AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1081 Del Skrevet 30. mai 2014 I år har jeg det mye bedre. Har flyttet inn i en ny hybel og her skinner ikke sola rett inn og det er passelig temperatur på rommet. I fjor bodde jeg på en hybel hvor solen skinte RETT INN og det var kokende varmt inne på rommet hele dagen. Fikk ikke sove og hadde svettet masse når jeg sto opp om morgenen. Å komme hjem var et mareritt, og det var verst i mai-måned, akkurat når jeg var midt i eksamenstiden. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1082 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg forstår ikke meg selv. Er egentlig en frossenpinne, som fryser lett og liker å ha det varmt inne om vinteren, men absolutt hater sommervarmen. Føles helt forferdelig, og jeg har allerede begynt å grue meg til sommeren. Her i Trondheim har det ikke vært veldig varmt enda, heldigvis, bor på en liten hybel med to svære vinduer, sola skinner rett inn i rommet og rommet er kokvarmt mens jeg prøver å lese til eksamen. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Ok, noen dager skinner sola rett inn, men de fleste andre dagene er rommet i skyggen :-D Så glad for det! Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2014 #1083 Del Skrevet 2. juni 2014 Åååååå.....fytti svarte F`en!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. juni 2014 #1084 Del Skrevet 2. juni 2014 Dere som sliter i varmen nå — hva har dere på dere? Flere av de jeg kjenner til som klager over varmen går jo alt for varmt kledd. Enten i jeans og genser når det er kle-deg-så-lett-som-mulig-vær, eller i klær som forsåvidt er tynne og luftige, men svarte eller mørke i fargen slik at de suger til seg all solvarmen. Jeg respekterer at ikke alle liker varmen slik jeg gjør altså, så jeg mener ikke å fornærme noen nå. Er bare nysgjerrig på om dere alle kler dere så lyst og tynt og lett som mulig, og likevel opplever varmen annerledes enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. juni 2014 #1085 Del Skrevet 2. juni 2014 For min del spiller det ingen rolle hva jeg har på meg, det kjennes ut som om huden er forliten og kroppen prøver å bryte ut, samtidig som om jeg koker innvendig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2014 #1086 Del Skrevet 2. juni 2014 Dere som sliter i varmen nå — hva har dere på dere? Flere av de jeg kjenner til som klager over varmen går jo alt for varmt kledd. Enten i jeans og genser når det er kle-deg-så-lett-som-mulig-vær, eller i klær som forsåvidt er tynne og luftige, men svarte eller mørke i fargen slik at de suger til seg all solvarmen.Hvis du har sett nomadefolk og andre ute i knallvarme ørkenstrøk; de er veldig ofte kledd i mørkeblått eller sort, fra topp til tå. De kler solen ute. Joda det går an det skjønner du. ...men ellers har jeg lysgrått og lys gult på meg i dag, så min følelse av varme har ikke noe med klær å gjøre. Om jeg går rundt iført kun nudisten, er det den samme opplevelsen jeg har. Folk er forskjellige - det er det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1087 Del Skrevet 10. juni 2014 Nå er det virkeig helt grusomt her. Skal det ingen ende ta? Hvor kan man flytte når Norge har uutholdelige temperaturer? Lurer på om jeg kunne egenmeldt meg pga varme, blir jo fysisk dårlig. men ingenting som tyder på at det holder med en tredagers. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2014 #1088 Del Skrevet 11. juni 2014 *gurglegurgle* *....Hoppe stiger opp til overflaten for å trekke luft, men dykker så ned i de kalde, mørke dyp igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1089 Del Skrevet 11. juni 2014 *gurglegurgle* *....Hoppe stiger opp til overflaten for å trekke luft, men dykker så ned i de kalde, mørke dyp igjen* Hvor finner du de kalde dypene hen? Slår gjerne følge Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 11. juni 2014 #1090 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg er kjempeglad i sol, og blir i kjempegodt humør av det! Men jeg klarer heller ikke å ligge ute og "svi" meg med mindre jeg har mulighet til å kjøle meg ned i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2014 #1091 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvor finner du de kalde dypene hen? Slår gjerne følgeAnonymous poster hash: 2dd7c...37f I havet min anonyme venn...dypt nede i havet, hvor man ikke ser annetenn hva følehornene forteller en. Det er vidunderlig mørkt og avkjølende for ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1092 Del Skrevet 12. juni 2014 I havet min anonyme venn...dypt nede i havet, hvor man ikke ser annet enn hva følehornene forteller en. Det er vidunderlig mørkt og avkjølende for ALT! Følehorn? Hva bruker du som følehorn? Anonymous poster hash: 1b888...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2014 #1093 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har utviklet mentale følehorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1094 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har utviklet mentale følehorn! Så fint Du er tøff, synes jeg, som dykker i dypet Anonymous poster hash: 1b888...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2014 #1095 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er nesten det eneste man kan gjøre når det er så varmt for tiden,pluss å balsamere seg i kalde/våte håndklær og isbiter når man må oppholde seg på land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 13. juni 2014 #1096 Del Skrevet 13. juni 2014 Her jeg bor har det endelig roet seg litt, er deilig vind og. Er herlig å bade ja, av og til ønsker jeg meg en laaaaang snorkel så jeg kan legge meg godt nede på bunnen og slappe av der! Gleder meg til høsten!! Hutrende høstregn som pisker oppetter husveggene på mørke kvelder. Når det er kjølig nok til å hente frem pledd, tøfler og stearinlys, og man kan sette sge godt til rette med en kopp varm kakao og en god bok mens man hører regnet og vinden ule. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1097 Del Skrevet 13. juni 2014 Så en dame i byen i går med BOBLEJAKKE!! Hvordan er det mulig å gå med noe sånt i denne varmen? Ble helt svett bare å se på henne. Anonymous poster hash: 2178b...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2014 #1098 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Boblejakke er vel den ultimate protesten mot vemmelig, altfor varm sommertemperatur ...det var sikkert en fra denne tråden. Stilig! Endret 13. juni 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. juni 2014 #1099 Del Skrevet 13. juni 2014 I dag, da det var litt kaldere og litt mer vind, tenkte jeg faktisk på dere i denne tråden her Og at det måtte være godt for dere med litt kjøligere temperatur - for dere som bor i Oslo. Nå er det jo ganske varmt igjen, men fortsatt bedre enn tidligere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 14. juni 2014 #1100 Del Skrevet 14. juni 2014 http://www.buzzfeed.com/laraparker/struggles-of-the-profusuely-sweaty?bffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå