Polly Ester Skrevet 31. mai 2018 #2661 Del Skrevet 31. mai 2018 I dag har jeg vært på Elkjøp og kjøpt meg ein slik ein lokal klimaanlegg-ting. NÅ står den og går for full guffe, så nå venter jeg bare på at den skal få kjølt ned rommet her så det blir levelig temperatur. Pr.nå er det 31 grader i stua mi og hvis jeg sitter heeeeelt stille så går det bra, straks jeg beveger litt på meg så begynner svetten å piple i nakken... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2018 #2662 Del Skrevet 31. mai 2018 Gratulerer. Jeg håper den innfrir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 31. mai 2018 #2663 Del Skrevet 31. mai 2018 Løp marathon i går. Eller det så i hvertfall slik ut for han som jobbet i kassa på XXL. Marathonen bestod da av å gå fra bilen, 100 meter. Det hadde vært mye bedre om luftfuktigheten ikke var så høy, da tror jeg faktisk flere av oss kunne ha overlevd fint uten å svette så sinnsykt mye som vi gjør. Jeg skal banne i kirka og si at jeg liker varmen og hvordan det er, hadde det bare vært kjølig på nettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #2664 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Jeg var på fjelltur i går og når jeg kom ned så kjøpte jeg meg en slush, det er den beste slushen jeg har smakt Endret 31. mai 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 31. mai 2018 #2665 Del Skrevet 31. mai 2018 16 timer siden, Aurora** skrev: Jeg liker egentlig sol og varme, men nå er jeg drittlei. Blir litt for mye av det gode. Er jeg i Syden 2 uker, så blir jeg ganske lei på slutten og deilig å komme hjem til Norge. Blir så sliten i varmen. Er litt varmere i Norge enn noen plasser i Syden. Sykt! Jeg og. Det skulle bli kjøligere i slutten av uka, men nå har yr ombestemt seg igjen og skrudd opp varselet med sånn 15 grader. Meldt 31 grader i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2018 #2666 Del Skrevet 31. mai 2018 Det var litt mer enn seksten varme hos meg i natt. Ingen vind. På langtidsvarselet står det tropenatt på vent like rundt hjørnet. I slutten av mai liksom? Det var veldig, veldig tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #2667 Del Skrevet 31. mai 2018 Nei, nå melder jeg meg inn i denne tråden også .. Jeg er lei! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2018 #2668 Del Skrevet 31. mai 2018 Rumlebrumlen jo!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #2669 Del Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Rumlebrumlen jo!!! Mhm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #2670 Del Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Mhm Forumet er en kjekk plass med deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #2671 Del Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Forumet er en kjekk plass med deg her Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #2672 Del Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Ditto ⛄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2018 #2673 Del Skrevet 31. mai 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Forumet er en kjekk plass med deg her... ...sa Winza litt henført da han snakket med seg selv i speilet på veggen. Hehe...spøk til side, jeg setter inn friterte løkblomster med kald dipp. Væssego`! Og ja det er løk kuttet opp så det ser ut som blomster, Winza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. mai 2018 #2674 Del Skrevet 31. mai 2018 40 minutter siden, Polly Ester skrev: I dag har jeg vært på Elkjøp og kjøpt meg ein slik ein lokal klimaanlegg-ting. NÅ står den og går for full guffe, så nå venter jeg bare på at den skal få kjølt ned rommet her så det blir levelig temperatur. Pr.nå er det 31 grader i stua mi og hvis jeg sitter heeeeelt stille så går det bra, straks jeg beveger litt på meg så begynner svetten å piple i nakken... Har du link? Lyst på sånn jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. mai 2018 #2675 Del Skrevet 31. mai 2018 Sandstrøm aircondition Jeg tror kanskje at jeg enten gjør noe feil eller så er det noe feil med den. Den blåser kaldt på framsiden og bra er det, men den blåser varmere på baksiden, så de 31 gradene jeg hadde i stua i stad har nå blitt 32,5 Prøver å finne ut om jeg MÅ sette på slanger og ut vinduet og styr, jeg trodde det bare var å sette på vifta og så skulle det bli kjølig og deilig i stua mi. Og den bråker ganske mye. Hadde den bare blåst kun kaldt så hadde jeg overlevd lyden, men ser ut som jeg må ta den med tilbake til Elkjøp for at de skal se på den. Dama på chatten til Elkjøp sa at det er normalt at det blåser bak, men det skal "inte vara jettevärmt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #2676 Del Skrevet 31. mai 2018 58 minutter siden, Polly Ester skrev: Sandstrøm aircondition Jeg tror kanskje at jeg enten gjør noe feil eller så er det noe feil med den. Den blåser kaldt på framsiden og bra er det, men den blåser varmere på baksiden, så de 31 gradene jeg hadde i stua i stad har nå blitt 32,5 Prøver å finne ut om jeg MÅ sette på slanger og ut vinduet og styr, jeg trodde det bare var å sette på vifta og så skulle det bli kjølig og deilig i stua mi. Og den bråker ganske mye. Hadde den bare blåst kun kaldt så hadde jeg overlevd lyden, men ser ut som jeg må ta den med tilbake til Elkjøp for at de skal se på den. Dama på chatten til Elkjøp sa at det er normalt at det blåser bak, men det skal "inte vara jettevärmt" 4995 O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 31. mai 2018 #2677 Del Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, Polly Ester skrev: Sandstrøm aircondition Jeg tror kanskje at jeg enten gjør noe feil eller så er det noe feil med den. Den blåser kaldt på framsiden og bra er det, men den blåser varmere på baksiden, så de 31 gradene jeg hadde i stua i stad har nå blitt 32,5 Prøver å finne ut om jeg MÅ sette på slanger og ut vinduet og styr, jeg trodde det bare var å sette på vifta og så skulle det bli kjølig og deilig i stua mi. Og den bråker ganske mye. Hadde den bare blåst kun kaldt så hadde jeg overlevd lyden, men ser ut som jeg må ta den med tilbake til Elkjøp for at de skal se på den. Dama på chatten til Elkjøp sa at det er normalt at det blåser bak, men det skal "inte vara jettevärmt" Ja du må ta slangen ut av vinduet. Det er der den varmen den prøver å fjerne kommer ut. Har du den inne sirkulerer du bare varmlufta rundt og rundt, og i tillegg produserer jo enheten varme når den går også... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 31. mai 2018 #2678 Del Skrevet 31. mai 2018 4 timer siden, Nematocera skrev: Jeg og. Det skulle bli kjøligere i slutten av uka, men nå har yr ombestemt seg igjen og skrudd opp varselet med sånn 15 grader. Meldt 31 grader i dag. Ja, det irriterer meg skikkelig. I morgen meldte de "bare" 20 grader på det varmeste, men nå har de skrudd opp til 27 🙄 31 grader til lørdag. Blir alltid varmere enn hva de melder. Sett flere ganger de melder 18, 19, 20, men melder varmere når dagen nærmer seg. Kan denne jævla heten gi seg nå?! Klikker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 31. mai 2018 #2679 Del Skrevet 31. mai 2018 Kan noen skru av lyset på himmelen? Trenger høstkvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 31. mai 2018 #2680 Del Skrevet 31. mai 2018 Nå er det fire og en halv time til solen går ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå