AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #361 Del Skrevet 5. september 2010 Har knapt blitt ferdig med å klage på varmen før jeg begynner å klage på kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. september 2010 #362 Del Skrevet 5. september 2010 Sommeren har sine siste krampetrekninger nå i begynnelsen av september, men nå er nok høsten rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2010 #363 Del Skrevet 5. september 2010 Har knapt blitt ferdig med å klage på varmen før jeg begynner å klage på kulda. Sorry, men det går ikke. DA må vi lage en helt ny tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #364 Del Skrevet 5. september 2010 Begynner å bli mindre behov for denne tråden nå tror jeg. Det er september og sommeren er over for i år - Hurra! Nja, hvor blir det av høsten da? Har jo vært sol i nesten en uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2010 #365 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jammen det ER jo høsten det vettu! Ingen som har sagt at høsten bare skal være mørk og grå, regn og vindfull. Høsten er en deilig tid - nyt den. Endret 5. september 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #366 Del Skrevet 5. september 2010 Høsten kommer for full guffe før vi vet ordet av det. Oktober og november pleier å være sure, gjerne med første snøfall og. (bor i Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 5. september 2010 #367 Del Skrevet 5. september 2010 September er en alldeles flott måned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #368 Del Skrevet 22. april 2011 På tide å dra opp igjen denne, kjenner jeg. Gikk nettopp en tur i Oslomarka og holdt på å krepeeere i varmen. Og det til tross for at storm.no påstår det er 17 grader og overskyet. Nå ser jeg riktignok med egne øyne at det er sol og skyfri himmel, og gradestokken her viser 22 grader i skyggen. Men dog?! Hvordan skal det gå når man sliter allerede nå? Er det meningen man skal fungere selv om det blir 10 grader varmere? Er det noen som vet ca hvor mye varmere det er i sola enn i skyggen? Værvarslerne spår vel temperaturen i skyggen? Hvor varmt er det egentlig i sola hvis det er 22 i skyggen? Jeg blir nesten skremt av hvor dårlig jeg tåler varmen allerede nå. Og som sedvanlig ser jeg andre folk rusle rundt i tjukke jakker. Tror de det er påske, eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 22. april 2011 #369 Del Skrevet 22. april 2011 22. april, og allerede oppe i 25 varmegrader på soverommet når jeg skal legge meg... Dette lover ikke godt med tanke på at det faktisk ikke er sommer engang Alt over 20 varmegrader innndørs er uakseptabelt, hmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #370 Del Skrevet 22. april 2011 Hvor varmt det er i skyggen avhenger av om termostatmåleren er hengt på en vegg som avgir varme fra formiddagsola i mange timer etter at det er blitt skygge. Men hvor varmt er det i Oslo nå? Har døra åpen, en termostatovn står ved siden av og er satt på 20 grader inne, men den er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 22. april 2011 #371 Del Skrevet 22. april 2011 Ah, du gode tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. april 2011 #372 Del Skrevet 22. april 2011 Åh, jeg håper så inderlig at jeg kan melde meg ut av denne tråden i år... Det går bedre med meg, og på ferie i Italia i fjor måtte jeg ta på meg jakke om kvelden, selv om det var 22 grader, og om dagen gikk jeg i sola hele tiden. Akkurat nå går det helt greit, selv om jeg svetter en del på balkongen. Det er liksom ikke helt det samme som det har vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2011 #373 Del Skrevet 22. april 2011 Hihi...ble faktisk glad over å se denne tråden igjen: et hjem og tilfluktsted for oss som ikke er helt som "de andre". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 22. april 2011 #374 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg hører dessverre hjemme her, jeg også. Men jeg skal prøve å ikke klage i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 22. april 2011 #375 Del Skrevet 22. april 2011 også jeg hører hjemme her:) fint å bli voksen og oppdage at det er andre som meg, når jeg var liten følte jeg meg veldig annerledes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 23. april 2011 #376 Del Skrevet 23. april 2011 Hihi...ble faktisk glad over å se denne tråden igjen: et hjem og tilfluktsted for oss som ikke er helt som "de andre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 23. april 2011 #377 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg hører dessverre hjemme her, jeg også. Men jeg skal prøve å ikke klage i sommer... Husk på alle de som klager hver gang de ser en regndråpe eller temperatur under femten grader. Du har lov å klage om det blir litt for varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 23. april 2011 #378 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg liker heller ikke når det nærmer seg de 30! Da døøør jeg, om jeg ikke kan kjøle meg ned! Foreløpig er været bare digg, men over 25 og med stekende sol blir jeg kvalm, får vondt i hodet og er totalt ubrukelig. Men ang "Syden-varme". Vi hadde ca 35 grader konstant på bryllupsreise. Men det var bare nydelig! En helt annen type varme, man bader titt og ofte, sitter på Tavernaer og drikker litervis med vann uten å tenke over det, og tilpasser seg generellt sett varmen bedre.. Det jeg klikker av rent fysisk, er når selv lette sommerkjoler blir varme! Får lyst til å kjøre en vifte under skjørtet, og å sitte med beina i kors er dødens! Da vi giftet oss var det 30grader, stillestående luft, og jeg hadde 8 kg brudekjole! Så fort jeg fikk mulighet løftet jeg kjolen omtrent under armene for å få litt luft under de 17 lagene med underskjørt! Og var særs fornøyd med valget av stay ups kontra hel strømpebukse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 23. april 2011 #379 Del Skrevet 23. april 2011 Herran her e gammal. Jeg er også en som tåler varme dårlig. Klarer ikke tenke, klarer ikke jobbe, får hodepine og kan bli småkvalm. Sollyset er med på å gi meg hodepine, jeg er forholdsvis lyssky også. På sommeren snur jeg døgnet for å kunne ha det noenlunde levelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #380 Del Skrevet 23. april 2011 "Knallværet" skal fortsette resten av påsken. Godt jeg har fri og slipper å gå ut. :gjeiper: Vurderer å flytte til kjøligere strøk når jeg blir pensjonist. Men hvor kan man dra? Nord-Norge går ikke, vil jo ikke ha midnattssol heller. Om vinteren derimot må det være knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå