Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #4021 Del Skrevet 21. juli I går var jeg slått ut hele dagen, måtte legge meg tidlig og sov som om jeg var dopet i hele natt. Varmen slår meg ut. Naboene kom skramlende hjem etter midnatt. Jeg registrerte det knapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #4022 Del Skrevet 30. juli Har blitt enda verre både dag og natt nå. Hele tiden! Viftene går hele dagen, men lufta er varm og ja jeg fukter håndkle og legger over meg og lar vann/luft kjøle meg litt ned. Jeg ser frem til at juli straks er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #4023 Del Skrevet 30. juli Heldigvis vært mildt her siste tiden og regnet en del 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #4024 Del Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har blitt enda verre både dag og natt nå. Hele tiden! Viftene går hele dagen, men lufta er varm og ja jeg fukter håndkle og legger over meg og lar vann/luft kjøle meg litt ned. Jeg ser frem til at juli straks er over. Hvor i all verden bor du Hoppe? Midt i Sahara ørkenen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #4025 Del Skrevet 30. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hvor i all verden bor du Hoppe? Midt i Sahara ørkenen Misunner du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #4026 Del Skrevet 30. juli Cid skrev (Akkurat nå): Misunner du henne? Nei, er fin temperatur her jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #4027 Del Skrevet 30. juli Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Hvor i all verden bor du Hoppe? Midt i Sahara ørkenen Et fryktelig varmt sted. Nesten Sahara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #4028 Del Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Et fryktelig varmt sted. Nesten Sahara. Håper dette hjelper 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #4029 Del Skrevet 30. juli Takk skal du ha...jeg ruller meg i det og hviner av lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #4030 Del Skrevet 30. juli Ser vidunderlig ut. Snøen altså. Ikke mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. juli #4031 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (18 timer siden): Ser vidunderlig ut. Snøen altså. Ikke mannen. Skal minne deg på dette når vi befinner oss i januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli #4032 Del Skrevet 31. juli KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Skal minne deg på dette når vi befinner oss i januar Alle sånne snille påminnelser tar jeg i mot med stor takk og en stor kopp kakao...når den tid kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 31. juli #4033 Del Skrevet 31. juli Niks. Du er ikke rar. Jeg er nok i overgangsalderen så jeg sliter som et helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #4034 Del Skrevet 4. august Varmt i dag også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #4035 Del Skrevet 11. august Det fortsetter å være varmt og lite vind. Mulig at jeg må gå i hi til det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. august #4036 Del Skrevet 11. august Vært ganske kjølig de siste dagene, sommeren er over her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #4037 Del Skrevet 21. august Merker at noe har skjedd og det har snudd her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 21. august #4038 Del Skrevet 21. august Her har det også snudd. Men hvis Storm har rett så kommer heten tilbake i slutten av august/begynnelsen av september. Da varsler de 23-24-25 grader en hel uke. Som jeg håper at de tar feil! Jeg orker ikke! Nå har temperaturen innendørs endelig gått litt ned (det tar tid i en typisk murblokk fra sekstitallet, hvor det har vært bakerovn siden midt i mai), og så må vi gjennom enda en runde? Nei, jeg klarer det ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 27. august #4039 Del Skrevet 27. august (endret) every woman skrev (På 21.8.2024 den 20.53): Her har det også snudd. Men hvis Storm har rett så kommer heten tilbake i slutten av august/begynnelsen av september. Da varsler de 23-24-25 grader en hel uke. Som jeg håper at de tar feil! Jeg orker ikke! Nå har temperaturen innendørs endelig gått litt ned (det tar tid i en typisk murblokk fra sekstitallet, hvor det har vært bakerovn siden midt i mai), og så må vi gjennom enda en runde? Nei, jeg klarer det ikke! De tok heldigvis feil! Men nå er de i gang igjen. 6.- 8. september melder de 24-26-28 grader i flere deler av landet. Vel, denne gangen tror jeg det ikke før jeg ser det. Jeg håper det snart er slutt for sånne skrekkvarsler for denne sesongen! Endret 27. august av every woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #4040 Del Skrevet 5. september Veldig varmt og ingen vind i natt. +38,9 ute i dag og det er for mye for denne tiden av det hele. Jeg vil ned i åtte om natta igjen. Det var godt å få frisk, kjølig luft og jeg sov bedre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå