Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det heldigvis ikke fullt så varmt.

Men til gjengjeld har det blitt ganske ustabilt vær.

Når som helst kan det komme en lang regnskur.

Anonymkode: ccdf0...181

La oss håpe du har rett ;) 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo

Det virker som om dere som klager stort sett sitter inne? Kom dere ut. Kle dere lett, ta med en bok og noe å drikke, og sett dere i skyggen under et tre eller fem. 

Jeg er ikke noe glad i varmen selv, men å være ute er det eneste som funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Guile skrev:

Det virker som om dere som klager stort sett sitter inne? Kom dere ut. Kle dere lett, ta med en bok og noe å drikke, og sett dere i skyggen under et tre eller fem. 

Nei faktisk ikke. Det mye verre å være ute enn inne. Inne har jeg gulv viften min og det har jeg ikke ute. Jeg orker ikke å sitte i skyggen en gang. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 473a0...56c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Guile skrev:

Ehe nei. Det er mye bedre inne.

Anonymkode: 0672c...fed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Hva skal du med vifte inne når det blåser ute? 😉

Vegger og tak holder på varmen. Det blir tett og varmt, uansett vifter og lufting. Med mindre du har air-conditioning inne så er det sannsynligvis bedre ute. 

Men det må være åpent område da, park eller noe. Balkongen funker ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Guile skrev:

Vegger og tak holder på varmen. Det blir tett og varmt, uansett vifter og lufting. Med mindre du har air-conditioning inne så er det sannsynligvis bedre ute. 

Hvorfor kverulerer du? Jeg vet hva som funker best for meg og det er å være inne med vifta. At det blåser litt ute kan ikke sammenlignes med gulv viften min ;) 

Anonymkode: 473a0...56c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer det seg her. Overskyet, vind og under 20 grader. Da er det på tide å våge seg ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå kom det et kraftig regnskyll her! Og gjennom hele greien skinte sola. Underlig vær. Men håper den skuren frisker opp litt selv om den ikke varte lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
18 timer siden, Guile skrev:

Takk for tipset. Det var sikkert bare godt ment:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte i gang en kjølemaskin i et ventilasjonsanlegg på jobb i dag. Da jeg etterpå sto og kjente på den deilige kjølige luften som kom inn i lokalet, så jeg bare opp mot himmelen, og tenkte "Haha! Er det alt du har å by på ditt møkkavær?! I win!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Nevian skrev:

Jeg satte i gang en kjølemaskin i et ventilasjonsanlegg på jobb i dag. Da jeg etterpå sto og kjente på den deilige kjølige luften som kom inn i lokalet, så jeg bare opp mot himmelen, og tenkte "Haha! Er det alt du har å by på ditt møkkavær?! I win!!"

Du er jamen heldig som ikke jobber med en hønseflokk som skriker iiiiii, åpne vinduuuet? Det er jo bare tjuefeem grader her inne, vi fryyyser! :ohmy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg blir tussete! hvor mange ganger skal Yr melde torden og kraftig regn og så blir det absolutt INGENTING av det? Sola steiker som aldri før her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enda en artikkel om hvor "heldige" vi er på østlandet. 

http://www.aftenposten.no/osloby/Oslo-er-midt-i-inne-i-en-varmebolge_-og-det-er-et-hap-om-at-den-fortsetter-601020b.html

Snart fire uker på rad i Oslo med temperaturer på 20-tallet, og sommeren har vært varmere enn normalt. Prøv å fortelle det til folk, dere :P Spør du folk flest hvordan sommeren har vært så hører du bare grått og surt og kaldt og breiflabb over alt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Damn.

Må få liv i denne tråden igjen. For nå trenger jeg trøst, altså.

Akkurat nå som jeg begynte å nyte høsten (ble lurt der gitt), så er det meldt en varm sensommer: 

https://www.yr.no/artikkel/snart-blir-det-sol_-sol-sol_-1.13083435

:trist:

Har vært deilig noen dager nå, så vi får bare holde ut denne forhåpentligvis siste krampetrekningen også :) Er litt lettere å holde ut i august enn i mai synes jeg. Nå vet vi at det går mot mørkere, kaldere tider :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bossa Nova
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har vært deilig noen dager nå, så vi får bare holde ut denne forhåpentligvis siste krampetrekningen også :) Er litt lettere å holde ut i august enn i mai synes jeg. Nå vet vi at det går mot mørkere, kaldere tider :) 

Ja, det er sant. Takk :) Det er kaldere på kveldene og sikkert litt kjøligere vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det blir litt varmere, har vi fortsatt det lille "bittet" i lufta. Det er derfor jeg elsker august 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...