Zzyzx Skrevet 9. september 2016 #2201 Del Skrevet 9. september 2016 Nå som jeg har blitt mer vant til varme gjennom sommeren så er ikke 20-22 grader det store problemet. Det verste er fuktigheten! Iallfall i Oslo nå om dagen. Nå i kveld/natt var det så mye kondens på bilene at det hadde begynt å renne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #2202 Del Skrevet 10. september 2016 Ja det er klamt ute nå. Er klissvåt i hår og ansikt når jeg kommer inn. Klærne er klebrig og nesten umulig å få av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 10. september 2016 #2203 Del Skrevet 10. september 2016 Skjønner ikke hvorfor vi har så høy luftfuktighet her plutselig. Ellers er det mye å se fram til, en hel uke med over 20 grader midt i september... Får gjøre det beste ut av det, kanskje jeg klarer å sole meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2016 #2204 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Kulden er min bestevenn Endret 10. september 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokbinderen Skrevet 10. september 2016 #2205 Del Skrevet 10. september 2016 Nå er det deilige 19 grader og overskyet hos meg! Alt mellom 15 og 20 er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 10. september 2016 #2206 Del Skrevet 10. september 2016 Det blåser ute og det er ingen sol, så jeg benytter anledningen til å ha alle vinduer og balkongdøren åpen. Nå fryser jeg litt. Digg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 10. september 2016 #2207 Del Skrevet 10. september 2016 2 timer siden, Zzyzx skrev: Det blåser ute og det er ingen sol, så jeg benytter anledningen til å ha alle vinduer og balkongdøren åpen. Nå fryser jeg litt. Digg. :D God ide! Jeg gjorde det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #2208 Del Skrevet 10. september 2016 Skal det her aldri ta slutt? Klamt i dag også. Dyvåte klær igjen. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2016 #2209 Del Skrevet 10. september 2016 Lurer på om ts fortsatt sliter i varmen 8 år etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2210 Del Skrevet 10. september 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: Lurer på om ts fortsatt sliter i varmen 8 år etterpå Det gjør hun nok men da jeg logget på facebook nettopp advarte den meg om at det skal bli vesentlig kaldere i morgen, 8 grader, sto det! Tror ikke på det et sekund, men litt kaldere kan man jo håpe det blir Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1Cecilie Skrevet 11. september 2016 #2211 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg kan ikke fordra sol! Jeg lever for høsten! <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2212 Del Skrevet 11. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør hun nok men da jeg logget på facebook nettopp advarte den meg om at det skal bli vesentlig kaldere i morgen, 8 grader, sto det! Tror ikke på det et sekund, men litt kaldere kan man jo håpe det blir Anonymkode: a30e7...4f0 Altså nå driver til og med facebook gjøn med meg. I dag står det: The clouds are clearing, enjoy the sun! Går det an å blokkere facebook-vær? Ille nok med alle som spammer med instaweather. Ja, du er DER og det er 22 grader, we get it. Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2213 Del Skrevet 11. september 2016 Snart kommer vinteren, og da dukker det vel opp en ny tråd "er jeg veldig rar, sliter i kulden" Anonymkode: ccdf0...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2214 Del Skrevet 11. september 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart kommer vinteren, og da dukker det vel opp en ny tråd "er jeg veldig rar, sliter i kulden" Anonymkode: ccdf0...181 Det er en sånn tråd, men var ikke så mye aktivitet i den. Ingen synes jo folk som fryser er rare. Sitter du og svetter på et tog og hun i nabosetet fryser kan du glemme å åpne vinduet. Anonymkode: a30e7...4f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. september 2016 #2215 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg synes vel at været er best når det er mellom 15 og 20 grader, men det er luftfuktigheten som for min del er verst om dagen. Jeg synes det er digg når det ikke er for kaldt, men liker det heller ikke for varmt. I dag er det passe, men skulle ønske det ble ennå kaldere om natta. Jeg liker det skikkelig kaldt når jeg skal sove. Det har vært verst de siste dagene: at jeg nesten ikke får sove fordi det har vært altfor varmt om natta. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2216 Del Skrevet 11. september 2016 9 minutter siden, Yvonne skrev: Jeg synes vel at været er best når det er mellom 15 og 20 grader, men det er luftfuktigheten som for min del er verst om dagen. Jeg synes det er digg når det ikke er for kaldt, men liker det heller ikke for varmt. I dag er det passe, men skulle ønske det ble ennå kaldere om natta. Jeg liker det skikkelig kaldt når jeg skal sove. Det har vært verst de siste dagene: at jeg nesten ikke får sove fordi det har vært altfor varmt om natta. Mvh Yvonne Jeg også, hvis det er snakk om kuldegrader Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poussey Skrevet 11. september 2016 #2217 Del Skrevet 11. september 2016 Betryggende å lese at så mange andre også sliter i varmen. Vi er kanskje i mindretall, men en så sjelden rase er vi visst ikke vi som sliter i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poussey Skrevet 11. september 2016 #2218 Del Skrevet 11. september 2016 Den 9.9.2016 at 23.04, Supersol skrev: Selvom jeg heter Supersol er jeg ikke glad i varmt vær. Liker at det er kjølig men at sola skinner samtidig. Ja, enig. Koser meg med sol, så lenge jeg slipper varmen. Høst- og vårsol er herlig! Og vintersol når sola skinner i snøen, vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2219 Del Skrevet 12. september 2016 http://www.nettavisen.no/na24/na-blir-det-varmerekord-mange-steder/3423261421.html Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2220 Del Skrevet 13. september 2016 Helvete heller, kan det please, please bare bli høst og kaldt sånn som det pleier? Jeg skal resikulere for alltid om jeg slipper 25 jævla grader og sol midt i september.. Anonymkode: 5d8ad...36f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå