Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vurderte å fyre i ovnen, håper høsten har kommet og vi er ferdig med sommeren nå =)

Nja, det var å ta i. Det begynner å bli svalt på kvelden og tidlig på morgenen, men fortsatt alt for varmt på dagen. Men det er absolutt fremgang etter hele sommeren med 25 grader pluss. Gleder meg til jakkevær :)

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt på ovnene, og jeg bor i sør-Norge så jo det er ganske kaldt ute.

Anonymous poster hash: 56083...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt på ovnene, og jeg bor i sør-Norge så jo det er ganske kaldt ute.

Anonymous poster hash: 56083...38e

Hvor i Sør-Norge? I Oslo-området har det vært rundt 20 grader de siste dagene. Altså langt fra kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig kaldt på kvelden og på morgenen. Brrr. Kaldt når sola ikke er framme.

Anonymous poster hash: 2178b...5c9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS gled deg. det er høst :)

Mangler bare høstvær da... men nå kan vel ikke sommeren klamre seg fast stort lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mangler bare høstvær da... men nå kan vel ikke sommeren klamre seg fast stort lengre :)

er høstvær der jeg bor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er høstvær der jeg bor

Her i Oslo skal det visst være sol og sommer til evig tid. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm det går da ann å reise til syden UTEN kjæresten.

Uhm, såklart. Men da hadde det bare blitt separert ferie på oss i år. Var da voldsomt til tyn en skulle få for å være litt kompis :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det akkurat nå 33 varmegrader og sola steiker. Makstempen i dag var 38,5 og nattens laveste rundt åtte grader. Det kommer seg om nettene om ikke annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte det lovende med overskyet vær, men nå er sommeren her for fullt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en dag med sol fra skyfri himmel, og temperatur godt over 20. Ser ikke ut som det blir noen store endringer kommende uke heller. Når er det egentlig høstkulda pleier å sette inn, burde den ikke vært her nå? Til og med venner som har hytte på fjellet har 20 grader.

Jeg lurer forresten på en ting, er den opprinnelige gjest_gjesten som startet denne tråden fortsatt aktiv her? Føler jeg må rette en takk til vedkommende. Tråden er eneste stedet jeg kan syte uhemmet over varmen, og har vært et velkomment tilfluktssted blant likesinnede i fem år. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så Brækhus-kampen i natt, hadde jeg gjennomtrekk...eller det var ikke antydning til vind noe sted....og nattens minimumstemp var 17,2 varme grader. Hva i svarte er dette for noe? Det skal da ikke nesten være midt-på-sommeren-temperaturer på denne tiden av året? Jeg er frustrert. :(

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være en av de varmeste høstdagene jeg har opplevd. 26-27 grader i sola? Hundene og jeg går med tunga ute og peser. Fortsatt ingen ende på galskapen i sikte?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg liker denne tråden. Føler alle andre går rundt og gleder seg over at det er lang sommer og blir gretne hver gang sola gjemmer seg litt bak en sky, imens her sitter man og fryder seg over at det kryper nedover på gradestokken :)

Jeg er heller ikke så glad i varme, jeg liker at vi har årstider og ønsker sommeren velkommen når den kommer, men jeg blir fort lei og synes det er helt topp når den er kortest mulig og har det skiftende sommerværet som "alle" klager på.

Nå har jeg sett frem til høsten en stund, men den er treig av seg i år. Var akkurat ute for å stemme iført jeans og tank top, og er helt svett i kløfta.

Anonymous poster hash: 23dd6...e8b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...