Gjest Emera Skrevet 3. juli 2016 #2101 Del Skrevet 3. juli 2016 6 timer siden, Bossa Nova skrev: Jippi i dag var det torden Jah! Det var utrolig skjønt med regnet. Jeg hadde sett frem til dette, men i morges trodde jeg de hadde meldt feil. Det var tjue grader ute, mye varmere inne og solen stekte på vinduene. Nesten så jeg fikk gråten i halsen. Men heldigvis trakk det endelig over litt utpå ettermiddagen. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2102 Del Skrevet 3. juli 2016 19 minutter siden, Emera skrev: Jah! Det var utrolig skjønt med regnet. Jeg hadde sett frem til dette, men i morges trodde jeg de hadde meldt feil. Det var tjue grader ute, mye varmere inne og solen stekte på vinduene. Nesten så jeg fikk gråten i halsen. Men heldigvis trakk det endelig over litt utpå ettermiddagen. Herlig! Motsatt her, kom en skikkelig skur i stad, men nå steker solen igjen. Jaja, vi får dele på godene Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2103 Del Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, Emera skrev: Jah! Det var utrolig skjønt med regnet. Jeg hadde sett frem til dette, men i morges trodde jeg de hadde meldt feil. Det var tjue grader ute, mye varmere inne og solen stekte på vinduene. Nesten så jeg fikk gråten i halsen. Men heldigvis trakk det endelig over litt utpå ettermiddagen. Herlig! Ikke noe regn her. De hadde meldt det, men da jeg sjekket værmeldinga i dag morges, så sto det en sol istedenfor! Anonymkode: 5b1f4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 11. juli 2016 #2104 Del Skrevet 11. juli 2016 http://www.dagbladet.no/nyheter/meteorologene-med-nedslaende-beskjed-om-sommervaeret/60316251 Dette er den typen nyheter som i hvert fall gir meg noe å håpe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 11. juli 2016 #2105 Del Skrevet 11. juli 2016 Verste er om morgenen faktisk. Det er så ufattelig varmt når sola kommer og står på. Da klarer jeg ikke å sove mer. Synd, for jeg liker å sove litt lenge i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2106 Del Skrevet 11. juli 2016 Torden og regnvær er ikke særlig kjekt det heller... Anonymkode: ccdf0...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2107 Del Skrevet 12. juli 2016 20 timer siden, Nevian skrev: http://www.dagbladet.no/nyheter/meteorologene-med-nedslaende-beskjed-om-sommervaeret/60316251 Dette er den typen nyheter som i hvert fall gir meg noe å håpe på Joa, men meteorologene har spådd regn her omtrent hver dag i det siste, uten at det har kommet. Tør ikke håpe for mye. Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. juli 2016 #2108 Del Skrevet 18. juli 2016 Merker at jeg er veldig klar for høst nå, orker ikke dette nervepirrende værvarslet og å leve i frykt for alt for varme dager. http://www.yr.no/artikkel/alle-far-sja-sola-denne-veka-1.13047683 Skal bli godt å få en årstid der jeg kan slappe av og senke skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2109 Del Skrevet 19. juli 2016 20 timer siden, Bossa Nova skrev: Merker at jeg er veldig klar for høst nå, orker ikke dette nervepirrende værvarslet og å leve i frykt for alt for varme dager. http://www.yr.no/artikkel/alle-far-sja-sola-denne-veka-1.13047683 Skal bli godt å få en årstid der jeg kan slappe av og senke skuldrene. Har sett sola hver eneste uke jeg, stort sett hver dag. Teller dagene til september Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2016 #2110 Del Skrevet 19. juli 2016 Nå sliter jeg for tiden altså. Værguder, hører dere det?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2111 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen flere som føler det som å gå rett på en vegg når man kommer ut i varmen? Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. juli 2016 #2112 Del Skrevet 20. juli 2016 OH MY GOD! Bergen idag. Fy søren det burde vært ulovlig at det er så varmt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 20. juli 2016 #2113 Del Skrevet 20. juli 2016 I dag var jævlig fra morgen til kveld. Måtte opp kl halv 8 i dag. Orket ikke å ligge i senga mer. Jeg har bare sittet inne med vifta på full guffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2114 Del Skrevet 21. juli 2016 Oppdaget i dag at den ene naboen her er en av "oss". Jeg kom pesende inn i gangen og det eneste jeg fikk frem til en litt forundret nabo var "vaarmt!" Først da jeg kom inn i leiligheten etterpå slo det meg at han faktisk svarte "ja, fyttirakkern!". Kanskje jeg må invitere ham inn på is Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 21. juli 2016 #2115 Del Skrevet 21. juli 2016 31 grader her jeg bor nå. Svettet ihjel på jobb i dag, alle på jobb gledet seg sånn til å komme ut i sola men jeg gledet meg bare til å sitte inne ved vifta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2116 Del Skrevet 21. juli 2016 Huttetu, satser på at det værste er over innen 2-3 uker. Helst før! Anonymkode: 32885...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. juli 2016 #2117 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg lurer på om naboen trodde jeg holdt på med noe helt annet da jeg stod i dusjen tidligere i dag. Det var så deilig å få kjølt seg ned med kaldt vann at jeg ikke klarte å holde tilbake mmmmmm-ing, stønning og "hooooo, det var godt!". Jeg var så slått ut av varmen at jeg stod sånn i sikkert 10 minutter før jeg innså at det kunne høres, og hva det kunne høres ut som. Grusomt vær, både i går og i dag. Gradstokken i stua har passert 30, og det er langt over smertegrensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2118 Del Skrevet 21. juli 2016 Teller så langt 18 instaweatherbilder med ulidelige temperaturer på veggen min i dag. Burde kanskje skaffet nye venner Litt bedring fra tirsdag ser det ut til, men jeg stoler ikke på det mer. Hadde store planer om å oppholde meg utendørs denne helgen, det kan man trygt si utgår. Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2119 Del Skrevet 21. juli 2016 Over 30 grader inne. Anonymkode: f4dc7...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2120 Del Skrevet 21. juli 2016 stønn. Anonymkode: f4dc7...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå