Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kvelende varmt i dag. Jeg hadde kledd meg etter værvarslet som sa 16 grader. Bommet vel med rundt 10 :P 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Noen som har slitt i varmen i det siste? Jeg synes det er så lummert for tiden. Føler ikke jeg får ikke puste skikkelig.

Lummert et like ille. Hater det. Har regnet en del her i dag, men har vært veldig klamt og lummert.  Så svetten renner :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har det ikke vært varmt på ei uke, må til og med ha jakke på

Anonymkode: 20e3a...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har det ikke vært varmt på ei uke, må til og med ha jakke på

Anonymkode: 20e3a...15e

Når går bussen hjem til deg, og har den air condition :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Nå har de lovet torden igjen uten at det kommer noe torden for å rense opp lufta. Jeg var ute i stad og gud så lummert det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Nå har de lovet torden igjen uten at det kommer noe torden for å rense opp lufta. Jeg var ute i stad og gud så lummert det er nå.

Jeg vet! Helt forferdelig lummert og det er det verste. Synes det er ekkelt å være ute når det er så lummert og klamt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
6 minutter siden, smalls skrev:

Jeg vet! Helt forferdelig lummert og det er det verste. Synes det er ekkelt å være ute når det er så lummert og klamt.

Ja, luftfuktigheten må jo være ekstremt høy for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter nok en gang å bli vekket av sola tidlig på morgenen, har dette utviklet seg til en riktig grå og fin dag. Ser at temperaturene nå skal ligge på maks 18 grader en hel uke fremover! Kan det være sant, eller er det bare en god drøm? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter nok en gang å bli vekket av sola tidlig på morgenen, har dette utviklet seg til en riktig grå og fin dag. Ser at temperaturene nå skal ligge på maks 18 grader en hel uke fremover! Kan det være sant, eller er det bare en god drøm? :laugh:

Invister i en rullgardin eller noe. Så slipper du å bli vekket av sola :) 

Anonymkode: 215b0...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Invister i en rullgardin eller noe. Så slipper du å bli vekket av sola :) 

Anonymkode: 215b0...54d

Har det, men den varmer såpass at jeg våkner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten er det virkelig kok-varmt, eller så er det øsende pøsende regn-vær og veldig lummert.

Ingen mellomting her i gården nei...

:svett:

Anonymkode: ccdf0...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det helt herrrrrrlig her etter at syndefloden hadde gitt seg! 14 grader, deilig frisk vind og ikke lummert! Hurra! Håper på flere sånne dager. Minus regnet da, regn er kjipt. Helst vil jeg ha sol, rundt 18-22 grader og rundt 5 sekundmeter vind. Verste som fins er lummert vær. Bedre med 25 grader og vind enn 15 og lummert. Var kjempelummert igår natt og jeg skvatt opp av senga av et tordenskrall som føltes som det var rett over huset etterfulgt av en van(n)vittig bøtteskur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei av at Yr hele tiden melder regn, så blir det nesten aldri regn :sur: Kommer noen få dropper, men thats it. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Denne varmen genererer en del kraftuttrykk fra min side. Jeg skal la dem ligge nå. Prøve, ihvertfall. Det blåser temmelig friskt, men temperaturen kommer ikke under tjue grader. Likevel, det verste er natten. Det er så VARMT! :frustrert:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...