Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, klarer bare en time i sola, og så svetter jeg som en gris :) 

Anonymkode: cf50b...699

Jeg klarer bare 5 (kanskje 10) minutter ute i denne varmen. Så di er heldig som klarer en hel time :) 

Anonymkode: 8c47d...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Endelig er temperaturen på vei ned! Får håpe at det holder seg slik en stund :hoppendeglad:

Anonymkode: 02199...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig er temperaturen på vei ned! Får håpe at det holder seg slik en stund :hoppendeglad:

Anonymkode: 02199...105

Fortsatt sol og varme her i dag ... :( 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har det vært mildere og litt mer levbart. Nå er det halv overskyet og blåser. Herlig! Kan gå med jeans og t-skjorte og ikke svette i hjel. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hold ut, varmen kommer tilbake!" leser jeg i av landets nettaviser. Jo takk, nå som det akkurat ble levelig temperatur?! 

Anonymkode: c0543...6a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hold ut, varmen kommer tilbake!" leser jeg i av landets nettaviser. Jo takk, nå som det akkurat ble levelig temperatur?! 

Folk jubler over slike nyheter, men jeg bare himler med øynene :roll: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er jo varmt:klo:
Bare litt kjøligere på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wtf, hvor blir det av "kulden" som skulle komme forrige helg og så ble utsatt til denne? Dette må da være en av de varmeste dagene for året i hovedstaden, selv om værmeldingen påstår noe annet? Nå skal det visstnok bli kjøligere til midten av uka, men hvorfor blir det alltid avlyst? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg blir nervøs av at det står "temperaturvarselet er usikkert" på de dagene det er spådd under 20 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til uka har de meldt regn på onsdag og torsdag, men det er usikkert. Håper så inderlig det vil regne. 

Anonymkode: 215b0...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6/12/2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:

Til uka har de meldt regn på onsdag og torsdag, men det er usikkert. Håper så inderlig det vil regne. 

Anonymkode: 215b0...54d

Det kom faktisk litt regn her i formiddag. Nok til at avisa ilte til med krisehjelp og "hold ut, i morgen stiger temperaturen!" :angry: En annen avis skrev, "er du lei regnet?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kom faktisk litt regn her i formiddag. Nok til at avisa ilte til med krisehjelp og "hold ut, i morgen stiger temperaturen!" :angry: En annen avis skrev, "er du lei regnet?"

Det er indirekte trakassering av oss som liker regn og kulde:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rainy

Her har det regnet og vært rundt 15 grader i dag. Deilig! For min del kunne resten av sommeren vært sånn og :fnise: Ihvertfall fint hvis gradestokken ikke bikker 30! Det er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regn. :hjerte:

Det er helt himmelsk. Nå mangler jeg bare torden.

Anonymkode: cf50b...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bossa Nova

Noen som har slitt i varmen i det siste? Jeg synes det er så lummert for tiden. Føler ikke jeg får ikke puste skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bossa Nova skrev:

Noen som har slitt i varmen i det siste? Jeg synes det er så lummert for tiden. Føler ikke jeg får ikke puste skikkelig.

Skikkelig lummert her og. Helt grusomt. Gi meg litt torden, det rensker opp lufta litt. Yr hsr lovet torden flere ganger uten at det har kommet noe. Og 20 grader, sol og 5 sekundmeter vind etterpå takk. Gjerne sånt vær resten av sommeren. Syns 18-22 grader er helt perfekt. Passerer det 25 sliter jeg virkelig. Blir skikkelig uggen, svimmel, slapp og ekkel og får skikkelig vondt i magen. 

Folk klaget sånn på fjorårssommeren, syns den var fin jeg. Masse pent vær og få dager med veldig intens varme, men enkelte blir jo ikke fornøyde før det passerer 30, jeg haaaaater det som pesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg har nettopp fått beskjed om at jeg må sole meg mer på grunn av D-vitaminmangel. Greit nok, jeg skal klare det. Men hadde vært fint med litt frisk vind. Gjerne litt torden og opprensking av lufta, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg har nettopp fått beskjed om at jeg må sole meg mer på grunn av D-vitaminmangel. Greit nok, jeg skal klare det. Men hadde vært fint med litt frisk vind. Gjerne litt torden og opprensking av lufta, ja :)

Vi får smiske med Gislefoss & co. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...