Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det over:)

http://www.yr.no/artikkel/kan-bli-10-grader-kaldere-1.13135655

Anonymkode: 32885...c93

"Kan bli" har jeg sluttet å tro på. Tror det ikke før jeg kjenner høstens første kalde, deilige gufs ;) 10 grader ned så er det fortsatt varmt, men tar mot det med takk uansett. 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det verste er over nå *krysser fingrene* 

I går var det ILLE!  Var på grilling hos venner og det var smellvarmt i sola. De så jo på meg som helt gal som ville inn og kjøle meg ned. Hallo, du må jo da nyte sola. Det er kanskje siste dagen med strålende vær!  Svetten rant og jeg måtte bare sette meg inn. Orket ikke mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
14 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Hallo, du må jo da nyte sola. Det er kanskje siste dagen med strålende vær!

Hvordan kan de si sånn? Empatiløse mennesker. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig! 18 grader og overskyet i dag. Håper det er slutt på kombinasjonen høy temperatur og høy luftfuktighet for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Kan bli" har jeg sluttet å tro på. Tror det ikke før jeg kjenner høstens første kalde, deilige gufs ;) 10 grader ned så er det fortsatt varmt, men tar mot det med takk uansett. 

Ikke jeg heller. Her ligger det stadig på 26..grusomt. 

Anonymkode: 5d8ad...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste har vært natta. Så varmt og helt umulig å få sove nesten! Ender bare med at jeg kaster dyna på gulvet!  Arg! 

Anonymkode: 8c47d...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det heldigvis ikke bli over tjue grader i neste uke, i følge både Storm og Yr. Klarværet som er nå slipper ned kaldere luft. Meteorologene har jo en tendens til å forandre mening, og det ble ikke helt den september vi hadde håpet på. Men vi har fortsatt hele oktober og november igjen å kose oss med, og de kan vel ikke bli så jæskla varme, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
1 time siden, AmandaVI skrev:

Her skal det heldigvis ikke bli over tjue grader i neste uke, i følge både Storm og Yr. Klarværet som er nå slipper ned kaldere luft. Meteorologene har jo en tendens til å forandre mening, og det ble ikke helt den september vi hadde håpet på. Men vi har fortsatt hele oktober og november igjen å kose oss med, og de kan vel ikke bli så jæskla varme, vel?

Nei, det hadde vært rart om oktober og november skulle være varme. Men håper ikke vi går rett fra varme til sprengkulde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Friday, September 16, 2016 at 14.06, Bossa Nova skrev:

Hvordan kan de si sånn? Empatiløse mennesker. :kjefte:

Folk som ELSKER sol og varme kan lett si noe sånt. Mener jo på at vi som ikke liker å bli grilla i solen er helt sinnssyke! 

Endret av CherryBlossom90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
28 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Folk som ELSKER sol og varme kan lett si noe sånt. Mener jo på at vi som ikke liker å bli grilla i solen er helt sinnssyke! 

Ja, jeg vet. Vi er ikke normale ute, men i denne tråden er det vi som er normale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 16.9.2016 at 16.06, Antlers skrev:

Åh, så deilig! 18 grader og overskyet i dag. Håper det er slutt på kombinasjonen høy temperatur og høy luftfuktighet for i år.

Den fuktigheten tar snart knekken på meg! Jeg bor i murhus uten ventilasjonsanlegg og her blir det så fuktig inne at det er nesten vått når jeg legger meg i sengen. Heslig. Så jeg må ha vinduer og ventiler lukket og avfukte innendørs. Kan ikke vente på tørr vinterluft nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Emera skrev:

Den fuktigheten tar snart knekken på meg! Jeg bor i murhus uten ventilasjonsanlegg og her blir det så fuktig inne at det er nesten vått når jeg legger meg i sengen. Heslig. Så jeg må ha vinduer og ventiler lukket og avfukte innendørs. Kan ikke vente på tørr vinterluft nå! 

Huff! Føler med deg :( Vi får håpe det snur snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å stryke med i sola i dag. Skulle ikke høsten komme denne helgen? Blir i det minste kjøligere på nettene nå, det er enda noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...