Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Uff :svett: Jeg får ikke gjort noen ting i denne varmen.

Da er vi to. Skulle male utvendig i dag, men orket ikke pga varmen :( Svetten renner med en gang 

Anonymkode: 473a0...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

På yr står det:

Østafjells og fjellet i Sør-Norge Rolige vindforhold, skiftende skydekke. Regnbyger, lokalt kraftige byger.

Betyr dette Oslo? Skjønner ikke værmeldingene. Det burde vært en meteorologisk ordbok på nett. Det og det betyr nord for Jessheim f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Bossa Nova skrev:

På yr står det:

Østafjells og fjellet i Sør-Norge Rolige vindforhold, skiftende skydekke. Regnbyger, lokalt kraftige byger.

Betyr dette Oslo? Skjønner ikke værmeldingene. Det burde vært en meteorologisk ordbok på nett. Det og det betyr nord for Jessheim f.eks.

Søk omm det området du skal ha værmeldingen for. 

Jeg har vel ikke noe i denne tråden å gjøre, for jeg sliter i kulden, sommerkulden og regnet.

Anonymkode: 856e4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bommet kraftig på værmeldingen i dag, kledde på meg en tykk genser uten noe under. Steikende sol og kokvarm! Heldigvis mer levelig temperatur nå. Stay strong! :)

Anonymkode: 1701a...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk omm det området du skal ha værmeldingen for. 

Jeg har vel ikke noe i denne tråden å gjøre, for jeg sliter i kulden, sommerkulden og regnet.

Anonymkode: 856e4...0fc

Ja, det var det som kom opp da jeg søkte på Oslo. Men google er min venn, forsto det sånn at Oslo er en del av Østafjells.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

I dag leste jeg enda en "nyt varmen mens du kan, for nå kommer kulden"-artikkel. Noen som tror på det denne gangen? Jeg begynner virkelig å tro at de bare legger ut den samme artikkelen med jevne mellomrom. Den er forbausende lik hver gang, inkludert "varmest blir det på Østlandet". Men snart september, da må det bli høst. Eller? :) 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag leste jeg enda en "nyt varmen mens du kan, for nå kommer kulden"-artikkel. Noen som tror på det denne gangen? Jeg begynner virkelig å tro at de bare legger ut den samme artikkelen med jevne mellomrom. Den er forbausende lik hver gang, inkludert "varmest blir det på Østlandet". Men snart september, da må det bli høst. Eller? :) 

Ja, de lover gull og grønne (oransje) skoger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr melder regn i morgen. Håper det stemmer! For i dag har det vært HOT!  :angry:

Anonymkode: 8c47d...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trodde at når september kom at vi omsider var ferdig med varmen. Men nei da, enda en uke foran oss med temperaturer over 20. :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AmandaVI skrev:

Trodde at når september kom at vi omsider var ferdig med varmen. Men nei da, enda en uke foran oss med temperaturer over 20. :bond:

Syntes de sa for et par uker siden at nå var det siste sommerdagen. Men neida. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bossa Nova skrev:

Uff og jeg som gleda meg til september. Driver og jatter med folk, ja så fint vær atte.

Haha samme her, jeg har lært meg å jatte med, for hvis man sier at man ikke liker/tåler varme så er det helt hårreisende og unorsk! 

Ja sant været er helt hæærlig, skulle gjerne ha vært varmere! Uff ja tenk å jobbe inne på en så fin dag osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bossa Nova
12 minutter siden, MalloryK skrev:

Haha samme her, jeg har lært meg å jatte med, for hvis man sier at man ikke liker/tåler varme så er det helt hårreisende og unorsk! 

Ja sant været er helt hæærlig, skulle gjerne ha vært varmere! Uff ja tenk å jobbe inne på en så fin dag osv osv

Ja, det er et overlevelsesinstinkt å bare jatte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Ja, det er et overlevelsesinstinkt å bare jatte med.

Jeg orker ikke å jatte, ingen som ser meg rød som en hummer og klissvåt tror på det uansett :laugh: men fremmede kan finne på å si "jamen du kan jo ikke klage nå som..." JO, det kan jeg såvisst det! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...