krøll og brukes ikke før det blir kaldere på morgenen. Lurt å ta en kald dusj rett før sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 10. juli 2014 #1159 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Nå har det begynt å gå rundt ett bilde på facebook med biler begravd i snø, med ett hint til alle oss som klager på varmen... Men faen heller da, det er en grunn til at helvete beskries som varmt! Gi meg heller like mye snø som det var i vinter, dette her er rett og slett tortur! Vi bor i NORD, vi skal ikke ha det så varmt her! Anonymous poster hash: 991ba...beb Det hjelper å se på vinterbilder, i alle fall for meg. Og det hjelper at noen er i stand til å klage. Noe av det verste med varmen er alle de som sier "TENK PÅ HVOR LANG VINTEREN ER HER I NORGE". Fakta er at noen tåler varme bedre enn andre. Og de må liksom mose det inn overfor alle oss andre. Det verste med varmen er for min del at jeg blir ukonsentrert. Tar også en kald dusj hvis jeg skal gå ut, og da går jeg ut med vått hår. Kunne gjerne gått med våt t-skjorte også når jeg skal i butikken, men det ser litt...merkelig ut. Minner meg også på hvor depressiv jeg opplevde sist vinter og at det bare er fem mnd. igjen til julestresset. Endret 10. juli 2014 av sunSpring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1160 Del Skrevet 10. juli 2014 Herregud, skjerp dere for faen… makan til mye syting og klaging!!!!!!!! SKAFF DERE EN JÆVLA VIFTE!! Anonymous poster hash: 0e5c3...dbb Sa nepeskrellet. Skal jeg ta med den "jævla vifta" på bussen til og fra jobb, da, mener du? Dra den med meg når jeg går til og fra butikken? Anonymous poster hash: 85608...c48 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå