Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Emera
6 timer siden, Bossa Nova skrev:

Jippi i dag var det torden :)

Jah! Det var utrolig skjønt med regnet. Jeg hadde sett frem til dette, men i morges trodde jeg de hadde meldt feil. Det var tjue grader ute, mye varmere inne og solen stekte på vinduene. Nesten så jeg fikk gråten i halsen. :P Men heldigvis trakk det endelig over litt utpå ettermiddagen. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 minutter siden, Emera skrev:

Jah! Det var utrolig skjønt med regnet. Jeg hadde sett frem til dette, men i morges trodde jeg de hadde meldt feil. Det var tjue grader ute, mye varmere inne og solen stekte på vinduene. Nesten så jeg fikk gråten i halsen. :P Men heldigvis trakk det endelig over litt utpå ettermiddagen. Herlig!

Motsatt her, kom en skikkelig skur i stad, men nå steker solen igjen. Jaja, vi får dele på godene ;) 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Emera skrev:

Ikke noe regn her. De hadde meldt det, men da jeg sjekket værmeldinga i dag morges, så sto det en sol istedenfor!  :dry:

Anonymkode: 5b1f4...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Verste er om morgenen faktisk. Det er så ufattelig varmt når sola kommer og står på. Da klarer jeg ikke å sove mer. Synd, for jeg liker å sove litt lenge i ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Torden og regnvær er ikke særlig kjekt det heller...  :icon_frown::icon_frown::icon_frown:

Anonymkode: ccdf0...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 timer siden, Nevian skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/meteorologene-med-nedslaende-beskjed-om-sommervaeret/60316251

Dette er den typen nyheter som i hvert fall gir meg noe å håpe på :)

Joa, men meteorologene har spådd regn her omtrent hver dag i det siste, uten at det har kommet. Tør ikke håpe for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Bossa Nova skrev:

Merker at jeg er veldig klar for høst nå, orker ikke dette nervepirrende værvarslet og å leve i frykt for alt for varme dager.

http://www.yr.no/artikkel/alle-far-sja-sola-denne-veka-1.13047683

Skal bli godt å få en årstid der jeg kan slappe av og senke skuldrene.

Har sett sola hver eneste uke jeg, stort sett hver dag. Teller dagene til september :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sliter jeg for tiden altså. Værguder, hører dere det?!? angry-smiley.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen flere som føler det som å gå rett på en vegg når man kommer ut i varmen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jævlig fra morgen til kveld. Måtte opp kl halv 8 i dag. Orket ikke å ligge i senga mer. Jeg har bare sittet inne med vifta på full guffe :svett:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oppdaget i dag at den ene naboen her er en av "oss". Jeg kom pesende inn i gangen og det eneste jeg fikk frem til en litt forundret nabo var "vaarmt!" Først da jeg kom inn i leiligheten etterpå slo det meg at han faktisk svarte "ja, fyttirakkern!". Kanskje jeg må invitere ham inn på is :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 grader her jeg bor nå. Svettet ihjel på jobb i dag, alle på jobb gledet seg sånn til å komme ut i sola men jeg gledet meg bare til å sitte inne ved vifta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huttetu, satser på at det værste er over innen 2-3 uker. Helst før!

Anonymkode: 32885...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om naboen trodde jeg holdt på med noe helt annet da jeg stod i dusjen tidligere i dag. Det var så deilig å få kjølt seg ned med kaldt vann at jeg ikke klarte å holde tilbake mmmmmm-ing, stønning og "hooooo, det var godt!". Jeg var så slått ut av varmen at jeg stod sånn i sikkert 10 minutter før jeg innså at det kunne høres, og hva det kunne høres ut som.

Grusomt vær, både i går og i dag. Gradstokken i stua har passert 30, og det er langt over smertegrensen :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teller så langt 18 instaweatherbilder med ulidelige temperaturer på veggen min i dag. Burde kanskje skaffet nye venner :P 

Litt bedring fra tirsdag ser det ut til, men jeg stoler ikke på det mer. Hadde store planer om å oppholde meg utendørs denne helgen, det kan man trygt si utgår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...