Gjest Emera Skrevet 22. juli 2016 #2121 Del Skrevet 22. juli 2016 Det skyet over for et par timer siden, jeg satt og ventet med lengsel på det meldte tordenværet. Neida. Kun noen hjelpeløse mikrodråper regn, og nå skinner sola som aldri før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2122 Del Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, Emera skrev: Det skyet over for et par timer siden, jeg satt og ventet med lengsel på det meldte tordenværet. Neida. Kun noen hjelpeløse mikrodråper regn, og nå skinner sola som aldri før. Jeg har aldri sett så mange tordenvarsler og opplevd så lite torden som denne sommeren. Ikke hørt et eneste skrall her, faktisk. Kan godt klare meg uten torden, men vi trenger noe til å friske opp luften. Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. juli 2016 #2123 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2124 Del Skrevet 22. juli 2016 Kom to smell i natt og en liten bøye. Thats it Anonymkode: 5b1f4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2125 Del Skrevet 22. juli 2016 Anonymkode: ccdf0...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. juli 2016 #2126 Del Skrevet 22. juli 2016 28 grader på skyggesida av huset, 30 grader i skyggen på solsida, varmepumpa på bånn drite på 17 grader, men like jævlig er det 31 grader inne i stua og vi kovner helt. Stakkars varmepumpe... Uten varmepumpa hadde det fort krøpet opp til 45-50 grader inni stua altså, så jeg bør vel kanskje ikke klage. Hurra for hus uten isolasjon i veggene med punkterte vinduer. Helsike å jeg gleder meg til vi skal renovere fasaden om en måneds tid med isolasjon, utbygg av vegger til dagens standard og helt nye vinduer. Kanskje det er mulig å la varmepumpa kose seg på lett kjøling med behagelige 19 grader i stedet da? HrMinya har gitt helt opp både bukse og shorts i dag, her sitter man bare i boxer. Jeg har på meg den minste og letteste sommerkjolen jeg kunne finne. Et lite plagg på omtrent en kvadratmeter XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genderqueer Skrevet 22. juli 2016 #2127 Del Skrevet 22. juli 2016 Denne varmen tar livet av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 22. juli 2016 #2128 Del Skrevet 22. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett så mange tordenvarsler og opplevd så lite torden som denne sommeren. Ikke hørt et eneste skrall her, faktisk. Kan godt klare meg uten torden, men vi trenger noe til å friske opp luften. Anonymkode: a30e7...4f0 Ja, enig, det er regnskyllet jeg venter på også. Er ikke så om å gjøre med torden, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2129 Del Skrevet 22. juli 2016 Nå er det bra med varme synes jeg. Det går ikke å sove i denne varmen om nettene. Om dagene er jeg helt slått ut og utafor. Det er så godt når gradestokken viser 20 og under, da er det en god Norsk sommer for meg. Har så vondt av denne varmen Anonymkode: 0672c...fed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. juli 2016 #2130 Del Skrevet 22. juli 2016 Nei, i natt var det satans varmt! Våkna opp flere ganger og hadde problemer med å sove. Må invistere i en vifte jeg kan ha på nattbordet fremover. For i natt var tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 22. juli 2016 #2131 Del Skrevet 22. juli 2016 Nå, endelig! Det regner! Har hørt en svak rumling av torden langt unna. Men det skjer ihvertfall noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. juli 2016 #2132 Del Skrevet 22. juli 2016 48 minutter siden, Emera skrev: Nå, endelig! Det regner! Har hørt en svak rumling av torden langt unna. Men det skjer ihvertfall noe. Hva hvor? Din heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2133 Del Skrevet 22. juli 2016 2 timer siden, Emera skrev: Nå, endelig! Det regner! Har hørt en svak rumling av torden langt unna. Men det skjer ihvertfall noe. Skjer ingenting her Men nå begynner det i hvert fall smått om senn å bli mørkt ørlite tidligere på kvelden så sola ikke står på 20 timer i døgnet. Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. juli 2016 #2134 Del Skrevet 22. juli 2016 Først NÅ, fem på elleve på kvelden, lenge etter at sola har gått ned bak fjella, kan jeg konstatere at temperaturen i stua er levelig. Varmepumpa kjemper fortsatt febrilsk for å komme ned i termostatsatt temperatur, men kjemper fortsatt noenlunde forgjeves. Det er fortsatt 26 grader i stua, selv om den kjører på 17. Sitter med en kald, våt klut på nakken for å senke coretempen, tror jeg har klart å presse den ned i 37 grader nå. Var faretruende nær febervarme tidligere, selv uten feber. Hurra for potensielt heteslag hjemme i sin egen stue, uten et fnugg av direkte sol. Håper soverommet er levelig, hvis ikke må jeg drasse med meg kluten inn der også med vifta på nok en natt. Slitsomt å sove med vifte på, den maser så jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2135 Del Skrevet 23. juli 2016 Hjelpes, så klamt. Og nå skinner ikke sola en gang. Jeg ser at på mandag melder storm 22 grader og yr 28, hvordan kan de komme til så ulikt resultat? Dessverre er som regel den varmeste spådommen rett men fra tirsdag er de enige om mer normale temperaturer igjen Anonymkode: a30e7...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2016 #2136 Del Skrevet 23. juli 2016 30 grader, overskyet, helt vindstille og megalummert her. Puuuh. Heldigvis svalt inne da. Ligger i stolen med vifta på fullt. Hvorfor kan det ikke være 22 grader, sol, vind og ikke lummert? Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2137 Del Skrevet 23. juli 2016 21 minutter siden, Salka skrev: 30 grader, overskyet, helt vindstille og megalummert her. Puuuh. Heldigvis svalt inne da. Ligger i stolen med vifta på fullt. Hvorfor kan det ikke være 22 grader, sol, vind og ikke lummert? Blæh! 22 grader og sol kjennes jo som 30 nei, takke meg ti 12-13 grader maks, det er passelig sommertemperatur Anonymkode: a30e7...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2138 Del Skrevet 23. juli 2016 Anonymkode: f4dc7...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. juli 2016 #2139 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 21 timer siden, Bossa Nova skrev: Hva hvor? Din heldiggris Trondheim. Men det ble ikke all verdens, da. En liten skur, og så var det like varmt igjen... I dag er det grått og rett under tjue grader. Men det er så varmt inne! Endret 23. juli 2016 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2016 #2140 Del Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 22 grader og sol kjennes jo som 30 nei, takke meg ti 12-13 grader maks, det er passelig sommertemperatur Anonymkode: a30e7...4f0 Om det er vindstille ja, men ikke om det blåser litt. Da er det deeeeilig. Verste som fins er lummert vær, det hater jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå