Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. mai 2018 #2641 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Winza skrev (På 29.5.2018 den 11.02): Jeg føler meg faktisk irritabel nå pågrunn av all varmen.. w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #2642 Del Skrevet 29. mai 2018 26 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Fungerer ikke i varmen jeg, blir så sint og irritert over den minste ting. I dag er det 20+ og sol, jeg nekter å gå ut. Heldigvis så låner mamma hunden, for hun er litt psykopat og garantert litt hjerneskader, fordi hun liker å gå lange turer i sola. Fy fader i Josef Maria, det er gloheit her hjemme nå 😱 Jeg var ute og gikk i bare T-skjorten, deilig 😄 På vei hjem så kjøpte jeg meg slush, den beste slushen jeg noensinne har smakt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2018 #2643 Del Skrevet 29. mai 2018 Den som hadde vært på seiltur i frisk bris i dag.... ⛵ *er det et tre, en tipi eller seilbåt dette her?* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #2644 Del Skrevet 29. mai 2018 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den som hadde vært på seiltur i frisk bris i dag.... ⛵ *er det et tre, en tipi eller seilbåt dette her?* Det er Rune Rudberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. mai 2018 #2645 Del Skrevet 29. mai 2018 Herregud! Imorgen er det spådd 31 grader!! Enogtredve grader! Stakkars meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 30. mai 2018 #2646 Del Skrevet 30. mai 2018 Det var overskyet og litt mildere her på mandag og i går, så klaget folk med en gang. Men herregud, dere må da tåle det. Nå er det tilbake til sol og hete. Melder kun full sol og hete en uke fram i tid. Er det noen som har "rett" til å klage så er det vel vi som sliter i varmen og må slite med dette flere uker i strekk!! Når tid skal den her heten gi seg? Klikker snart! Venter bare på at det skal snu ig bli "normalt" igjen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mai 2018 #2647 Del Skrevet 30. mai 2018 Faen så lei jeg er av varmen, føler meg så ekkel i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mai 2018 #2648 Del Skrevet 30. mai 2018 3 timer siden, Snuppah00 skrev: Det var overskyet og litt mildere her på mandag og i går, så klaget folk med en gang. Men herregud, dere må da tåle det. Nå er det tilbake til sol og hete. Melder kun full sol og hete en uke fram i tid. Er det noen som har "rett" til å klage så er det vel vi som sliter i varmen og må slite med dette flere uker i strekk!! Når tid skal den her heten gi seg? Klikker snart! Venter bare på at det skal snu ig bli "normalt" igjen Samme her, er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. mai 2018 #2649 Del Skrevet 30. mai 2018 30 grader. 😩 Kjølige is-vind ønskes alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. mai 2018 #2650 Del Skrevet 30. mai 2018 Nå er det målt over 30 på Blindern. 30,3 klokka 15. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. mai 2018 #2651 Del Skrevet 30. mai 2018 GRUSOMT Hadde eksamen i dag, aircondition bråket i hele eksamenslokalet, eksamensvaktene hadde med egne vifter og viftet seg konstant. Da eksamen ble ferdig og vi skulle ta t-banen så var det store forsinkelser og vi måtte stå der ute i varmen i en evighet uten tak. Dette er altfor varmt for meg 😞 Nå er jeg solbrent på føttene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mai 2018 #2652 Del Skrevet 30. mai 2018 1 minutt siden, Fredsmegleren skrev: GRUSOMT Hadde eksamen i dag, aircondition bråket i hele eksamenslokalet, eksamensvaktene hadde med egne vifter og viftet seg konstant. Da eksamen ble ferdig og vi skulle ta t-banen så var det store forsinkelser og vi måtte stå der ute i varmen i en evighet uten tak. Dette er altfor varmt for meg 😞 Nå er jeg solbrent på føttene Må være vondt å gå da 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. mai 2018 #2653 Del Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Må være vondt å gå da 😕 Har 2 eksamener igjen, så har ikke planlagt å gå spesielt mye med det første 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. mai 2018 #2654 Del Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, Fredsmegleren skrev: Har 2 eksamener igjen, så har ikke planlagt å gå spesielt mye med det første 🙂 I denne varmen.. Fy søren. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. mai 2018 #2655 Del Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, fjærestein skrev: I denne varmen.. Fy søren. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. mai 2018 #2656 Del Skrevet 30. mai 2018 Oj.. da.. varmefeil over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. mai 2018 #2657 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) 43 grader på termometeret mitt nå. Det er selvfølgelig i solen da, men likevel. Er 31 grader iflg yr, forundrer meg ikke om det er mer. Helt for jævlig. Heldigvis svalt inne. Håper det roer seg snart, dette er faen ikke mye morsomt. 20 grader og litt vind er finfint, få det, takk. Endret 30. mai 2018 av Salka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. mai 2018 #2658 Del Skrevet 30. mai 2018 Som regel syns jeg det er godt å komme inn i varmen, men nå er det godt å komme inn fra varmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. mai 2018 #2659 Del Skrevet 30. mai 2018 Varmen er ikke til å holde ut nå. Det er 33 grader ute på gårdsplassen nå, 30 grader på andre veggen som ikke har hatt sol siden i dag morges. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. mai 2018 #2660 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg liker egentlig sol og varme, men nå er jeg drittlei. Blir litt for mye av det gode. Er jeg i Syden 2 uker, så blir jeg ganske lei på slutten og deilig å komme hjem til Norge. Blir så sliten i varmen. Er litt varmere i Norge enn noen plasser i Syden. Sykt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå