Gjest Winza Skrevet 26. juni 2018 #2761 Del Skrevet 26. juni 2018 4 minutter siden, Salka skrev: Huff, stakkars deg. "Bare" spådd 30 her, men jævlig det og. Hos en venninne av meg er det spådd 34 grader på torsdag. Skulle ønske det kunne fortsatt sånn som det var forrige uke og uka før, da var det perfekt. Jeg liker pent vær og lange lyse kvelder, men jeg haaaaater den grusomme heten! Gi meg 20 grader og litt vind, takk. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. juni 2018 #2762 Del Skrevet 27. juni 2018 Nå som varmen er tilbake, så får jeg ikke trent orker ikke og treningssentre blir alt for varmt å være på. Melder over 30 grader hos meg og i morgen 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. juni 2018 #2763 Del Skrevet 28. juni 2018 Hos meg blir det kun hete i dag. Melder full sol hele helgen, men "bare" 20 grader på det varmeste. Så overlever nok det. Bedre enn 30 som de melder i dag 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juni 2018 #2764 Del Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Hos meg blir det kun hete i dag. Melder full sol hele helgen, men "bare" 20 grader på det varmeste. Så overlever nok det. Bedre enn 30 som de melder i dag 😣 Uff 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. juni 2018 #2765 Del Skrevet 28. juni 2018 Melder full sol helt frem til neste fredag Så er sommeren ferdig og da klager folk "for en dårlig sommer, nesten ikke sol " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 28. juni 2018 #2766 Del Skrevet 28. juni 2018 Det er så varmt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanneg Skrevet 28. juni 2018 #2767 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg synes heller ikke det er noe særlig med slik varme. Har veldig sensitiv hud og blir fort utmattet og slapp når det er over 25 grader. Jeg liker meg virkelig ikke da, og er veldig ukomfortabel. Utrooooooooolig lei av å høre "det går ikke an å sitte inne når det er så godt og fint vær ute.". Jeg trives MYE bedre ute på en regnværsdag enn når varmen slår så hardt til. Godt å høre at vi er flere! 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. juni 2018 #2768 Del Skrevet 28. juni 2018 Da var det gjort. Da den første hetebølgen startet begynte jeg sakte å bli gal. Gikk rundt i undertøyet hjemme for det var for varmt. Jeg tok tak, undersøkte om jeg hadde lov å installere varmepumpe, og nå!! Har herlige kjølige 20 grader her hos meg nå! Fantastisk! Nå kan sommeren bare komme, jeg skal kose meg inne i kjølen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juni 2018 #2769 Del Skrevet 28. juni 2018 9 timer siden, Snuppah00 skrev: Melder full sol helt frem til neste fredag Så er sommeren ferdig og da klager folk "for en dårlig sommer, nesten ikke sol " Blir ikke noen i denne tråden i hvert fall 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 28. juni 2018 #2770 Del Skrevet 28. juni 2018 Ser på værvarslet for kommende uke. Mandag 29 grader, tirsdag 30, onsdag 31, torsdag 32. Er dommedag på vei? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 28. juni 2018 #2771 Del Skrevet 28. juni 2018 12 timer siden, Snuppah00 skrev: Hos meg blir det kun hete i dag. Melder full sol hele helgen, men "bare" 20 grader på det varmeste. Så overlever nok det. Bedre enn 30 som de melder i dag 😣 Om jeg husker rett bor vel du på sørlandet, i samme by som meg. Du får komme ut på T-øya, her var det bare usle 25 kontra 30 på kystveien. Gleder meg til vi skal til Bærum neste uke, kjører heldigvis opp på fredag, men de melder 30, full sol.. heldig som mine foreldre er, bor de i en "dal", dvs. Helveteskulden på vinteren, helvetesvarmen på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2018 #2772 Del Skrevet 29. juni 2018 Hele denne sommeren har jeg med vantro sett disse fanatiske joggerne som praktiserer uansett hvor grisevarmt det er. Er de fullstendig hjernevasket, lurer jeg på. Er de trukket hardt opp i ryggen og kan ikke stoppe? Selv om det er litt bedre da, så lider jeg om nettene også. Ikke et eneste vindpust noe sted. Full gjennomtrekk, men neida... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. juni 2018 #2773 Del Skrevet 29. juni 2018 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hele denne sommeren har jeg med vantro sett disse fanatiske joggerne som praktiserer uansett hvor grisevarmt det er. Er de fullstendig hjernevasket, lurer jeg på. Er de trukket hardt opp i ryggen og kan ikke stoppe? Selv om det er litt bedre da, så lider jeg om nettene også. Ikke et eneste vindpust noe sted. Full gjennomtrekk, men neida... .. jeg får blåse litt mer på deg i natt da - og sørge for at du ikke lider. Godt å høre at du ikke har full gjennomtrekk i topplokket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2018 #2774 Del Skrevet 29. juni 2018 Ehh..."topplokket"? ...høhø..nei det er "bunnpannepakningen" som ligger der og få luftet seg for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. juni 2018 #2775 Del Skrevet 29. juni 2018 Åkei ...spørs om pakningen skal byttes - best jeg tar en helomdreid understellsbehandling med fullstendig inspeksjon av pakninger og smøring på alle nipler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2018 #2776 Del Skrevet 29. juni 2018 Åhh...gurimalla! *hente fire bukker og klatre opp i utgangspositur og det litt kvikt!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. juni 2018 #2777 Del Skrevet 30. juni 2018 Takk gud for gulvvifter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. juli 2018 #2778 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Selv om de ikke melder skikkelig varme (som det var i mai) så blir blir jeg så oppgitt av å se på værmeldingen fremover. 1 juli og er så lei sol og varme!! Er sliten og vil ha høst NÅ! Må overleve hele juli og august først 😒 så blir jeg irritabel i varmen. Endret 1. juli 2018 av Snuppah00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. juli 2018 #2779 Del Skrevet 1. juli 2018 Andre som opplever å føle for å brekke seg når det er skikkelig varmt? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. juli 2018 #2780 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Selv om de ikke melder skikkelig varme (som det var i mai) så blir blir jeg så oppgitt av å se på værmeldingen fremover. 1 juli og er så lei sol og varme!! Er sliten og vil ha høst NÅ! Må overleve hele juli og august først 😒 så blir jeg irritabel i varmen. Har du gulvvifte? Det hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå