Gjest Bossa Nova Skrevet 18. august 2016 #2181 Del Skrevet 18. august 2016 Uff Jeg får ikke gjort noen ting i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2182 Del Skrevet 18. august 2016 50 minutter siden, Bossa Nova skrev: Uff Jeg får ikke gjort noen ting i denne varmen. Da er vi to. Skulle male utvendig i dag, men orket ikke pga varmen Svetten renner med en gang Anonymkode: 473a0...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. august 2016 #2183 Del Skrevet 18. august 2016 På yr står det: Østafjells og fjellet i Sør-Norge Rolige vindforhold, skiftende skydekke. Regnbyger, lokalt kraftige byger. Betyr dette Oslo? Skjønner ikke værmeldingene. Det burde vært en meteorologisk ordbok på nett. Det og det betyr nord for Jessheim f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2184 Del Skrevet 18. august 2016 32 minutter siden, Bossa Nova skrev: På yr står det: Østafjells og fjellet i Sør-Norge Rolige vindforhold, skiftende skydekke. Regnbyger, lokalt kraftige byger. Betyr dette Oslo? Skjønner ikke værmeldingene. Det burde vært en meteorologisk ordbok på nett. Det og det betyr nord for Jessheim f.eks. Søk omm det området du skal ha værmeldingen for. Jeg har vel ikke noe i denne tråden å gjøre, for jeg sliter i kulden, sommerkulden og regnet. Anonymkode: 856e4...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2185 Del Skrevet 18. august 2016 Bommet kraftig på værmeldingen i dag, kledde på meg en tykk genser uten noe under. Steikende sol og kokvarm! Heldigvis mer levelig temperatur nå. Stay strong! Anonymkode: 1701a...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. august 2016 #2186 Del Skrevet 18. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk omm det området du skal ha værmeldingen for. Jeg har vel ikke noe i denne tråden å gjøre, for jeg sliter i kulden, sommerkulden og regnet. Anonymkode: 856e4...0fc Ja, det var det som kom opp da jeg søkte på Oslo. Men google er min venn, forsto det sånn at Oslo er en del av Østafjells. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2187 Del Skrevet 27. august 2016 I dag leste jeg enda en "nyt varmen mens du kan, for nå kommer kulden"-artikkel. Noen som tror på det denne gangen? Jeg begynner virkelig å tro at de bare legger ut den samme artikkelen med jevne mellomrom. Den er forbausende lik hver gang, inkludert "varmest blir det på Østlandet". Men snart september, da må det bli høst. Eller? Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 27. august 2016 #2188 Del Skrevet 27. august 2016 Heldigvis skal det ikke bli over 20 grader til uka... Ifølge Yr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 27. august 2016 #2189 Del Skrevet 27. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag leste jeg enda en "nyt varmen mens du kan, for nå kommer kulden"-artikkel. Noen som tror på det denne gangen? Jeg begynner virkelig å tro at de bare legger ut den samme artikkelen med jevne mellomrom. Den er forbausende lik hver gang, inkludert "varmest blir det på Østlandet". Men snart september, da må det bli høst. Eller? Anonymkode: a30e7...4f0 Ja, de lover gull og grønne (oransje) skoger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2190 Del Skrevet 27. august 2016 Yr melder regn i morgen. Håper det stemmer! For i dag har det vært HOT! Anonymkode: 8c47d...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2191 Del Skrevet 28. august 2016 Haha, sa jeg det ikke. "Nå kommer kulden" har blitt til "det kan bli 25 grader". Og du rettet riktig, det blir varmest på Østlandet. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/onsdag-kan-bli-aarets-siste-sommerdag/a/23778002/ Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 28. august 2016 #2192 Del Skrevet 28. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, sa jeg det ikke. "Nå kommer kulden" har blitt til "det kan bli 25 grader". Og du rettet riktig, det blir varmest på Østlandet. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/onsdag-kan-bli-aarets-siste-sommerdag/a/23778002/ Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 9. september 2016 #2193 Del Skrevet 9. september 2016 Trodde at når september kom at vi omsider var ferdig med varmen. Men nei da, enda en uke foran oss med temperaturer over 20. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2194 Del Skrevet 9. september 2016 5 minutter siden, AmandaVI skrev: Trodde at når september kom at vi omsider var ferdig med varmen. Men nei da, enda en uke foran oss med temperaturer over 20. Syntes de sa for et par uker siden at nå var det siste sommerdagen. Men neida. Anonymkode: a30e7...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. september 2016 #2195 Del Skrevet 9. september 2016 Uff og jeg som gleda meg til september. Driver og jatter med folk, ja så fint vær atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. september 2016 #2196 Del Skrevet 9. september 2016 1 time siden, Bossa Nova skrev: Uff og jeg som gleda meg til september. Driver og jatter med folk, ja så fint vær atte. Haha samme her, jeg har lært meg å jatte med, for hvis man sier at man ikke liker/tåler varme så er det helt hårreisende og unorsk! Ja sant været er helt hæærlig, skulle gjerne ha vært varmere! Uff ja tenk å jobbe inne på en så fin dag osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. september 2016 #2197 Del Skrevet 9. september 2016 12 minutter siden, MalloryK skrev: Haha samme her, jeg har lært meg å jatte med, for hvis man sier at man ikke liker/tåler varme så er det helt hårreisende og unorsk! Ja sant været er helt hæærlig, skulle gjerne ha vært varmere! Uff ja tenk å jobbe inne på en så fin dag osv osv Ja, det er et overlevelsesinstinkt å bare jatte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #2198 Del Skrevet 9. september 2016 Selvom jeg heter Supersol er jeg ikke glad i varmt vær. Liker at det er kjølig men at sola skinner samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #2199 Del Skrevet 9. september 2016 Klær som klistrer seg til kroppen pga at det er så jævlig varmt. Nei takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2200 Del Skrevet 9. september 2016 2 timer siden, Bossa Nova skrev: Ja, det er et overlevelsesinstinkt å bare jatte med. Jeg orker ikke å jatte, ingen som ser meg rød som en hummer og klissvåt tror på det uansett men fremmede kan finne på å si "jamen du kan jo ikke klage nå som..." JO, det kan jeg såvisst det! Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå