Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Å sove er oppskrytt... jeg klarer ikke å sove i varmen og kjenner jeg blir kort i lunta nå. Like før jeg legger meg i kjelleren og sover litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Allerede på mandag skal temperaturene synke. :jepp:

Men jeg er redd det vil ta mange dager å få luftet ned til levelig temperatur på soverommet mitt. 31 grader nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis nordvendt soverom, så det holdt 25 grader i går kveld selv om det var målt over 29 på det varmeste i går. Ellers vurderer jeg å sove på balkongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker å si at hvis jeg klager på sommervarmen så får jeg jaggu ikke klage om vinteren.

Jovisst får jeg vel det, at jeg misliker å koke betyr da ikke at jeg må like å fryse.

Hvorfor har de ikke >30 grader i stua si hele året hvis det er så herlig?

*løpe ut og kjøpe is*

Hvis noen vet om et sted hvor det er konstant som norsk september/april så si gjerne ifra, da flytter jeg dit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*løpe ut og kjøpe is*

Det prøvde jeg også nå. Kjøpte en pakke kroneis, og gikk de 10 minuttene hjem. Kom hjem med saus. :tristbla:

Noen som vet om smeltet kroneis kan bli seg selv igjen etter noen timer i fryseren? Eller blir de håpløse å spise? Vil nødig kaste dem etter å ha liddd meg gjennom den turen til butikken... Hjalp ikke på humøret eller kroppstemperaturen at TRE personer etter hverandre fortalte meg at de går foran meg, for de skal bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen tips til hvordan man har gjennomtrekk, uten at alt man eier blåser veggimellom? Hjelper jo ingenting å ha ett vindu åpent nå. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en 5 minutters tissetur med hunden. Ingen av oss orket mer. 23 i skyggen her nå. Heldigvis har jeg ventitasjon i taket, den står på for fullt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det prøvde jeg også nå. Kjøpte en pakke kroneis, og gikk de 10 minuttene hjem. Kom hjem med saus. :tristbla:

Noen som vet om smeltet kroneis kan bli seg selv igjen etter noen timer i fryseren? Eller blir de håpløse å spise? Vil nødig kaste dem etter å ha liddd meg gjennom den turen til butikken... Hjalp ikke på humøret eller kroppstemperaturen at TRE personer etter hverandre fortalte meg at de går foran meg, for de skal bare...

de blir nok ikke seg selv etter en slik tur:S

men de har jo fryse poser på butikken? jeg pleier å kjøpe sånn jeg koster vel 20 kr. men får isen hjem værtfall:) Eller så kjøper jeg andre fryse varer som kan passe på isen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke kast dem :)

La dem være i fryseren noen timer. De får nok sånne "iskrystaller" i seg men det er jo bedre enn ingenting? Endrer ikke smaken bare konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en kjapp runde med støvsugeren og tok en liten runde oppvask og sveipet over kjøkkenet med filla. Og nå renner svetten av meg. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en epilator for lenge siden. Den eneste i pakken som blir brukt er posen med gele som ligger i frysen. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

To timer søvn i natt, og har i tillegg blitt ekstremt solbrent i dag, til tross for solkrem. Sviiir :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

jeg holder på å dø når det er for varmt :P og tror ikke huden min tåler så godt sol heller for hvis jeg er ute i bare en halvtime med solkrem så kjenner jeg at det svir i kinnene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En dag igjen før temperaturene skal synke. Spiser is for harde livet, og venter i spenning. Med gjennomtrekk har jeg klart å få temperaturen i rommet fra 31 til 29 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg fikk heldigvis sove litt i natt. med god hjelp av et iskaldt vått håndkle over meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke vente til de forventede temperaturdroppet til uka! Håper det skal kunne gå an å gå ut av døren uten å svette ihjel§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er meldt om 20grader i morgen!! Deilig! Men tirsdag blir enda bedre,om værvarslingen får rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chariot

Siste kveld med sprengvarme for denne gang.

Venter lengselsfullt på litt kjøligere vær, blir herlig :briller:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å se bedre ut. I kveld kunne jeg faktisk ha vinduet åpent og "kjølig" (les: ikke damp) luft kom inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...