Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! I dag var det nesten mørkt ute da vekkerklokken ringte! Og da jeg kom ut var det nesten så jeg frøs! Nå skal høstjakken frem. :kalle::biggrin:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 grader i dag!! :sjokkert: Holdt på å svette i hjel i byen idag. Hadde kledd meg alt for godt.

Anonymous poster hash: ac71d...f35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Skjønner ikke hvordan folk klarer å sitte i solsteika i karibien, jeg sliter med sola i Finnmark :fnise:

Sol går greit på vinterstid,høsten og vår, men synes at sommeren kan bli fort over. Foretrekker egentlig storm og uvær, fremfor sol :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Here we go again. Hvordan går det med dere? 20 grader her nå. Heldigvis har jeg flyttet til en kjølig leilighet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk, akkurat hjemme fra påskeferie og er på kokepunktet. Attpåtil er det i bøtter og spann med pollen i lufta så jeg får ikke åpnet dører eller vinduer før senere på kvelden. :glare:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 grader ute og 27,8 inne...jammen godt at du fant frem denne tråden igjen. Viftene mine går for fullt i stereo og jeg sitter en meter fra dem.

Sukk og akk. Det skulle da være påske og begynnende vår nå ikke sant? Ikke høysommer og gå-i-dekning-vær... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Here we go again. Hvordan går det med dere? 20 grader her nå. Heldigvis har jeg flyttet til en kjølig leilighet

Jeg syns det starter tidligere og tidligere hvert år :(

Og folk der ute syns jo det er på høy tid at sommeren kommer, vi er jo tross alt i april... Etter EN regnværsdag i påsken så var nyhetene fulle av hvor elendig været hadde vært :vetikke:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk er merkelig stornøyde sånn. Mange er umulige å gjøre til lags. :(

Jeg kjenner at nå som sola har trukket seg tilbake,

så setter jeg stor pris på kjøligheten i gjennomtrekken min her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig klarer jeg meg bra. Kjellerleiligheten min trenger fortsatt panelovn for å holde fine 18-19 grader, er så glad jeg bor i kjeller med murvegger! I overetasjen er det uutholdelig når sola steiker, uansett hvor mye det luftes.

Ute er det overkommelig med t-skjorte og tynn bukse. Har blitt en del fjellturer nå i påsken, de siste dagene har det vært litt over perfekt-grensa, men fortsatt godt innenfor komfortsonen. Elsker våren! (Rent sånn bortsett fra alt det djevelske pollenet...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har våknet klam og ekkel av varme de siste dagene, og for å være ærlig gleder jeg meg ikke så veldig til sommervarmen setter inn for fullt... Tanken på å sitte på en stappfull buss hver morgen i varmen får meg til å grøsse :sur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å slite når det nærmer seg 20 grader. Jeg er et vintermenneske. Sommer er bare slitsomt, med svette og overkok i hjernen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k2OzVuT.jpg

Bildet er tatt i sola.

Er dette sommeren vi har i vente? :(

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg også hater det, det er en av grunnen til at jeg ikke skal gifte meg på sommeren - vil ikke se ut som en svett, kokt hummer når jeg gifter meg.. hehe

nå er det ikke så ofte det faktisk er varmt på sommeren i norge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...