Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

28 grader i dag, jamen i helvete da! :trist: Og værvarslet gir INGEN håp om bedring på godt over en uke! Hvor skal man gjøre av seg mens dette står på?

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Normalfordeling

Varmt og deilig, men kjenner jeg trenger litt avkjøling så jeg drar fram hageslangen :fnise: Er veldig glad for at jeg har ferie og ikke er på jobb. Det hadde vært mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her er det jo hver dag i alle andre land om sommeren. Mange land har det sånn her på vinteren og enda varmere om sommeren.

Norge er deilig om sommeren. Jeg så noen innvandrere i sofienbergparken med hvit ski-jakke, og noen afrikanere som så veldig mistenkelige ut der de gikk med langermet vintergenser i stad.

La også merke til en rumensk tiggerske ved st olav kirke. Hun hadde mye klær på seg hun. Forresten tror jeg hun var overopphetet, hun var ihvertfall besvimt/slått ut/sov godt i varmen der.

Det er kun nordmenn som går i lite klær. Når jeg ser innvandrere gå med T-skjorte så har de jakka knyttet rundt livet.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min står også på full guffe. Problemet er at man får fullstendig hetesjokk når man beveger seg et sted i leiligheten uten vifte. Derfor har jeg nå kjøpt inn flere på billigsalg. Drømmen er aircondition og hjemmekontor. :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmt og deilig, men kjenner jeg trenger litt avkjøling så jeg drar fram hageslangen :fnise: Er veldig glad for at jeg har ferie og ikke er på jobb. Det hadde vært mye verre.

Litt vel varmt, gikk så nære jeg kunne vannsprederen ved et hus som lå ved veien idag. Desverre traff den ikke. Ikke lenge før jeg hopper inn i en hage når jeg går forbi, eller en av fontenene inne i byen. Fossen ser til og med innbydende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor varmt er det egentlig i Oslo i dag?

Den digitale temp.måleren har sviktet meg, må kjøpe ny.

I går var det ille. Anbefaler ingen å drikke for mye alkohol til grillmaten i denne varmen. Fredag var det ikke så riktig varmt, men måtte ringe oppsøkende fordi en ung mann hadde svimet av i sola, vet ikke hva han hadde fått i seg, enten for mye alkohol eller heroin.

Synes ikke det ser lovende ut, skogbrannfare og ikke et langtidsvarsel om regn de neste dagene. Det kan lett bli trykkende, spesielt i Oslo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Temperaturmåleren min viste i går 28 på det meste, og nå er den 27,4.

Anonymous poster hash: 56083...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Kom hjem fra Frankrike på fredag (der det var altfor varmt, ca 30 grader ), og tenkte "jess, endelig norsk sommer med litt kjøligere temperatur". Men neeida. Prøver å sitte ute innimellom, men må inn og kjøle meg ned etter en stund :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

42,5 grader her nå.. Oslo. Ikke til å holde ut.

Anonymous poster hash: 47189...fb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det noen måte å blokke Instaweather fra Facebook? Har nok med den virkelige sola, om den ikke skal lyse mot meg fra skjermen også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler folk kjøre hodet inn under dusjen og kjøle seg ned, og ta gjerne med et vått, kaldt håndkle ut i oppholdsrommet igjen.

Kan en ikke det, så hold i alle fall håndleddene en stund under rennende kaldt vann innimellom. Det hjelper litt.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...