AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #821 Del Skrevet 15. juni 2013 Tydeligvis et lykksalig sted, for det er fremdeles en bra og levelig temp rundt meg. Skal jeg si det som det er; denne sommeren har vært en av de beste jeg kan huske faktisk. Folk er solhungrig-sure rundt omkring, og bortsett fra noen perioder med varmt møkkavær, så har det vært midt i blinken for meg i år. Det er ofte sol, men den er ganske svak i styrken. Det er ofte overskyet, innimellom høljregn, og det skjønne er VIND som er kjølig. Om nettene også. Jeg har full gjennomtrekk en times tid før jeg skal legge meg, jeg sover tett ved vinduet (som står åpent hele natta) og kjenner at det er deilig å krype ned under dyna og kjenne frisk, kald luft i ansikt og lunger, hele tiden. Jeg håper inderlig at dette hellet holder seg ut sesongen. Får vel flytte inn hos deg. Så kan jeg svale meg i vinden av hoppingen din. Her har det vært varmt og lummert hele uka med unntak av en regnværsdag. Den dagen var facebooken min full av folk som raste mot det dårlige norske sommerværet. Jeg skal begynne å bruke folks instaweatherbilder til å påminne dem om at det var sol hele uka og at de godt kan unne meg en skur Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #822 Del Skrevet 15. juni 2013 *begynne så smått å lage nytt postkasse-navn ved siden av mitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #823 Del Skrevet 15. juni 2013 *begynne så smått å lage nytt postkasse-navn ved siden av mitt* Åå, min helt egne postkasse med Anonym Bruker på! Lag den ekstra stor så jeg kan sitte i skyggen av den da, mens jeg venter på bordviftene og AC-anlegget jeg har bestilt. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #824 Del Skrevet 15. juni 2013 *notere* Se det som utført allerede! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 16. juni 2013 #825 Del Skrevet 16. juni 2013 Synes det er artig når avisene annonsere med at "NÅ KOMMER REGNVÆRET". Så får vi én dag med regn så er det tilbake til +20grader... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #826 Del Skrevet 16. juni 2013 Synes det er artig når avisene annonsere med at "NÅ KOMMER REGNVÆRET". Så får vi én dag med regn så er det tilbake til +20grader... Knapt nok en dag en gang. Og det "dårlige" været jeg hadde gledet meg til i helgen kom ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juni 2013 #827 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har hatt det , men nå i ettermiddag ombestemte det seg visst . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #828 Del Skrevet 16. juni 2013 Snart halvveis til jul Anonymous poster hash: 72771...504 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #829 Del Skrevet 16. juni 2013 Snart halvveis til jul Anonymous poster hash: 72771...504 Åh, jeg gleder meg! Sola snur om få dager :) Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 16. juni 2013 #830 Del Skrevet 16. juni 2013 Elsker fint vær og varme grader! Nytes best med kald drikke og retrettmuligheter (aircondition <3 ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 16. juni 2013 #831 Del Skrevet 16. juni 2013 Gå vekk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 16. juni 2013 #832 Del Skrevet 16. juni 2013 Gammel tråd, men like aktuell fremdeles... Jeg sliter også i varmen. Alt over 20 grader er vanskelig å forholde seg til for min del. Folk har alltid blitt sure når jeg ikke vil sole meg og lignende, men jeg takler ikke varmen! Må ha hageslangen rett ved min side hvis jeg skal sole meg i mer enn kanskje ti minutter... Hvis jeg er i sydlige strøk, blir jeg vanligvis vandt til varmen etter rundt en uke, altså slik at jeg holder det ut i en time før jeg virkelig må innendørs. Problemet her i Norge, er at temperaturen er mye mer ustabil, så jeg sliter med å forholde meg til problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #833 Del Skrevet 17. juni 2013 Med fare for å høres ut som en papegøye: Det MÅ da være langt mer enn 21 grader (som storm.no påstår) i Oslo nå?? Ville trodd det var opp mot 30 i sola. Og så leser jeg på facebook om folk som har "rømt fra den norske sommeren og nyter 35 grader i syden". Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor ulikt vi mennesker er skapt. Hvordan kan noen nyte 35 grader?? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. juni 2013 #834 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Det er målt ca 22 grader på alle tre målestasjonene til meteorologisk institutt i Oslo nå klokka 18. De tre ligger på Alna, Bygdøy og Blindern. Temperatur måles og meldes alltid for skygge. Her er det 33 i sola just nu. Heldigvis er det litt vind også. Endret 17. juni 2013 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. juni 2013 #835 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har svettet rundt 15 liter idag. Hver sommer vurderer jeg seriøst å barbere av meg alt håret, håret mitt er så tjukt som ull, det er som å gå med 5 ull-luer nå om sommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #836 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har svettet rundt 15 liter idag. Hver sommer vurderer jeg seriøst å barbere av meg alt håret, håret mitt er så tjukt som ull, det er som å gå med 5 ull-luer nå om sommeren Heldigvis litt bedre nå i ettermiddag, og det skal visst bli brukbart i morgen også. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 26. juni 2013 #837 Del Skrevet 26. juni 2013 Har vært uheldig med været de siste månedene. Da jeg var midt i eksamensperioden var det rundt 25 grader hver bidige dag og jeg klarte så vidt å lese 5-6 timer daglig, men etter at jeg ble ferdig har det vært overskyet og regn nesten hver dag i flere uker. Grrr. Må dog innrømme at jeg liker at det regner i blant, men må det regne hveeer dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 29. juni 2013 #838 Del Skrevet 29. juni 2013 Og der forsvant håret mitt, jeg skamklippet meg selv. Dette har jeg tenkt på hver eneste sommer, og nå gjorde jeg det. Ser helt jævlig ut, men herregud så deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #839 Del Skrevet 29. juni 2013 Hvorfor?! Det regner jo bare! 12 grader er helt fantastisk. Dette ligger an til å bli den beste som eren i mitt liv!Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #840 Del Skrevet 29. juni 2013 Endelig regner det igjen. Men gjett hvem som klarte å gå i butikken akkurat det kvarteret sola stekte, da. Holdt på å koke bort! Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå