Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm.. våknet med så vondt i magen at jeg ikke kan stå rett. Har fri. Så går jo. Kan sitte

Har på vifte. Men det får jeg vondt i skulderleddene av.. (det er den der skuuuumle trekken. Skjønner det ikke men)

naboen pusser og pusser verandaen med sine elektriske pusseting.

Snart tomt for brus og mat for ikke orket gå ut. (må i morgen eller i dag)

:pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at det ENDELIG blåser og er overskyet ute :nordvesta: Får nyte det så lenge jeg kan. På onsdag melder de full sol og 25 grader 😭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koos deg :)  :)  :)   

Onsdagen blir tøff her også, ser jeg. Får komme meg ut og hamstre kalde ting. Bra med overskyet da men..

Onsdag, 30.05.2018
Tid Varsel Temp. Nedbør Vind
kl 0–6 Delvis skyet. 22° 0 mm Stille, 0 m/s fra østStille, 0 m/s fra øst
kl 6–12 Delvis skyet. 22° 0 mm Lett bris, 4 m/s fra nordøstLett bris, 4 m/s fra nordøst
kl 12–18 Lettskyet. 29° 0 mm Flau vind, 1 m/s fra sørFlau vind, 1 m/s fra sør
kl 18–24 Lettskyet. 30° 0 mm Svak vind, 2 m/s fra vest-sørvestSvak vind, 2 m/s fra vest-sørvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hallo?! Yr meldte jo i går masse regn her i dag, men nå melder de plutselig ikke en dråpe? Kunne trengt regn, for det er jo knusktørt og plantene mine tørker ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spår 30 grader her også på onsdag. Huff, håper det blir litt kjøligere snart. Spådd bittelitt regn i kveld da og 19 grader. :) blir digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storm varsler (og Facebook) om at det kommer litt regn senere i dag, jeg håper de har rett.

Ellers har det vært litt mer levelig i dag da temperaturen har vært 22-23 grader og sola ikke har stått på like intenst. 

Ser sol med litt sky de nærmeste dagene. Jeg håper det holder seg under 26-27 grader som de sier. 

Det beste været er når det er 22-23 grader og lett overskyet. At det bare aldri kan være noen mellomting - enten så er det kaldt og regner eller så er det varmt og kokende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er meldt opp mot 31 grader i Drammen i morgen eller torsdag.

Akkurat nå er det veldig deilig her, for det regner og er 15 grader ute. Temperaturen inne har sunket til 26 grader og endelig er lufta fra vifta kjølig og ikke varm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Minnie23 skrev:

30 grader i mai? :hakeslepp:

drøye greier ja. Nå venter jeg i spenning på dette under. Lar visst vente på seg, men håper... (ja på regnet) :

I dag, mandag 28.05.2018
kl 19–24 Kraftig regn. 25° 2,8 – 7,8 mm Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøstSvak vind, 3 m/s 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fjærestein skrev:

drøye greier ja. Nå venter jeg i spenning på dette under. Lar visst vente på seg, men håper... (ja på regnet) :

I dag, mandag 28.05.2018
kl 19–24 Kraftig regn. 25° 2,8 – 7,8 mm Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøstSvak vind, 3 m/s 

Lykke til :) 

Det har ikke vært kraftig med regn her, men nok til at det lukter friskt ute nå. Deilig når støvet blir vasket bort av regnet og lufta lukter rent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Polly Ester skrev:

Lykke til :) 

Det har ikke vært kraftig med regn her, men nok til at det lukter friskt ute nå. Deilig når støvet blir vasket bort av regnet og lufta lukter rent. 

Takk :) 

Brygger opp til noe...

Nyt den friske lufta og rene lukten.:nordvesta:

Endret av fjærestein
Eh .. heter vel bygger.. det bygger opp til noe.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fjærestein skrev:

Takk :) 

Brygger opp til noe...

Nyt den friske lufta og rene lukten.:nordvesta:

Takk, jeg får kose meg med frisk luft og regn så lenge jeg kan :mynona:

Og jeg tror det heter brygger opp til noe, sånn du skrev. Det kan hende det brygger opp til tordenvær. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
52 minutter siden, Polly Ester skrev:

Takk, jeg får kose meg med frisk luft og regn så lenge jeg kan :mynona:

Og jeg tror det heter brygger opp til noe, sånn du skrev. Det kan hende det brygger opp til tordenvær. :hoppendeglad:

Sier man ikke det samme om når man brygger opp til forskjølelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Sier man ikke det samme om når man brygger opp til forskjølelse?

Ja, det er riktig begge deler. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt overdrevet mulig med alt det der..  Men uttrykk er gøy syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder 27 grader på det varmeste i morgen og jeg gruer meg allerede. Har heldigvis fri fra jobb, så slipper å ut. Blir å være hjemme med vifta på full guffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 26.5.2018 den 16.21, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare jeg som får kort lunte når det er varmt? Det skal fader meg ikke mye til før jeg blir forbannet. Var ute en tur i dag, 20+, vindstilt og sol. Var innom coop obs for å handle for helgen. På vei ut så falt ene posen av vognen (stappfull vogn) på grunn av søppel på bakken som jeg ikke så. Det ble et rykk i vognen. Jeg ble irritert. Så kom det 2 barn som løp rett inni vognen min, slik at posen falt igjen. Så sto det en gjeng bingo-kjerringer å bablet ved ytterdøren, jeg kom meg faen meg ikke forbi! Nå begynte jeg å koke innvendig. Svett, sliten og irritert. En mann ba dem så fint om å flytte seg. Så kom det enda ei jævla bingo-kjerring og kjørte inni vognen min i det jeg passerte dem (hun gikk målrettet mot de andre bingo-kjerringene).. og posen falt IGJEN. 

Jeg ble så forbannet at jeg begynte å gråte. Og når jeg griner av sinne, da er jeg sint. Så fort jeg kom inn døren så slang eg posene i gangen, vrengte av meg klærne og tok meg en iskald dusj. Aldri mer shopping på en Lørdag og aldri mer når gradestokken viser mer enn 15 grader!  Jeg tåler ikke varme og svette. Da blir jeg sint for alt og ingenting og det skal ikke mye til før jeg eksploderer i sinne. Fatter ikke at noen føler seg fresh av å sitte i solen. 

Jeg føler meg faktisk irritabel nå pågrunn av all varmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...